Gå til innhold

Er jeg sjalu? :s


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han har også fortalt mye om sexlivet de hadde og har vist meg bilder han har på mobilen av at hun utfører oralsex på han..

- Han har flere venninner som sender han nakenbilder og bilder av seg selv i undertøy med spørsmål om hva han syntes om den nye bh'en osv. Han har vist meg bildene, det er hundrevis av nakenbilder osv.

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Dette er bare totalt turnoff! Hvis det var meg, ville jeg ikke ha vært sjalu, men kvalm :( Æsj, for en type..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han høres ut som en komplett idiot. Må enten være utrolig kjekk, eller så er du utrolig stygg.

Anonymous poster hash: 08550...bb8

Takk.

Ts

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare totalt turnoff! Hvis det var meg, ville jeg ikke ha vært sjalu, men kvalm :( Æsj, for en type..

Jeg vet, jeg syntes ikke selv jeg er sjalu egentlig, men i gjengen hans virker det som at det er helt naturlig med slikt og at "det bare er for morro og man skal ikke ta det seriøst". Så fikk litt inntrykk av at de tenkte jeg var i overkant sjalu som reagerte på dette.

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han hadde turt å si det hvis han ikke ville mer.. Men hvordan hadde du lagt det frem for en fyr du datet at det ikke var så kult med nakenbilder av venninnene hans (som jeg i tilegg må bli kjent med, har møtt to av dem allerede og det var litt merkelig når jeg har sett dem nakne, hehe).. ? Jeg vil ikke virke som en sjalu kjerring, men det er kanskje uungåelig?

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Altså - jeg mener at du kan få frem dette uten å fremstå som en sjalu kjerring. Det burde faktisk ikke være så vanskelig, hadde nok rett og slett bare fått vinklet det over på at hans oppførsel ikke er i tråd med det som du regner som normal folkeskikk.

Jeg hadde nok sagt det som det er; at jeg aldri før har opplevd å bli vist seksuelle bilder av verken eksen eller venninner til en date. Og at du aldri har hørt om andre som har blitt konfrontert med noe sånt heller. Så hadde jeg videre sagt at det er temmelig dårlig gjort overfor eksen at du viser sånne bilder av henne til nye romanser, og at du hadde blitt lei deg om han hadde gjort noe lignende overfor deg. Jeg hadde sagt at det viser manglende respekt overfor hans tidligere partner, og du begynner å stusse over hele hans karakter.

Videre hadde jeg sagt at jeg heller ikke oppfatter det som normalt å motta lettkledde bilder av andre jenter, dersom man dater en jente fast. Og igjen - at jeg hadde opplevd det som særlig spesielt at han i tillegg velger å vise meg disse bildene. Så hadde jeg spurt om det var fordi han ikke så på vår relasjon som særlig seriøs, eller bare vennskapelig - og om jeg da hadde misforstått hele situasjonen.

PS! Skjønner hvis du ikke synes det er kult å konfrontere han så direkte. Men hvis du skal fortsette å treffe denne fyren, så hadde i hvert fall jeg forventet svar på dette + en slags (god) unnskyldning.

Endret av Ferny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en komplett idiot. Må enten være utrolig kjekk, eller så er du utrolig stygg.

Anonymous poster hash: 08550...bb8

Seriøst? Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, jeg syntes ikke selv jeg er sjalu egentlig, men i gjengen hans virker det som at det er helt naturlig med slikt og at "det bare er for morro og man skal ikke ta det seriøst". Så fikk litt inntrykk av at de tenkte jeg var i overkant sjalu som reagerte på dette.

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

I så fall ville jeg ha byttet vennegjeng ;)

Helt seriøst - dette trenger du faktisk ikke å finne deg i! Når han viser frem sånne bilder av eksen, er det vel et tidsspørsmål før han gjør det samme mot deg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg hadde brydd meg! Skulle jeg hatt typen som en kjæreste ville jeg at han skulle ha respektert meg på en måte at det der ikke er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Jeg vil bare høre hva dere syntes om denne situasjonen, for jeg er litt usikker på hvor grensen bør gå for hva som bør være akseptabelt og ikke i en datingsituasjon..

