AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Jeg og typen prøver å bli gravide, men jeg merker på meg selv at jeg er litt redd for hva som kommer til å skje med kroppen min både under og etter. Det jeg lurer på er om sex blir det samme som før man har født, eller blir man veldig stor og vid i vagina etter fødsel? Jeg lurer også på om det er mulig å komme tilbake i den kroppsformen jeg er i nå? Altså om hofter og bekken "smetter" tilbake i normal størrelse, eller vil jeg bli større permanent? Vet selvfølgelig at man har mage etter fødselen også, men er det mulig å komme inn i de samme, gamle og litt trange buksene etterpå? Og strekkmerker? Hvor lang tid tar det før de blekner, og er det noen som har fått dem fjernet via kirurgi? Er dere veldig plaget/sjenert over de? Anonymous poster hash: a8d52...b4f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg har ikke født selv, men jeg tror det er veldig individuelt. Noen har gode gener og blir som før, noen får små babyer, andre store, noen legger på seg mye, andre mindre. En del kan man gjøre med litt trening og godt kosthold. Om man får en stor baby eller en stjernekikker, kan man nok revne og vides ut. Jeg tror det bagatelliseres og dysses ned litt, hva hva som kan skje, men det er bare min oppfatning. Ofte virker det som det går helt bra, også.Anonymous poster hash: 789a3...0c4
Silfen Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Generelt sett vil de fleste kvinner oppleve bredere hofter etter fødsel. Hvordan magen oppfører seg er individuelt, heng kan f.eks, forekomme ved snitt. Resten er stort sett opp til deg.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Det er veldig individuelt, og gener spiller en stor rolle (selv om man alltid kan påvirke litt ved å spise sunt). Har du søster som har fått barn? Det kan nok gi en pekepinn på hvordan det vil gå med kroppen din også.. Hva med din mor? Uansett så er du nok så takknemlig for barnet ditt når det kommer, at om kroppen blir forandret, så er det ikke så farlig. (Så går det jo an å trene bort en del etterhvert.Anonymous poster hash: cfd97...467
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Det er veldig individuelt, og gener spiller en stor rolle (selv om man alltid kan påvirke litt ved å spise sunt). Har du søster som har fått barn? Det kan nok gi en pekepinn på hvordan det vil gå med kroppen din også.. Hva med din mor? Uansett så er du nok så takknemlig for barnet ditt når det kommer, at om kroppen blir forandret, så er det ikke så farlig. (Så går det jo an å trene bort en del etterhvert.Anonymous poster hash: cfd97...467 Verken min søster eller jeg har barn. Moren min var ganske tynn (normal) når hun fikk oss (jeg er minstemann), og jeg syntes ikke engang, så alle var veldig sjokkert når mamma kom med en ny baby på armen. Hun har veldig lite strekkmerker sier hun. Om hun hadde samme str. i klær før og etter fødselen vet jeg ikke, men hu har fått en liten stor mage i etterkant =P Ja, jeg kommer ikke til å unngå en graviditet uansett. Men er bare nysgjerrigheten og grådigheten som tar over litt noen ganger, for har brukt 3 år på å finne en shorts, og når jeg endelig har funnet den så ønsker jeg å bruke den flere sommere enn bare denne, så derfor jeg lurer på om det er mulig å komme tilbake i lik str. som nå. Enten om det er via trening eller kosthold eller andre saker:) Anonymous poster hash: a8d52...b4f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Verken min søster eller jeg har barn. Moren min var ganske tynn (normal) når hun fikk oss (jeg er minstemann), og jeg syntes ikke engang, så alle var veldig sjokkert når mamma kom med en ny baby på armen. Hun har veldig lite strekkmerker sier hun. Om hun hadde samme str. i klær før og etter fødselen vet jeg ikke, men hu har fått en liten stor mage i etterkant =P Ja, jeg kommer ikke til å unngå en graviditet uansett. Men er bare nysgjerrigheten og grådigheten som tar over litt noen ganger, for har brukt 3 år på å finne en shorts, og når jeg endelig har funnet den så ønsker jeg å bruke den flere sommere enn bare denne, så derfor jeg lurer på om det er mulig å komme tilbake i lik str. som nå. Enten om det er via trening eller kosthold eller andre saker:) Anonymous poster hash: a8d52...b4f Om du likner din mor i kroppsfasongen, er det nok sannsynlig at du også vil holde deg slank etter graviditet. Tror jeg.Anonymous poster hash: 789a3...0c4
Gjest Vevila Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Fikk litt bredere hofter, men har ingen problemer med å komme oppi gamle bilder heldigvis. Det varierer nok en del, men de aller fleste blir nok litt videre.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 Hvorvidt du får strekkmerker er individuelt. De kan vel kanskje fjernes med behandlinger, det vet jeg lite om. Du får ikke en "ny" kropp etter graviditet, det er din kropp og hvordan du ser ut i etterkant avhenger av hvor slank og trent du var i utgangspunktet. I tillegg hjelper amming med vektnedgang. Moren min var slank i utgangspunktet og spiste sunt og moderat (ikke for å få lite barn eller det hysteriet der) og hun har samme kroppsfasong. Skjedemuskulaturen kan trenes opp. Anonymous poster hash: 711bb...a31
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #9 Skrevet 28. august 2014 Hvorvidt du får strekkmerker er individuelt. De kan vel kanskje fjernes med behandlinger, det vet jeg lite om. Du får ikke en "ny" kropp etter graviditet, det er din kropp og hvordan du ser ut i etterkant avhenger av hvor slank og trent du var i utgangspunktet. I tillegg hjelper amming med vektnedgang. Moren min var slank i utgangspunktet og spiste sunt og moderat (ikke for å få lite barn eller det hysteriet der) og hun har samme kroppsfasong. Skjedemuskulaturen kan trenes opp. Anonymous poster hash: 711bb...a31 Tusen takk for svar:) godt å høre trenes opp i som, hvordan da? Anonymous poster hash: a8d52...b4f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #10 Skrevet 28. august 2014 Du blir feit, får hengemage, hengepupper, masse strekkmerker, blir større der nede. Nei, kroppen er ikke den samme etter fødsel. Ikke hør på de som sier den blir like fin, det er sprøyt.Anonymous poster hash: df5cd...5b3 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #11 Skrevet 28. august 2014 Jeg har ikke gode gener sånn sett, her er det strekkmerker og hengemage Puppene ble varig større (en cupstr mer), og jeg fikk litt bredere hofter. (De gangene jeg har vært like tynn som før fødsel så ligger jeg fortsatt på en størrelse over enn før i bukser, pga hoftebredde) Jeg var bare 18 da jeg gikk gravid, så for meg ble jo det hele forvandlingen fra jentekropp til kvinnekropp. Slet mye med selvbildet de første fem årene, da flere og flere rundt meg fikk barn og så helt smashing ut etterpå, men nå gir jeg blanke Har bedre selvtillitt enn jeg noengang har hatt før, og jeg ser ikke i nærheten av like fin ut som jeg gjorde da jeg var 18. Anonymous poster hash: 10b87...09a
Gjest Leintle Skrevet 28. august 2014 #12 Skrevet 28. august 2014 Du blir feit, får hengemage, hengepupper, masse strekkmerker, blir større der nede. Nei, kroppen er ikke den samme etter fødsel. Ikke hør på de som sier den blir like fin, det er sprøyt.Anonymous poster hash: df5cd...5b3 Mye er hva du selv gjør det til. Her er det ingen som ser at jeg har blitt mor, bortsett fra at jeg har babyen på slep da. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #13 Skrevet 30. august 2014 Mye er hva du selv gjør det til. Her er det ingen som ser at jeg har blitt mor, bortsett fra at jeg har babyen på slep da. Du har fortsatt samme klesstørrelse?Anonymous poster hash: a8d52...b4f
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2014 #14 Skrevet 30. august 2014 Fikk litt bredere hofter, men har ingen problemer med å komme oppi gamle bilder heldigvis. Det varierer nok en del, men de aller fleste blir nok litt videre. Og om så var tilfelle kunne du jo bare rammet dem inn i større rammer!
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2014 #15 Skrevet 30. august 2014 (endret) Du blir feit, får hengemage, hengepupper, masse strekkmerker, blir større der nede. Nei, kroppen er ikke den samme etter fødsel. Ikke hør på de som sier den blir like fin, det er sprøyt.Anonymous poster hash: df5cd...5b3 Tja, jeg har feid over en del mødre opp gjennomårene. Har vært veldig mye fint å ta av. de har heller ikke vært av de videste, for de som bekymrer seg for sånn Endret 30. august 2014 av brutal_mann 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #16 Skrevet 30. august 2014 Generelt sett vil de fleste kvinner oppleve bredere hofter etter fødsel. Hvordan magen oppfører seg er individuelt, heng kan f.eks, forekomme ved snitt. Resten er stort sett opp til deg. Stemmer her Jeg fikk ikke på meg den samme str i bukser mer pga hoftene. Anonymous poster hash: 5e79c...068
Gjest Vevila Skrevet 30. august 2014 #17 Skrevet 30. august 2014 Og om så var tilfelle kunne du jo bare rammet dem inn i større rammer! Haha, ups! *damnyouautocorrect*
Gjest brutal_mann Skrevet 30. august 2014 #18 Skrevet 30. august 2014 Aldri tenkt på at bredere hofter skal være en gjenganger, men som mann så må jeg si at det er alt annet enn negativt! 1
Gjest Leintle Skrevet 30. august 2014 #19 Skrevet 30. august 2014 Du har fortsatt samme klesstørrelse?Anonymous poster hash: a8d52...b4f Mindre faktisk pga ammingen.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #20 Skrevet 30. august 2014 http://theshapeofamother.com/ Anonymous poster hash: 3ebc8...aea
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå