Gå til innhold

Basiq Air?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her har erfaring med å bestille og reise med Basiq Air? Vurderer å reise til Holland og billettene hos dem kommer på 1000 kr mindre enn hos andre. Ser jo ut som avgifter da er inkludert. Vet at vi da ender opp i Rotterdam istedenfor Amsterdam, men i NL går det jo tog overalt så det er ikke noe problem. Noen med erfaringer?

> www.basiqair.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Er du sikker på at det er billigere i realiteten? Basiq flyr til Rotterdam, som ligger ca 45 min unna Amsterdam med tog; tipper toget koster ca 150NOK en vei. Da jeg bodde i Nederland i et halvt år (fra januar til juni i år), og sambo skulle besøke meg, fant han ut at KLM i realiteten var billigst, men du må bestille god tid i forveien og via nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når prisforskjellen ligger på 1000kr og oppover så må det jo nesten bli billigere. Tog i NL er jo også billigere enn i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fløy til Amsterdam med KLM for et par uker siden og billettene kostet bare 1200 kroner. Vi hadde ikke bestilt lang vei i forveien heller, bare et par uker. Basiq Air har dessuten litt ugunstige flytider, med bare en avgang midt på dagen. Men hvis du virkelig ikke finner billetter som er billigere enn 1000 over Basiq Air så er det vel bare å slå til, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...