Gå til innhold

Dere som har ørebetennelse..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere sluttet å ha vondt/ble friske, etter at trommehinnen sprakk?

Anonymous poster hash: 78592...7a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som har HATT ørebetennelse mente jeg såklart..:P

Skrevet

Anyone......? :vetikke:

Gjest _LilleMy
Skrevet

Sluttet å ha vondt etter 1-2 uker. Har hatt det flere ganger og det har variert hver gang.

Skrevet

Sluttet å ha vondt etter 1-2 uker. Har hatt det flere ganger og det har variert hver gang.

OK, takk skal du ha. Har aldri hatt det før, iløpet av mine 26 år.. Etter hva jeg leste på internett skulle visst smertene gi seg med en gang trommehinnen sprakk, men det gjorde den altså ikke.. Og feberen kom først ETTER at den var sprukket.. Er satt på en monsterkur med antibiotika nå, så satser på det går seg til :) Hørselen din blitt helt bra igjen også?

Gjest _LilleMy
Skrevet

OK, takk skal du ha. Har aldri hatt det før, iløpet av mine 26 år.. Etter hva jeg leste på internett skulle visst smertene gi seg med en gang trommehinnen sprakk, men det gjorde den altså ikke.. Og feberen kom først ETTER at den var sprukket.. Er satt på en monsterkur med antibiotika nå, så satser på det går seg til :) Hørselen din blitt helt bra igjen også?

Ja, hørselen er kjempefin nå :) God bedring!

Skrevet

Ja, hørselen er kjempefin nå :) God bedring!

Så bra! :) Tusen takk!

Skrevet

OK, takk skal du ha. Har aldri hatt det før, iløpet av mine 26 år.. Etter hva jeg leste på internett skulle visst smertene gi seg med en gang trommehinnen sprakk, men det gjorde den altså ikke.. Og feberen kom først ETTER at den var sprukket.. Er satt på en monsterkur med antibiotika nå, så satser på det går seg til :) Hørselen din blitt helt bra igjen også? Anonymous poster hash: 78592...7a8

Etter at trommehinnen sprekker så varierer det når tid smertene opphører. Men når trommehinna sprekker så blir ofte høeselen påvirket etterpå fordi der blir arr i trommehinna. Derfor prøver man å unngå at trommehinna sprekker gjentatte ganger.

Når du har fått kraftig antibiotikakur bør ørene være bedre etter 3 til 4 dager.

Er det Ciproxin, Ciproxfloxacin du har fått? Hvis ja, må du være forberedt på bivirkninger.

Anonymous poster hash: ffe87...a86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...