Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #21 Skrevet 27. august 2014 I snitt. Det er store individuelle forskjeller, og denne vurderingen må man overlate til personen det gjelder. Jeg er kvinne, og har ikke problemer med å skille sex og romantikk, så jeg har lettere for å ha pulevenner enn en mann som lett involverer seg. Så dette må man bare føle litt på selv, i stedet for å sitte å si at "kvinner ditt og menn datt". Jeg har en fast venn jeg treffer, vi har god seksuell kjemi og har et godt vennskap hvor vi kan snakke om alt mulig. Treffes hovedsaklig for å knulle, men har også tatt noen turer, middager osv sammen, noen ganger med sex og noen ganger uten. Har ikke så mye kontakt annet enn å avtale treff, siden ingen av oss er spesielt chattete. Anonymous poster hash: 6b724...e79 jeg setter ikke menn og kvinner i bås i den forstand. som jeg sa, det finnes unntak. men det er en kjent sak at jenter knytter seg raskere enn det gutter gjør. det er idiotisk å påstå noe annet. ja, hva var poenget ditt med å fortelle hvordan du og pulevennen har det? jeg har og det. vi treffes pules, snakkes, hva så?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #22 Skrevet 27. august 2014 ja, hva var poenget ditt med å fortelle hvordan du og pulevennen har det? jeg har og det. vi treffes pules, snakkes, hva så? Det var det TS spurte om, så da svarte jeg på det. Og at jenter lettere knytter seg er også kulturelt, fordi vi lærer at det skal være sånn. Biologien forklarer bare en liten del av det, og da er det du kommer med feilinformasjon. Anonymous poster hash: 6b724...e79 1
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #23 Skrevet 27. august 2014 Det var det TS spurte om, så da svarte jeg på det. Og at jenter lettere knytter seg er også kulturelt, fordi vi lærer at det skal være sånn. Biologien forklarer bare en liten del av det, og da er det du kommer med feilinformasjon. Anonymous poster hash: 6b724...e79 VI lærer at det skal være sånn ja. og nettopp derfor er flertallet som utvikler følelser jenter. menn trenger som oftest ikke en følelsesmessig tilknytning til å ha sex, jenter derimot gjør ofte det. det er heller ikke en følelsesmessig investering for menn å ha sex, noe det ofte er for jenter
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #24 Skrevet 27. august 2014 Det var det TS spurte om, så da svarte jeg på det. Og at jenter lettere knytter seg er også kulturelt, fordi vi lærer at det skal være sånn. Biologien forklarer bare en liten del av det, og da er det du kommer med feilinformasjon. Anonymous poster hash: 6b724...e79 menn er visuelle når det gjelder tenningsmønster. kvinner derimot har det mer i hodet. men regner med du vet bedre enn både sexologer og terapauter?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #25 Skrevet 27. august 2014 menn er visuelle når det gjelder tenningsmønster. kvinner derimot har det mer i hodet. men regner med du vet bedre enn både sexologer og terapauter? Det er en helt annet diskusjon som er irrelevant her. Det fremgår ganske klart at du må ha lest et par kvasiartikler om biologi og tiltrekning. Det er kjønnsforskjeller på overordnet statistisk nivå, men disse er mindre enn det du ser ut til å tro, og sier dessuten lite om individer. Og man kan samtidig gå ut fra at de som vet at de har problemer med å ha sex uten at det utvikles følelser nettopp er av typen som ikke velger å inngå slike forhold. Dessuten: Oxytocin styrker en følelse av nærhet og gir velvære hos både menn og kvinner, men ingen studier tyder på at Oxytocin er mer enn ett enkelt av en lang rekke medvirkende hormoner og vurderinger som kommer inn i bildet i en forelskelsesprosess. Mennesker er mer komplekse enn du tror. Anonymous poster hash: 9942e...1ca
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #26 Skrevet 27. august 2014 Det er en helt annet diskusjon som er irrelevant her. Det fremgår ganske klart at du må ha lest et par kvasiartikler om biologi og tiltrekning. Det er kjønnsforskjeller på overordnet statistisk nivå, men disse er mindre enn det du ser ut til å tro, og sier dessuten lite om individer. Og man kan samtidig gå ut fra at de som vet at de har problemer med å ha sex uten at det utvikles følelser nettopp er av typen som ikke velger å inngå slike forhold. Dessuten: Oxytocin styrker en følelse av nærhet og gir velvære hos både menn og kvinner, men ingen studier tyder på at Oxytocin er mer enn ett enkelt av en lang rekke medvirkende hormoner og vurderinger som kommer inn i bildet i en forelskelsesprosess. Mennesker er mer komplekse enn du tror. Anonymous poster hash: 9942e...1ca Så du mener det er likt mellom menn og kvinner når det gjelder å utvikle følelser raskt? Kvinner er i flertall, du er ignorant om du tror noe annet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå