AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #1 Skrevet 25. august 2014 Kan dere fortelle meg hvordan? Hva kan man gjøre og ikke gjøre (tenker ikke på det seksuelle her, men alt annet). Hvor hyppig kontakt har dere? Hvor ofte møtes dere? Jeg har så lyst til å ha sex med han hele tiden, men vegrer meg for å mase. Han var her i går, så da må jeg vente? Hvor lenge? Tar jeg kontakt eller han? Alle gode råd tas i mot med takk. (PS Avklarte at jeg ikke var ute etter noe forhold med en gang, så den har jeg fått riktig mener jeg). Anonymous poster hash: ec888...bc1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #2 Skrevet 25. august 2014 Det er helt og holdent opp til dere Dere kan møtes så ofte dere har lyst! Er jo ingen regel på det! Men det er en bra start å avklare at ingen av dere er ute etter et forhold. Hvor ofte dere skal møtes og hva dere vil gjøre kan dere velge selv. Jeg og knullekompisen min møtes ikke veldig ofte da vi bor et stykke fra hverandre. Men når vi møtes så finner vi på noe sammen på dagtid, f.eks går rundt og sjekker ut livet i Oslo. Deretter drar vi som oftest hjem til han, da jeg bor med foreldrene mine. Der lager vi mat, ser på film, og alt annet vi har lyst til, noe som da som oftest ender med sex Anonymous poster hash: a078f...852
Gjest krokodillen Skrevet 25. august 2014 #3 Skrevet 25. august 2014 Er lurt å holde det kun sexuelt. Om dere i tilegg begynner å henge sammen, finne på ting, se film etc så er sjansen stor for at en av dere utvikler følelser. ( mest sannsynlig deg)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #4 Skrevet 25. august 2014 Spørs hvem av knullekompisene man snakker om. Noen av dem er jeg på kino med, mens andre bare er knulledokker. Er ikke alle jeg gidder å bruke for mye tid med, noen er det kun kroppen jeg er interessert i. Enig med han over: pass deg for å utvikle følelser. Lett for at jenta gjør det.Anonymous poster hash: b10ce...aa9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #5 Skrevet 25. august 2014 Har hatt en knullekompis tidligere. Vi møttes hjemme hos han, han laga mat så ble det litt film også endte det som regel i senga. Skal jeg ha et slik forhold må det inneholde litt mer enn bare sex, men som noen over skrev lett å utvikle følelser da......Anonymous poster hash: 9fe8f...ae4
Gjest krokodillen Skrevet 25. august 2014 #6 Skrevet 25. august 2014 Spørs hvem av knullekompisene man snakker om. Noen av dem er jeg på kino med, mens andre bare er knulledokker. Er ikke alle jeg gidder å bruke for mye tid med, noen er det kun kroppen jeg er interessert i. Enig med han over: pass deg for å utvikle følelser. Lett for at jenta gjør det.Anonymous poster hash: b10ce...aa9 Jeg er fremdeles en hun
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #7 Skrevet 25. august 2014 Jeg er fremdeles en hun Ikke lett å vite når du ikke har definert kjønn i profilen din. Anonymous poster hash: b10ce...aa9
AnonymBruker Skrevet 25. august 2014 #8 Skrevet 25. august 2014 Vi treffes 1-2 ganger i uken. Kun sex. Anonymous poster hash: a867d...dd4
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 Er lurt å holde det kun sexuelt. Om dere i tilegg begynner å henge sammen, finne på ting, se film etc så er sjansen stor for at en av dere utvikler følelser. ( mest sannsynlig deg) Nei, det er det ingen automatikk i. Gjør akkurat som dere vil du TS, ha det moro, nyt deilig sex m.m. Og kvinner er like individuelle når det kommer til utvikling av følelser som det menn er, de som vet at de ikke klarer å skille mellom sex og forelskelse burde holde seg unna slike relasjoner i utgangspunktet. Selv er jeg kvinne, og opplevde at to tidligere elskere utviklet dype følelser for meg. Men vi snakket om det og avsluttet etter det som venner. Anonymous poster hash: 9942e...1ca 1
Gjest krokodillen Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 Nei, det er det ingen automatikk i. Gjør akkurat som dere vil du TS, ha det moro, nyt deilig sex m.m.Og kvinner er like individuelle når det kommer til utvikling av følelser som det menn er, de som vet at de ikke klarer å skille mellom sex og forelskelse burde holde seg unna slike relasjoner i utgangspunktet. Selv er jeg kvinne, og opplevde at to tidligere elskere utviklet dype følelser for meg. Men vi snakket om det og avsluttet etter det som venner. Anonymous poster hash: 9942e...1ca Jada alt er individuelt men det er ikke til å stikke under en stol at det alt for ofte utvikles føelser fordi man ikke holder seg kun tildet seksuelle, å påstå noe annet er blåøyd ( selv omdet finnes unntak)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Jada alt er individuelt men det er ikke til å stikke under en stol at det alt for ofte utvikles føelser fordi man ikke holder seg kun tildet seksuelle, å påstå noe annet er blåøyd ( selv omdet finnes unntak) Du må nok definere nærmere hva du mener med følelser her. Følelser kan være så mangt. Jeg tror det kan utvikles enda bedre kjemi, vennskap og litt sommerfugler i magen. Men gjør det egentlig så mye? Det kan nytes det også . Ordentlig forelskelse tror jeg sjelden utvikles i en slik relasjon så lenge begge er klar over hva de har gått inn i og vet hva den andre tenker om saken. Anonymous poster hash: 9942e...1ca 2
Gjest Andrea93 Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Spørs hvem av knullekompisene man snakker om. Noen av dem er jeg på kino med, mens andre bare er knulledokker. Er ikke alle jeg gidder å bruke for mye tid med, noen er det kun kroppen jeg er interessert i. Enig med han over: pass deg for å utvikle følelser. Lett for at jenta gjør det.Anonymous poster hash: b10ce...aa9 Eller gutten. De to knullevenn-forholdene jeg har hatt har endt i at han vil mer, ikke omvendt.