Har datet en fyr i et par måneder og det kan se litt ut som at vi er i ferd med å bli sammen. Men det er et par ting som holder meg litt igjen..

- Han har pratet mye om eksen sin (over ett år siden det ble slutt), selv om det stort sett har vært negativ omtale er det ganske påfallende hvor ofte hun kommer opp i samtaler. Han har også fortalt mye om sexlivet de hadde og har vist meg bilder han har på mobilen av at hun utfører oralsex på han..

- Han har flere venninner som sender han nakenbilder og bilder av seg selv i undertøy med spørsmål om hva han syntes om den nye bh'en osv. Han har vist meg bildene, det er hundrevis av nakenbilder osv.

Han mener at det bare er en tullegreie og at jeg ikke bør ta meg nær av det/bry meg om det, for det er meg han liker osv. Men.. jeg vet ikke, jeg liker det ikke noe særlig, men får litt følelsen av at jeg kanskje er litt sjalu og at han har rett i at jeg ikke burde bry meg om det? Hvordan hadde dere andre reagert?

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

WTF?????

Han viser deg bilder av exen som suger han? Why?

Og han viser deg bilder av jenter som sender han bilder av undertøy.

Igjen: WHY??!!??

Hadde aldri vært sammen med et sånt menneske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare høre hva dere syntes om denne situasjonen, for jeg er litt usikker på hvor grensen bør gå for hva som bør være akseptabelt og ikke i en datingsituasjon..

Har datet en fyr i et par måneder og det kan se litt ut som at vi er i ferd med å bli sammen. Men det er et par ting som holder meg litt igjen..

- Han har pratet mye om eksen sin (over ett år siden det ble slutt), selv om det stort sett har vært negativ omtale er det ganske påfallende hvor ofte hun kommer opp i samtaler. Han har også fortalt mye om sexlivet de hadde og har vist meg bilder han har på mobilen av at hun utfører oralsex på han..

- Han har flere venninner som sender han nakenbilder og bilder av seg selv i undertøy med spørsmål om hva han syntes om den nye bh'en osv. Han har vist meg bildene, det er hundrevis av nakenbilder osv.

Han mener at det bare er en tullegreie og at jeg ikke bør ta meg nær av det/bry meg om det, for det er meg han liker osv. Men.. jeg vet ikke, jeg liker det ikke noe særlig, men får litt følelsen av at jeg kanskje er litt sjalu og at han har rett i at jeg ikke burde bry meg om det? Hvordan hadde dere andre reagert?

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Jada, du er ett ganske normalt menneske som er littegrann sjalu , og typen du roter med mangler noe folkeskikk og den empatien som er grei og ha i forhold. Men han er som han er, og det får du ikke gjort noe med. Hvis du ikke kan leve godt med det, så får du dumpe han.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. Jeg skjønte ikke helt hva du mente - du mener han oppfordrer dem til å sende nakenbilder av seg selv? For det er vel ganske innlysende egentlig, vil jeg tro. Er derfor jeg syntes det er litt rart å gjøre hvis han er så betatt av meg.

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Selv om man er kjempeglad i ei dame er det helt normalt å like å få nakenbilder av andre. Det er allikevel uvanlig, fordi det ofte er støy for ett forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange forskjellige svar her, men mitt inntrykk av han, er at han ikke er spesielt voksen av seg. Du er ikke sjalu, du reagerer bare på at han har bilder av eksen og mottar nakenbilder av venninnene sine. UNNSKYLD MEG, men hvilke "venninner" sender randomme nakenbilder til en kompis med mindre det lå noe baktanker der? Jeg vet jeg ALDRI ville sendt nakenbilder til kompisene mine, fordi jeg ser dem ikke på den måten. Og for alt du vet, kan det hende han bruker disse bilene privat eller gir dem responsen de vil høre. "Åh, så deilig du er" og "shit, kan jeg knulle deg?" Du skjønner nok hva jeg mener.

Jeg mener, vil du virkelig invistere tid på en sånn mann? Eller, gutt, i dette tilfellet. Hadde jeg datet en mann som gjorde dette, ville jeg konfrontert han, eller sagt at vi ikke kan fortsette. For selv om jeg hadde vært betatt osv, så ville jeg ikke mistet integriteten ved å være med en sånn person.



