Gå til innhold

Er jeg sjalu? :s


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare høre hva dere syntes om denne situasjonen, for jeg er litt usikker på hvor grensen bør gå for hva som bør være akseptabelt og ikke i en datingsituasjon..

Har datet en fyr i et par måneder og det kan se litt ut som at vi er i ferd med å bli sammen. Men det er et par ting som holder meg litt igjen..

- Han har pratet mye om eksen sin (over ett år siden det ble slutt), selv om det stort sett har vært negativ omtale er det ganske påfallende hvor ofte hun kommer opp i samtaler. Han har også fortalt mye om sexlivet de hadde og har vist meg bilder han har på mobilen av at hun utfører oralsex på han..

- Han har flere venninner som sender han nakenbilder og bilder av seg selv i undertøy med spørsmål om hva han syntes om den nye bh'en osv. Han har vist meg bildene, det er hundrevis av nakenbilder osv.

Han mener at det bare er en tullegreie og at jeg ikke bør ta meg nær av det/bry meg om det, for det er meg han liker osv. Men.. jeg vet ikke, jeg liker det ikke noe særlig, men får litt følelsen av at jeg kanskje er litt sjalu og at han har rett i at jeg ikke burde bry meg om det? Hvordan hadde dere andre reagert?



Anonymous poster hash: a3ef9...a3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her: vi er i slutten av tjueårene begge to.



Anonymous poster hash: a3ef9...a3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en "hold-deg-unna" guttunge som ikke har vokst opp og skjønner voksenlivet



Anonymous poster hash: 52043...b35
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare høre hva dere syntes om denne situasjonen, for jeg er litt usikker på hvor grensen bør gå for hva som bør være akseptabelt og ikke i en datingsituasjon..

Har datet en fyr i et par måneder og det kan se litt ut som at vi er i ferd med å bli sammen. Men det er et par ting som holder meg litt igjen..

- Han har pratet mye om eksen sin (over ett år siden det ble slutt), selv om det stort sett har vært negativ omtale er det ganske påfallende hvor ofte hun kommer opp i samtaler. Han har også fortalt mye om sexlivet de hadde og har vist meg bilder han har på mobilen av at hun utfører oralsex på han..

- Han har flere venninner som sender han nakenbilder og bilder av seg selv i undertøy med spørsmål om hva han syntes om den nye bh'en osv. Han har vist meg bildene, det er hundrevis av nakenbilder osv.

Han mener at det bare er en tullegreie og at jeg ikke bør ta meg nær av det/bry meg om det, for det er meg han liker osv. Men.. jeg vet ikke, jeg liker det ikke noe særlig, men får litt følelsen av at jeg kanskje er litt sjalu og at han har rett i at jeg ikke burde bry meg om det? Hvordan hadde dere andre reagert?

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

1. Det er helt naturlig at ex kommer opp ofte. Det er ulempen med å date en brukt-mann; mye av hans historie har skjedd med en eller eks, og de vil poppe opp oftere og oftere avhengig av hvor lenge forholdet pågikk og hvor aktive de var. Dette må du bare bli vant til, hvis ikke må du satse på en jomfru, en som ikke snakker om historien sin, eller en som er passiv og ikke har noen nevneverdig opplevelser i forhold.

2. Å vise gamle private bilder og fortelle om tidligere sexopplevelser er noe creepy og jeg ville påstått uklokt, men det betyr i allefall at han føler seg trygg på deg; du blir egentlig presentert for hans "kinky sider" og hva han forventer sexuelt. Jeg hadde ikke turt, men egentlig burde det vært ett krav.

3. Å vise bildet fra venniner er egentlig for å måle hva han kan slippe unna med. Der kan du nok sette ned foten, og si at du ikke liker det. Men det sier seg selv at hvis ulike damer sender deg nakenbilder, så har du lyst at de skal gjøre det videre.

Jeg må berømme han for å være åpen og ærlig og at han prøver få på plass det beste grunnlaget for ett spennede samliv. Har antagleig bommet med deg da, men det er jo sånt som skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. Å vise gamle private bilder og fortelle om tidligere sexopplevelser er noe creepy og jeg ville påstått uklokt, men det betyr i allefall at han føler seg trygg på deg; du blir egentlig presentert for hans "kinky sider" og hva han forventer sexuelt. Jeg hadde ikke turt, men egentlig burde det vært ett krav.

3. Å vise bildet fra venniner er egentlig for å måle hva han kan slippe unna med. Der kan du nok sette ned foten, og si at du ikke liker det. Men det sier seg selv at hvis ulike damer sender deg nakenbilder, så har du lyst at de skal gjøre det videre.

1. Jeg har også exer, men jeg snakker ikke om dem flere ganger i uken, føler det er litt unaturlig (?). Har ikke opplevd dette med tidligere kjærester heller.

2. Vi har hatt sex allerede og han har sagt at han syntes vi har en fantastisk seksuell kjemi. Jeg vet hva han liker og ikke liker, og han vet hva jeg liker og ikke liker.

3. Jeg skjønte ikke helt hva du mente - du mener han oppfordrer dem til å sende nakenbilder av seg selv? For det er vel ganske innlysende egentlig, vil jeg tro. Er derfor jeg syntes det er litt rart å gjøre hvis han er så betatt av meg.

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke man skal prate så veldig mye om x'er med folk man er interessert i å bli sammen med. Det samme gjelder egentlig jenter man har hatt en fortid med, seksuell eller romantisk.
Man vil jo gjerne føle seg spesiell for den man blir sammen med!

Min nåværende kjæreste derimot pratet masse om andre jenter og x'en og ditt og datt. Følte meg som dritt da vi holdt på. I ettertid skjønner jeg at han var bare en usikker guttunge som ville tøffe seg.



Anonymous poster hash: ea42d...e52
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en drittunge, vil du virkelig bli sammen med ham?



Anonymous poster hash: 6c3d1...103
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med eksen er forsåvidt greit, sånt skjer. Men at venninner viser bh'en sin, og at han har bilder av eksen som utfører oralsex - der hadde grensa mi gått.. Her må du si ifra, for det kan hende han sjekker hvor grensa går. Sier du ikke i fra så vil han tro at dette er helt greit for deg, og fortsette med venninnene hans. Du burde også spørre han om han kan slette bildet av eksen..

Sånn generelt så virker han ikke veldig moden :\



Anonymous poster hash: d7875...954
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare høre hva dere syntes om denne situasjonen, for jeg er litt usikker på hvor grensen bør gå for hva som bør være akseptabelt og ikke i en datingsituasjon..

Har datet en fyr i et par måneder og det kan se litt ut som at vi er i ferd med å bli sammen. Men det er et par ting som holder meg litt igjen..

- Han har pratet mye om eksen sin (over ett år siden det ble slutt), selv om det stort sett har vært negativ omtale er det ganske påfallende hvor ofte hun kommer opp i samtaler. Han har også fortalt mye om sexlivet de hadde og har vist meg bilder han har på mobilen av at hun utfører oralsex på han..

- Han har flere venninner som sender han nakenbilder og bilder av seg selv i undertøy med spørsmål om hva han syntes om den nye bh'en osv. Han har vist meg bildene, det er hundrevis av nakenbilder osv.

Han mener at det bare er en tullegreie og at jeg ikke bør ta meg nær av det/bry meg om det, for det er meg han liker osv. Men.. jeg vet ikke, jeg liker det ikke noe særlig, men får litt følelsen av at jeg kanskje er litt sjalu og at han har rett i at jeg ikke burde bry meg om det? Hvordan hadde dere andre reagert?

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Waitwhaaaat??!

Han har vist deg bilder av at eksen utfører oral sex på han? Unnskyld meg. Jeg tror ikke jeg hadde blitt sjalu, men derimot tenkt at fyren var sosialt tilbakestående.

Og om en fyr jeg var sammen med/datet hadde fått tilsendt nakenbilder av andre jenter, så hadde han fort skjønt at det ikke var greit.

Nei, helt ærlig - jeg tenker han der er neppe ute etter noe seriøst med deg. En fyr som er gira, prøver heller å overbevise deg om at han er en bra fyr som du bør satse på. Kan virke som om han der prøver å skremme deg vekk, i frykt for å måtte være den som dumper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Han har også fortalt mye om sexlivet de hadde og har vist meg bilder han har på mobilen av at hun utfører oralsex på han..

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Hva i all verden er det som feiler denne guttungen??

Sørg hvertfall for å ikke bli tatt bilder av inntil du selv finner ut at dette ikke er normalt, ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waitwhaaaat??!

Han har vist deg bilder av at eksen utfører oral sex på han? Unnskyld meg. Jeg tror ikke jeg hadde blitt sjalu, men derimot tenkt at fyren var sosialt tilbakestående.

Og om en fyr jeg var sammen med/datet hadde fått tilsendt nakenbilder av andre jenter, så hadde han fort skjønt at det ikke var greit.

Nei, helt ærlig - jeg tenker han der er neppe ute etter noe seriøst med deg. En fyr som er gira, prøver heller å overbevise deg om at han er en bra fyr som du bør satse på. Kan virke som om han der prøver å skremme deg vekk, i frykt for å måtte være den som dumper.

Jeg tror han hadde turt å si det hvis han ikke ville mer.. Men hvordan hadde du lagt det frem for en fyr du datet at det ikke var så kult med nakenbilder av venninnene hans (som jeg i tilegg må bli kjent med, har møtt to av dem allerede og det var litt merkelig når jeg har sett dem nakne, hehe).. ? Jeg vil ikke virke som en sjalu kjerring, men det er kanskje uungåelig?

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du skjer hvis du oppfører deg på akkurat samme måte ovenfor ham?

Problemet er at jeg har null interesse av å snakke om ekser.. Og jeg har hvertfall ikke kompiser som sender bilder av seg selv kliss nakne:s usikker på hvordan han hadde reagert. Men syntes det er vanskelig å forholde seg til hele situasjonen.

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at jeg har null interesse av å snakke om ekser.. Og jeg har hvertfall ikke kompiser som sender bilder av seg selv kliss nakne:s usikker på hvordan han hadde reagert. Men syntes det er vanskelig å forholde seg til hele situasjonen.

TS

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Spør bare fordi det kanskje gjør det lettere å se ting i perspektiv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør bare fordi det kanskje gjør det lettere å se ting i perspektiv :)

Ja,ser den:) men jeg lurer egentlig mest på hva andre her syntes om situasjonen og om jeg overreagerer eller om dette er normalt? Har ikke såå mye erfaring med dating. Vært i lange forhold tidligere.

Anonymous poster hash: a3ef9...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde aldri akseptert det - jeg skjønner det kan være vanskelig når man først er blitt glad i noen, men vet du hva -- du fortjener så langt mye bedre!



Anonymous poster hash: dc44a...00b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres ut som en komplett idiot. Må enten være utrolig kjekk, eller så er du utrolig stygg.

Anonymous poster hash: 08550...bb8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...