Gjest krokodillen Skrevet 26. august 2014 #13 Skrevet 26. august 2014 Du må nok definere nærmere hva du mener med følelser her. Følelser kan være så mangt. Jeg tror det kan utvikles enda bedre kjemi, vennskap og litt sommerfugler i magen. Men gjør det egentlig så mye? Det kan nytes det også . Ordentlig forelskelse tror jeg sjelden utvikles i en slik relasjon så lenge begge er klar over hva de har gått inn i og vet hva den andre tenker om saken. Anonymous poster hash: 9942e...1ca Følelser som i romantiske følelser,,,som i at den ene vil noe mer. Ikke uvanlig. Selv om man vet hva man går inn i i teorien så betyr ikke det at det vil fungere i praksis. Jeg holder alltid knullevenner og mitt sosiale avskilt, pga tidligere erfaringer
Gjest krokodillen Skrevet 26. august 2014 #14 Skrevet 26. august 2014 Eller gutten. De to knullevenn-forholdene jeg har hatt har endt i at han vil mer, ikke omvendt. Jeg har og kun opplevd det omvent men flertallet er nok uansett kvinner som utvikler følelser. Det er bioligisk og også en kjemisk reaksjon
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #15 Skrevet 26. august 2014 Her har vi møttes alt i fra hver dag en hel uke, en-to ganger i uka, annenhver uke og så hyppigere igjen. Altså hadde vi ingen faste avtaler, var begge kåte så møttes vi bare. Av og til så vi film, som oftest fikk jeg mat når jeg var der og møttes vi tilfeldig på fest så dro vi som oftest sammen også hvis ingen av oss så noe annet vi heller ville ha. Vi var jo i ca samme omgangskrets og traff hverandre ellers også. Ikke noen kjærestefølelser hos noen av oss, men jeg var jo "veslejenta" hans på en måte allikavel. Det fungerte utmerket og det eneste jeg savnet når han fikk seg dame var kuken, for resten hadde jeg jo uansett. Anonymous poster hash: bbcd7...d1f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #16 Skrevet 26. august 2014 Jeg har og kun opplevd det omvent men flertallet er nok uansett kvinner som utvikler følelser. Det er bioligisk og også en kjemisk reaksjon Nei, at det er så enormt stor forskjell er en myte. Anonymous poster hash: 9942e...1ca
Gjest krokodillen Skrevet 26. august 2014 #17 Skrevet 26. august 2014 Nei, at det er så enormt stor forskjell er en myte. Anonymous poster hash: 9942e...1ca Feil. Les om kjemiske reaksjoner i menns og kvinners hjerner etter sex. Stikkord: oxytocin
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #18 Skrevet 27. august 2014 Feil. Les om kjemiske reaksjoner i menns og kvinners hjerner etter sex. Stikkord: oxytocin Overforenkling av et tema man ikke kan veldig mye om er sjelden overbevisende. Du vet tydeligvis ikke at både kvinner og menn produserer oxytocin etter sex, og at det uansett kjønn også er individuelle forskjeller i respons.... Her står det litt om effekten og fordelene for begge kjønn: http://anncathrina.com/tag/oxytocin/ Anonymous poster hash: 9942e...1ca 1
Gjest krokodillen Skrevet 27. august 2014 #19 Skrevet 27. august 2014 Overforenkling av et tema man ikke kan veldig mye om er sjelden overbevisende.Du vet tydeligvis ikke at både kvinner og menn produserer oxytocin etter sex, og at det uansett kjønn også er individuelle forskjeller i respons.... Her står det litt om effekten og fordelene for begge kjønn:http://anncathrina.com/tag/oxytocin/ Anonymous poster hash: 9942e...1ca Jo keg vet menn produserer det men kvinner produserer mer
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #20 Skrevet 27. august 2014 Jo keg vet menn produserer det men kvinner produserer mer I snitt. Det er store individuelle forskjeller, og denne vurderingen må man overlate til personen det gjelder. Jeg er kvinne, og har ikke problemer med å skille sex og romantikk, så jeg har lettere for å ha pulevenner enn en mann som lett involverer seg. Så dette må man bare føle litt på selv, i stedet for å sitte å si at "kvinner ditt og menn datt". Jeg har en fast venn jeg treffer, vi har god seksuell kjemi og har et godt vennskap hvor vi kan snakke om alt mulig. Treffes hovedsaklig for å knulle, men har også tatt noen turer, middager osv sammen, noen ganger med sex og noen ganger uten. Har ikke så mye kontakt annet enn å avtale treff, siden ingen av oss er spesielt chattete. Anonymous poster hash: 6b724...e79 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå