AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 Jeg har møtt en date mange ganger. Men jeg er veldig usikker på hva han egentlig vil, og ønsker, og om hvilke følelser han har for meg. Det som jeg har ofte opplevd er at menn tilbringer tid med meg, gjør mye forskjellig, og har sex med meg, overnatter, og etterpå så får de det travelt og må gå hjem til seg. Det får meg til å bli fryktelig usikker. Men kan jo være at vedkommende er interessert uansett. Jeg tar en dag av gangen, men selvfølgelig håper jeg på å ha en mann som er interessert i livet mitt. Fyren sier jo at han er begeistret for meg, men jeg forstår meg ikke alltid på menn og er så usikker. Samtidig så vil jeg ikke mase for mye. For jeg mener at man må ta en dag av gangen i en datingprosess, og kose seg der og da. Noen som opplever det samme? Eller har erfaring med det samme? Anonymous poster hash: 45c39...d29
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 Jeg har møtt en date mange ganger. Men jeg er veldig usikker på hva han egentlig vil, og ønsker, og om hvilke følelser han har for meg. Det som jeg har ofte opplevd er at menn tilbringer tid med meg, gjør mye forskjellig, og har sex med meg, overnatter, og etterpå så får de det travelt og må gå hjem til seg. Det får meg til å bli fryktelig usikker. Men kan jo være at vedkommende er interessert uansett. Jeg tar en dag av gangen, men selvfølgelig håper jeg på å ha en mann som er interessert i livet mitt. Fyren sier jo at han er begeistret for meg, men jeg forstår meg ikke alltid på menn og er så usikker. Samtidig så vil jeg ikke mase for mye. For jeg mener at man må ta en dag av gangen i en datingprosess, og kose seg der og da. Noen som opplever det samme? Eller har erfaring med det samme? Anonymous poster hash: 45c39...d29 Jeg er en sånn mann som ofte får det travelt og vil hjem etter å ha overnatta på den første daten. Jeg må hjem til min trygge hule og gruble..... Kan være både ett positivt og negativt tegn.Anonymous poster hash: 31054...052 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jeg er en sånn mann som ofte får det travelt og vil hjem etter å ha overnatta på den første daten. Jeg må hjem til min trygge hule og gruble..... Kan være både ett positivt og negativt tegn.Anonymous poster hash: 31054...052 Trådstarter: ja, og det at du får det travelt, betyr det at du gjerne føler deg litt stresset under situasjonen, med daten? Altså at du gjerne er usikker på deg selv osv.? Jeg kan føle meg sånn. Godt med litt pusterom når jeg er usikker på meg selv. Jeg håper ikke at det er negativt tegn . Anonymous poster hash: 45c39...d29
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Trådstarter: ja, og det at du får det travelt, betyr det at du gjerne føler deg litt stresset under situasjonen, med daten? Altså at du gjerne er usikker på deg selv osv.? Jeg kan føle meg sånn. Godt med litt pusterom når jeg er usikker på meg selv. Jeg håper ikke at det er negativt tegn . Anonymous poster hash: 45c39...d29 Følelser som må bearbeides. Og det gjør jeg best alene. I hula. Er umulig å vite hva din date tenker, siden jeg ikke er han, og vet hva han har å tenke på til vanlig. Forrige gang jeg hadde det slik var etter å ha møtt ei på tinder. Og vi traff hverandre bare for å ha sex. Men etter det kjente jeg at dette var ei jeg hadde fått følelser for, uten at jeg hadde tenkt at det skulle skje. Da var det kjapt hjem i hula!Anonymous poster hash: 31054...052
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Hvor for ligger du med datene dine? Kanskje de ikke tror du er så mye å samle på om du ligger med de for fort? Anonymous poster hash: 3eb19...4d6 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Hvor fort skulle det stå over Anonymous poster hash: 3eb19...4d6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Følelser som må bearbeides. Og det gjør jeg best alene. I hula. Er umulig å vite hva din date tenker, siden jeg ikke er han, og vet hva han har å tenke på til vanlig. Forrige gang jeg hadde det slik var etter å ha møtt ei på tinder. Og vi traff hverandre bare for å ha sex. Men etter det kjente jeg at dette var ei jeg hadde fått følelser for, uten at jeg hadde tenkt at det skulle skje. Da var det kjapt hjem i hula!Anonymous poster hash: 31054...052 Trådstarter: Hvis dette tar slutt, så skal jeg ikke ligge med en eventuellt ny date, før vi kaller oss kjærester, for dette gjør meg veldig usikker. Kjenner meg veldig usikker av hele greien. Han kysser meg lidenskapelig osv, men jeg blir usikker pga det at han går rett etter å ha vært i seng med meg. Jeg begynner da å gruble på om jeg ikke er fin nok, eller god nok sexuellt. Eller om han ikke klarer å føle de rette følelser på meg. Men det virker jo ut som om han liker meg når han går til sengs med meg. Anonymous poster hash: 45c39...d29
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Jeg er en sånn mann som ofte får det travelt og vil hjem etter å ha overnatta på den første daten. Jeg må hjem til min trygge hule og gruble..... Kan være både ett positivt og negativt tegn.Anonymous poster hash: 31054...052 Hva er det du må hjem i hulen din for å gruble over egentlig? Jeg vil vel heller se det som et negativt tegn om en mann får det travelt og vil hjem for å gruble.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #9 Skrevet 24. august 2014 Hva er det du må hjem i hulen din for å gruble over egentlig? Jeg vil vel heller se det som et negativt tegn om en mann får det travelt og vil hjem for å gruble. Trådstarter: Det er det jeg gjør. Jeg ser på det som negativt at han må hjem fort. Men jeg håper også på at det er bare sjenanse og usikkerhet som gjør det. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han nå. Jeg skrev til han at jeg liker han godt, og han skrev det samme tilbake, men egentlig så sitter jeg å grubler om han egentlig liker meg, og om jeg skal vente på innspill fra han om videre treff? Eller om jeg skal spørre han selv. Jeg håper jo på at han er ordentlig interessert. Jeg er så usikker Anonymous poster hash: 45c39...d29
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #10 Skrevet 24. august 2014 Hva er det du må hjem i hulen din for å gruble over egentlig? Jeg vil vel heller se det som et negativt tegn om en mann får det travelt og vil hjem for å gruble. I det siste tilfellet var det fordi følelsene kom. Og det måtte grubles på. Var det noe jeg skulle satse på videre? Eller ikke? Anonymous poster hash: 31054...052
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #11 Skrevet 24. august 2014 Hvor for ligger du med datene dine? Kanskje de ikke tror du er så mye å samle på om du ligger med de for fort? Anonymous poster hash: 3eb19...4d6 Trådstarter: da kan jeg tro det motsatte, at de ikke er noe å samle på. Så det går begge veier. Men jeg viser ihvertfall interesse på mange måter. Så nei den er jeg ikke enig i. Men jeg burde passe meg ... ikke de bare hopper i køyen med meg og stikker. Anonymous poster hash: 45c39...d29
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #12 Skrevet 24. august 2014 I det siste tilfellet var det fordi følelsene kom. Og det måtte grubles på. Var det noe jeg skulle satse på videre? Eller ikke?Anonymous poster hash: 31054...052 Trådstarter: var de følelsene et problem for deg? Hvis du var forelsket i henne, hvorfor måtte du stikke da? Anonymous poster hash: 45c39...d29
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2014 #13 Skrevet 24. august 2014 Trådstarter: Det er det jeg gjør. Jeg ser på det som negativt at han må hjem fort. Men jeg håper også på at det er bare sjenanse og usikkerhet som gjør det. Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til han nå. Jeg skrev til han at jeg liker han godt, og han skrev det samme tilbake, men egentlig så sitter jeg å grubler om han egentlig liker meg, og om jeg skal vente på innspill fra han om videre treff? Eller om jeg skal spørre han selv. Jeg håper jo på at han er ordentlig interessert. Jeg er så usikker Anonymous poster hash: 45c39...d29 Ikke vet jeg..... Men jeg ville gjerne ventet med å sex med denne mannen etter dette. Du bør nesten ta det opp med han og spørre.
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2014 #14 Skrevet 24. august 2014 I det siste tilfellet var det fordi følelsene kom. Og det måtte grubles på. Var det noe jeg skulle satse på videre? Eller ikke?Anonymous poster hash: 31054...052 Jeg skjønner ikke helt hva det er å gruble over om du har følelser for en person. Du valgte selv å ha sex med vedkommende. Å stikke av for å gruble over dette høres litt vel rart ut.... Det er ikke meningen å fornærme deg, vi er alle forskjellige. Men du sender ut et negativt signal til kvinnen om du får det travelt med å stikke.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #15 Skrevet 24. august 2014 Trådstarter: var de følelsene et problem for deg? Hvis du var forelsket i henne, hvorfor måtte du stikke da? Anonymous poster hash: 45c39...d29 Det var ett møte planlagt for kun å ha sex... Og når jeg da våkna og merka at jeg hadde fått følelser måtte jeg tenke. Men jeg har vært i motsatt situasjon også. Vært dødsforelska, og så merket at følelsene ble litt borte etter sex. Og da har jeg også reist.Anonymous poster hash: 31054...052
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #16 Skrevet 24. august 2014 Jeg skjønner ikke helt hva det er å gruble over om du har følelser for en person. Du valgte selv å ha sex med vedkommende. Å stikke av for å gruble over dette høres litt vel rart ut.... Det er ikke meningen å fornærme deg, vi er alle forskjellige. Men du sender ut et negativt signal til kvinnen om du får det travelt med å stikke. Jeg vet det. Men jeg gjør det ikke for å være slem. Og en annen ting, som dere kvinner kan ta å tenke på. Er at det faktisk funker for å opprettholde intressen! Om jeg stikker ut og kommer tilbake med en bukett blomster vil jo dama miste intressen helt. Da har hun jo fått meg altfor lett.....Anonymous poster hash: 31054...052 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #17 Skrevet 24. august 2014 Daten min er her til langt på kveld dagen etter at vi har hatt sex. Og jeg er like usikker på om han liker meg. Han sier ingenting om han gjør det.... Anonymous poster hash: 53805...e1b 1
Gjest Snuppi Skrevet 24. august 2014 #18 Skrevet 24. august 2014 Jeg vet det. Men jeg gjør det ikke for å være slem. Og en annen ting, som dere kvinner kan ta å tenke på. Er at det faktisk funker for å opprettholde intressen! Om jeg stikker ut og kommer tilbake med en bukett blomster vil jo dama miste intressen helt. Da har hun jo fått meg altfor lett.....Anonymous poster hash: 31054...052 Jeg tror du skal slutte å anta at alle kvinner er like. Du hadde ikke opprettholdt interessen hos meg om du hadde tatt et forsvinningsnummer. Jeg hadde glatt gått videre så tidlig i dating prosessen.
Gjest Lille-pus Skrevet 24. august 2014 #19 Skrevet 24. august 2014 Jeg vet det. Men jeg gjør det ikke for å være slem. Og en annen ting, som dere kvinner kan ta å tenke på. Er at det faktisk funker for å opprettholde intressen!Om jeg stikker ut og kommer tilbake med en bukett blomster vil jo dama miste intressen helt. Da har hun jo fått meg altfor lett.....Anonymous poster hash: 31054...052 Vet du, - om du sluttet å spille disse spillene så ville verden vært et mye, mye enklere sted å leve i også for deg. Nå stiller du deg bare slik at du blir usikker på alt du gjør, og dermed kan du miste den du egentlig ville ha, - fordi du mente du måtte spille et eller annet slags spill. Daten min er her til langt på kveld dagen etter at vi har hatt sex. Og jeg er like usikker på om han liker meg. Han sier ingenting om han gjør det.... Anonymous poster hash: 53805...e1b Det er normalt ikke så forferdelig vanskelig å merke om noen trives med ditt nærvær. Det høres forøvrig ut som han er 'fast date' som du har sett flere ganger, og den mann som kommer tilbake og blir hele dagen, uten å forhaste seg med å komme seg bort og hjem, han finner deg iallefall ikke aldeles motbydelig. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #20 Skrevet 24. august 2014 Jeg tror du skal slutte å anta at alle kvinner er like. Du hadde ikke opprettholdt interessen hos meg om du hadde tatt et forsvinningsnummer. Jeg hadde glatt gått videre så tidlig i dating prosessen. Trådstarter: Ja, jeg får jo inntrykk av at denne fyren ikke er skikkelig interessert i meg når han gjør noe sånnt. Men jeg håper jo på at han er. Er usikker på hvordan jeg skal forholde meg til situasjonen nå. Anonymous poster hash: 45c39...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå