AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #21 Skrevet 30. august 2014 Stemmer her Jeg fikk ikke på meg den samme str i bukser mer pga hoftene. Anonymous poster hash: 5e79c...068 Flere har jo gjentatt at det spørs hva man gjør ut av det; kosthold, trening osv. Har du prøvd men ikke kommet ned igjen til din normale str.? Noen som vet hvordan kjendisene gjør det?Anonymous poster hash: a8d52...b4f
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #22 Skrevet 30. august 2014 Flere har jo gjentatt at det spørs hva man gjør ut av det; kosthold, trening osv. Har du prøvd men ikke kommet ned igjen til din normale str.? Noen som vet hvordan kjendisene gjør det? Anonymous poster hash: a8d52...b4f Med tilrettelagt kosthold og personlig trening. Vekttap er kalorier ut og kalorier inn, så en kaloriplan er det man må legge opp om man har ekstra babykilo å bli kvitt. Det er ingenting kjendisene foretar seg som ikke er mulig for folk flest. Selvsagt setter budsjettet visse grenser for treningsmetoder og diett, men det handler om prioriteringer. Noen benytter seg også av kirurgi, men det er kun et pengespm. Det viktigste er at man er i god form når man får barn, trener i den grad man kan igjennom graviditeten og kommer tilbake i normal rutine i etterkant. De kvinnene som ser fantastisk ut etter barn (Miranda Kerr, Adriana Lima) så jo likedan ut da de ikke hadde barn. Det handler om utgangspunkt og vedlikehold. Anonymous poster hash: 711bb...a31 1
Ulla Ullsokk Skrevet 30. august 2014 #23 Skrevet 30. august 2014 Det er veldig individuelt! Jeg har venninner som er helt like som før, men dette er de som er flinke til å ta vare på seg selv, spiser ok og trener. Selv er jeg nesten helt like, puppene har ikke endret seg noe, muligens litt større. Det er fordelen med små pupper;) Jeg fikk et stoort barn og hadde gedigen mage selv om jeg ikke la på meg mer enn anbefalt (mannens gener). Fikk likevel ikke ett eneste strekkmerke, men huden på magen ble liitt for stor. Det fikset jeg etter et par år, fikk fjernet litt av huden. Jeg er liten og slank med små pupper og svai rygg, så jeg føler meg ikke bra når magen ikke er noenlunde flat, da ser jeg ut som en and. Og når man faktisk KAN fikse det....beste pengene jeg noensinne har brukt! Nå er kroppen min finere enn noensinne, fordi jeg trener mer. Jeg hadde finere hud på magen før fødsel, men det er helt ok. Med klær er jeg helt lik som når jeg var 25, er 40, var 30 når jeg fikk barn. Hoftene er like store, ingen av mine venninner som har fått bredere, men en fikk smalere, faktisk.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #24 Skrevet 30. august 2014 Det som har forandret seg mest hos meg er faktisk navlen Den er annerledes, på et vis. Ellers likner jeg ikke på søstre eller mor etter graviditet, men vi fikk barn i helt forskjellige aldre og livsstiler. Unge får gjerne større endringer ifht strekkmerker, men det er også genetisk betinget. Mn søster fikk dype lilla zebrastriper med skikkelig trekkspill-hud om du skjønner - hun ble gravid ung, og gjennomgikk flere graviditeter kjapt i tillegg til en usunn livsstil. Den har hun beholdt(bortsett fra endel slankekurer av det ekstreme slaget), røyket endel og ser ut deretter. Ikke ble jeg tykk av å være stillesittende hele graviditeten heller(men hadde ikke høy matlyst samtidig/måtte småspise ofte pga kvalme, så det spilte nok endel inn). Synes hoftene så større ut rett etter fødsel, men ikke pga fettlagring - jeg synes det så pent ut, ble mer "fasong". Nå ser jeg det ikke lengre, og passer de samme buksene som før så jeg er ikek sikker på om det egentlig var noe der. Anonymous poster hash: 5f882...ff0
Silfen Skrevet 30. august 2014 #25 Skrevet 30. august 2014 Med tilrettelagt kosthold og personlig trening. Vekttap er kalorier ut og kalorier inn, så en kaloriplan er det man må legge opp om man har ekstra babykilo å bli kvitt. Det er ingenting kjendisene foretar seg som ikke er mulig for folk flest. Selvsagt setter budsjettet visse grenser for treningsmetoder og diett, men det handler om prioriteringer. Noen benytter seg også av kirurgi, men det er kun et pengespm. Det viktigste er at man er i god form når man får barn, trener i den grad man kan igjennom graviditeten og kommer tilbake i normal rutine i etterkant. De kvinnene som ser fantastisk ut etter barn (Miranda Kerr, Adriana Lima) så jo likedan ut da de ikke hadde barn. Det handler om utgangspunkt og vedlikehold. Anonymous poster hash: 711bb...a31 Man kan ikke trene hoftene smalere. Som var spørsmålet fra den over AB du svarer svarte. Man kan ikke gå inn i hofter dersom de blir bredere etter fødsel, noe de aller fleste blir.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #26 Skrevet 30. august 2014 Med tilrettelagt kosthold og personlig trening. Vekttap er kalorier ut og kalorier inn, så en kaloriplan er det man må legge opp om man har ekstra babykilo å bli kvitt. Det er ingenting kjendisene foretar seg som ikke er mulig for folk flest. Selvsagt setter budsjettet visse grenser for treningsmetoder og diett, men det handler om prioriteringer. Noen benytter seg også av kirurgi, men det er kun et pengespm. Det viktigste er at man er i god form når man får barn, trener i den grad man kan igjennom graviditeten og kommer tilbake i normal rutine i etterkant. De kvinnene som ser fantastisk ut etter barn (Miranda Kerr, Adriana Lima) så jo likedan ut da de ikke hadde barn. Det handler om utgangspunkt og vedlikehold. Anonymous poster hash: 711bb...a31 Nå må du huske på at disse kvinnene er headhuntet i verdensklasse grunnet sine proporsjoner og utseende, og i tillegg får klekkelig betalt for å vedlikeholde kropp og ansikt/hår. De må i likhet med skuespillere trene i tiesvis hver dag, og følge spesialopplegg - det er jobben deres. Vi andre med normalt liv har fulltidsjobb med noe helt annet, og har følgelig ikke ønske om å bruke resten av døgnet på kroppen når vi har et barn som trenger oss og et forhold som skal prioriteres. Livet handler heldigvis om så mye annet enn antall centimeter hvor. Anonymous poster hash: 5f882...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2014 #27 Skrevet 31. august 2014 Jeg fikk ingen strekkmerker, og magen var helt flat igjen etter ca en mnd. Ingen hengende hud, med andre ord. Mens jeg var i permisjon gikk jeg så mye tur og ammet så mye at jeg endte opp slankere enn jeg var før graviditeten. Det må sies at jeg fikk et lite barn da, pga svangerskapsforgiftning. Anonymous poster hash: b0b09...aea
AnonymBruker Skrevet 1. september 2014 #28 Skrevet 1. september 2014 mye har nok å si på hva du legger oppi det selv, trene, kosthold osv aner ikke hvorfor eller hvordan man kan unngå strekkmerker, men det finnes nok en måte der ogsåAnonymous poster hash: a8d52...b4f
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #29 Skrevet 2. september 2014 Men hvordan var det å ha sex igjen etter svangerskap? Ble dere like stram igjen etterhvert? Jeg bekymrer meg litt der, fordi kjæresten min er på grensen til å være liiiitt liten, blir jeg større der nede så er jeg bekymret over sexlivet vårt Anonymous poster hash: 4a145...bab 1
Gjest Aella Skrevet 16. september 2014 #30 Skrevet 16. september 2014 Men hvordan var det å ha sex igjen etter svangerskap? Ble dere like stram igjen etterhvert? Jeg bekymrer meg litt der, fordi kjæresten min er på grensen til å være liiiitt liten, blir jeg større der nede så er jeg bekymret over sexlivet vårt Anonymous poster hash: 4a145...bab Jeg har sjekket litt ang dette selv da jeg/vi prøver å bli gravide. Fant et "forum" på VGnett hvor en person hadde spurt mannfolka om hvordan det var etter fødselen. Mange av mannfolka sa de ikke merka forskjell i det hele tatt, og andre nevnte at flere mødre var "strammere" nedentil enn jenter som ikke har født. Så jeg tror ikke verken du eller TS skal bekymre dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå