Gå til innhold

Kan menn bli lei seg?

Fremhevede innlegg

Gjest krokodillen
Skrevet

Takk for et konstruktivt svar. Ok, så det at jeg aldri har sett en mann bli åpenlyst lei seg av frekke kommentarer etc har med dette å gjøre ja. Jeg klikker i vinkel også begynner jeg å gråte. Skikkelig typisk jenteoppførsel. Anonymous poster hash: 0222b...dcf

JENTEoppførsel ja. Slikt vokser du forhåpentligvis av deg.

Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

Men hvorfor har jeg aldri sett noen bevis på det da? Hvis noen kaller meg jævla hore så beynner jeg å gråte så høyt at halve Oslo hører meg. Men hvis noen står og slenger dritt til en random mann så er de helt steinansikt.. det er jo vanlig å bli lei seg om noen slenger dritt etc! Samme har jeg opplevd med menn jeg kjenner som har blitt dumpa, de reagerer ikke en gang, er bare sånn å ja.. før de fortsetter å spille fifa eller hva de nå driver med. Forstår ikke hvorfor menn er så kalde. Skulle ønske jeg kunne bli sånn! Anonymous poster hash: 0222b...dcf

Folk har da ulik måte å reagere på. Jeg hadde ikke begynt å grine om noen hadde kalt meg hore. Du virker litt i overkant sensitiv om du griner som en stukket gris over en sånn kommentar.

Menn er ikke kalde selv om de ikke legger seg ned å griner av alt mulig.

Skrevet

Men hvorfor har jeg aldri sett noen bevis på det da? Hvis noen kaller meg jævla hore så beynner jeg å gråte så høyt at halve Oslo hører meg. Men hvis noen står og slenger dritt til en random mann så er de helt steinansikt.. det er jo vanlig å bli lei seg om noen slenger dritt etc!

Samme har jeg opplevd med menn jeg kjenner som har blitt dumpa, de reagerer ikke en gang, er bare sånn å ja.. før de fortsetter å spille fifa eller hva de nå driver med. Forstår ikke hvorfor menn er så kalde. Skulle ønske jeg kunne bli sånn!

Anonymous poster hash: 0222b...dcf

Delvis fordi det ikke er sosialt akseptabelt for menn å gråte offentlig med mindre noe spesielt grusomt har skjedd. Delvis fordi menn ikke får noe ut av å gråte. Dvs. Det kan være godt å få det ut, men det er aldri (eller sjelden) at noen kommer løpende for å hjelpe/trøste en mann som gråter. Derfor har vi lært at denslags helst skal gjøres alene med en god flaske brunt brennevin.

Jeg overdriver selvsagt litt, men det er ikke langt unna sannheten.

Anonymous poster hash: a136e...ac1

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor må folk skrive troll hver gang de skal kommentere noe? Er så patetisk. La vær å svar om du ikke har noe fornuftig å skrive.

Ja, jeg lurer helt alvorlig på dette. Fordi jeg har kun sett menn oppføre seg helt apatisk og som roboter, i tilfeller der jeg hylgriner som en 5-åring.

En mann som ikke gråter selv om han opplever noe du mener han burde grine over, så er han da ikke apatisk.

Som flere sier så skal det kanskje mer til for en mann å gråte enn for en kvinne. Men de fleste menn gråter da de også. Og da mener jeg menn. Gutter er nok mer redde for å gråte.

Jeg håper for din del at du kommer over gråtingen din også, at du ikke må hyle så halve oslo hører noe bare noen sier en filleting. Det går an å spare gråten til du er alene, du er ikke et barn lengre.

Skrevet

Hvorfor må folk skrive troll hver gang de skal kommentere noe? Er så patetisk. La vær å svar om du ikke har noe fornuftig å skrive.

Ja, jeg lurer helt alvorlig på dette. Fordi jeg har kun sett menn oppføre seg helt apatisk og som roboter, i tilfeller der jeg hylgriner som en 5-åring.

Det er pga du tar opp et emne som ikke henger på grep. Selvfølgelig kan mannfolk bli lei seg.

• Liker 1
Skrevet

Takk for et konstruktivt svar. Ok, så det at jeg aldri har sett en mann bli åpenlyst lei seg av frekke kommentarer etc har med dette å gjøre ja.

Jeg klikker i vinkel også begynner jeg å gråte. Skikkelig typisk jenteoppførsel.

Akkurat dette har nok mer med at man ikke bryr seg spesielt om frekke kommentarer (menn som er venner slenger flåsete kommentarer seg imellom hele tiden) og at man ikke vil gi den andre parten tilfredstillelsen av å se at det går inn på en.

Anonymous poster hash: a136e...ac1

Skrevet

Jeg har heller aldri sett en mann virkelig lei seg, trist, type kjærlighetssorg el. Så jeg synes TS stiller et legitimt spørsmål.

Anonymous poster hash: 1c03b...183
  • Liker 1
Skrevet

Det går an å bli lei seg uten å hylgrine som en 5-åring.

Dersom du har til vane å hylgrine som en 5-åring så bør du til en psykolog. Men det er du kanskje allerede.

Anonymous poster hash: ac3c6...070

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg syns menn er så kalde, nesten som roboter. Hender det at de blir lei seg, tror dere? Eller kan de bare føle kåtskap, sinne, sult og tørst?

Jeg har 0 problemer med å gråte, men tror ikke jeg har sett menn bli lei seg. Ever. Ikke de som ble mobbet på skolen en gang. Mens jeg gråt som en stukken gris så satt de guttene som ble mobbet helt apatisk. Ikke får menn kjærlighetssorg heller, må være digg å ha det sånn.

Menn som griner har tapt, derfor. Men ja, vi blir lei oss, men vi viser det ikke.

• Liker 1
Skrevet

Det er en del flere menn enn kvinner som skyter av seg hodet med hagle når de er lei seg.

Er det ett godt nok tegn for deg?

Anonymous poster hash: 23ebb...773

Jeg er ikke TS.

Dessuten hvorfor så frekk?

Anonymous poster hash: fd8a7...837

Skrevet

Det er både biologiske og sosiale forskjeller på menn og kvinner.

Det er mye mer sosialt akseptert for kvinner å oppføre seg som hysteriske småbarn, noe dere ofte gjør. Dette er noe dere også gjør for å teste mannen deres, enten det er bevisst eller ubevisst.

Menn har mye mer selvkontroll og selvbeherskelse enn kvinner, selv om vi er leie oss.

• Liker 2
Skrevet

Det går an å bli lei seg uten å hylgrine som en 5-åring.

Dersom du har til vane å hylgrine som en 5-åring så bør du til en psykolog. Men det er du kanskje allerede.

Det er ikke snakk om å grine som en femåring, men å vise at man er trist, å være berørt. Virker som ingenting 'biter' på dere menn. Eller det bare så innmari vanskelig å skulle vise det?

Skrevet

Det er ikke snakk om å grine som en femåring, men å vise at man er trist, å være berørt. Virker som ingenting 'biter' på dere menn. Eller det bare så innmari vanskelig å skulle vise det?

Jo, hun jeg svarte sa hun pleide å grine som en femåring. Les det du svarer på.

Skrevet

Jeg syns menn er så kalde, nesten som roboter. Hender det at de blir lei seg, tror dere? Eller kan de bare føle kåtskap, sinne, sult og tørst?

Jeg har 0 problemer med å gråte, men tror ikke jeg har sett menn bli lei seg. Ever. Ikke de som ble mobbet på skolen en gang. Mens jeg gråt som en stukken gris så satt de guttene som ble mobbet helt apatisk. Ikke får menn kjærlighetssorg heller, må være digg å ha det sånn.

:skratte:

Skrevet

Menn som griner har tapt, derfor. Men ja, vi blir lei oss, men vi viser det ikke.

Ikke?

De fleste menn jeg kjenner har det med å dishe ut aggresjon når de er lei seg.

Gjerne med nevene.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ikke?

De fleste menn jeg kjenner har det med å dishe ut aggresjon når de er lei seg.

Gjerne med nevene.

Det er sint, ikke lei seg.

Skrevet

Det er sint, ikke lei seg.

Mener du det er du gjerne dårlig i kontakt med dine egne følelser.

Flertallet av menn omsetter sorg og triste følelser i sinne og forsøker å endre på ting med å gjøre noe konkret, som å dælje til en vegg, for å føle seg bedre.

Kvinner gråter og forventer trøst.

Gjest Lille-pus
Skrevet

La meg spørre deg rett ut: Har du en diagnose innen autisme spekteret?

Skrevet

Hvis du ser på oss som roboter (eller iallfall nesten), er du vel ikke i stand til å ha medfølelse med oss heller? Det er jo meningsløst å synes synd på en maskin, uansett hvor dårlig den blir behandlet. Og hva med dyr? Dyr gråter ikke, iallfall ikke fordi de er lei seg (med et mulig unntak av elefanter, men det er det ingen som vet). Mener du at dyr ikke kan bli lei seg heller?

Hvis du ser nærmere på litteraturhistorien, vil du oppdage at den er full av menn med voldsomme følelser, og de begrenser seg ikke til drifter og aggresjon. Der vil du forresten oppdage at det var mye mer akseptert for menn å gråte i antikken. Så da gråt de også, og de skrev om tårene sine.

Så kan menn bli lei seg? Absolutt. Kan de ha kjærlighetssorg? Alle menn jeg har snakket med om slike ting har hatt det, så det er mer regelen enn unntaket. Prøv å se etter andre tegn enn tårer, så vil du kanskje oppdage at mennenes følelsliv ikke er så enkelt som du tror.

• Liker 3
Skrevet

La meg spørre deg rett ut: Har du en diagnose innen autisme spekteret?

Du er så jævla frekk. Hva er vitsen med det? Autisme, NEI, har du? For en fisseoppførsel her inne assa. La vær å svar om du ikke kan oppføre deg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...