Anonymous poster hash: 71860...709
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tatt dette opp med han engang – annet enn som forklaring på hvorfor jeg dumpet han. Det må mangle noe oppi hodet på dette mennesket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - jeg mener at du kan få frem dette uten å fremstå som en sjalu kjerring. Det burde faktisk ikke være så vanskelig, hadde nok rett og slett bare fått vinklet det over på at hans oppførsel ikke er i tråd med det som du regner som normal folkeskikk.

Jeg hadde nok sagt det som det er; at jeg aldri før har opplevd å bli vist seksuelle bilder av verken eksen eller venninner til en date. Og at du aldri har hørt om andre som har blitt konfrontert med noe sånt heller. Så hadde jeg videre sagt at det er temmelig dårlig gjort overfor eksen at du viser sånne bilder av henne til nye romanser, og at du hadde blitt lei deg om han hadde gjort noe lignende overfor deg. Jeg hadde sagt at det viser manglende respekt overfor hans tidligere partner, og du begynner å stusse over hele hans karakter.

Videre hadde jeg sagt at jeg heller ikke oppfatter det som normalt å motta lettkledde bilder av andre jenter, dersom man dater en jente fast. Og igjen - at jeg hadde opplevd det som særlig spesielt at han i tillegg velger å vise meg disse bildene. Så hadde jeg spurt om det var fordi han ikke så på vår relasjon som særlig seriøs, eller bare vennskapelig - og om jeg da hadde misforstått hele situasjonen.

PS! Skjønner hvis du ikke synes det er kult å konfrontere han så direkte. Men hvis du skal fortsette å treffe denne fyren, så hadde i hvert fall jeg forventet svar på dette + en slags (god) unnskyldning.

Tusen takk for godt svar. Skal ta en alvorsprat med han til uken om dette.. Syntes det er vanskelig, for jeg liker han så veldig godt på alle andre områder, så klarer ikke helt å bare få meg til å dumpe han på flekken, selv om tanken har vært der.

Mange forskjellige svar her, men mitt inntrykk av han, er at han ikke er spesielt voksen av seg. Du er ikke sjalu, du reagerer bare på at han har bilder av eksen og mottar nakenbilder av venninnene sine. UNNSKYLD MEG, men hvilke "venninner" sender randomme nakenbilder til en kompis med mindre det lå noe baktanker der? Jeg vet jeg ALDRI ville sendt nakenbilder til kompisene mine, fordi jeg ser dem ikke på den måten. Og for alt du vet, kan det hende han bruker disse bilene privat eller gir dem responsen de vil høre. "Åh, så deilig du er" og "shit, kan jeg knulle deg?" Du skjønner nok hva jeg mener.

Jeg mener, vil du virkelig invistere tid på en sånn mann? Eller, gutt, i dette tilfellet. Hadde jeg datet en mann som gjorde dette, ville jeg konfrontert han, eller sagt at vi ikke kan fortsette. For selv om jeg hadde vært betatt osv, så ville jeg ikke mistet integriteten ved å være med en sånn person.

Anonymous poster hash: 71860...709

Jeg også tenker at jenter nok ikke sender nakenbilder til en fyr hvis de ikke får noen respons. Jeg nevnte for han at han må jo oppfordre dem til det på et vis, men da mente han at det uansett ikke var seriøst ment fra hans side og at han syntes de egentlig var tragiske som sendte nakenbilder av seg selv og at han nok langt ifra var den eneste som fikk.. Og at det ikke hadde noe med hva han føler for meg å gjøre, det er visst bare en tullegreie. Men vi snakket ikke ordentlig om det egentlig. Hadde det ikke vært for at han er den første på flere år jeg virkelig er betatt av, så hadde jeg dumpet han for lenge siden vil jeg tro..

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om man er kjempeglad i ei dame er det helt normalt å like å få nakenbilder av andre. Det er allikevel uvanlig, fordi det ofte er støy for ett forhold.

Ja, jeg bare prøver å forestille meg reaksjonen hans hvis mine kompiser sendte meg bilder av pikken sin f eks jevnlig, og at jeg oppførte meg som at det var heeelt normalt og bare morro.

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...