AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #861 Skrevet 8. november 2014 Hvorfor får vi ikke se hele vinnerdansen?? ARRRG Anonymous poster hash: 003c4...bfc 2
loffen Skrevet 8. november 2014 #863 Skrevet 8. november 2014 Og akkurat da Egor tok av seg jakka, kuttet de sendingen! 1
LilleCa Skrevet 8. november 2014 #864 Skrevet 8. november 2014 Og akkurat da Egor tok av seg jakka, kuttet de sendingen!
Rosewood Skrevet 8. november 2014 #865 Skrevet 8. november 2014 Og akkurat da Egor tok av seg jakka, kuttet de sendingen! Ja hva i huleste var det?? Jeg bare "yeeeah take it off!" Og så frem til en siste dans med han skjorteløs og så... kutter de vekk det? Føler meg lurt 2
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #866 Skrevet 8. november 2014 Og akkurat da Egor tok av seg jakka, kuttet de sendingen! Blir vell noe mellom dem og agnethe med slik som det ble med hanne Misunner han isåfall, agnethe er utrolig digg, hun ser voksen og moden ut til å bare være 20 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #867 Skrevet 8. november 2014 Blir vell noe mellom dem og agnethe med slik som det ble med hanne Misunner han isåfall, agnethe er utrolig digg, hun ser voksen og moden ut til å bare være 20 Nei, hun ser ung ut Anonymous poster hash: 49e80...faf 6
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #868 Skrevet 8. november 2014 Nei, hun ser ung ut Anonymous poster hash: 49e80...faf Deg om det, når jeg skulle sjekke alderen hennes trodde jeg hun var 25 eller noe i nærheten. Ble sjokkert av at hun var så ung, til og med yngre enn meg
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #869 Skrevet 8. november 2014 Blir vell noe mellom dem og agnethe med slik som det ble med hanne Misunner han isåfall, agnethe er utrolig digg, hun ser voksen og moden ut til å bare være 20 Agnethe er uten tvil en sexy ung frøken, med en kropp som gjør seg i dansekjolene Hun ser kanskje ikke veldig voksen ut, men mer enn voksen nok til å få forrige kommentar. Dog dette er jo KG, så det er sikkert noen damer her som mener at det er fyfy, umodent etc å påpeke at en 20 år gammel flott jente ser bra ut Anonymous poster hash: c46cc...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #870 Skrevet 8. november 2014 Blir vell noe mellom dem og agnethe med slik som det ble med hanne Misunner han isåfall, agnethe er utrolig digg, hun ser voksen og moden ut til å bare være 20 Ble det noe mellom Egor og Hanne Sørgård da hun var med? Han er jo gift/har samboer? Anonymous poster hash: 3e520...850 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #871 Skrevet 8. november 2014 Ble det noe mellom Egor og Hanne Sørgård da hun var med? Han er jo gift/har samboer? Anonymous poster hash: 3e520...850 Syns jeg husker at jeg leste om det på nettet eller kanskje det var den andre dansepartner fyren?
*Emma* Skrevet 8. november 2014 #872 Skrevet 8. november 2014 Egor er gift. Virker som han er godt gift. Folk skulle ha det til at Hanne var forelsket i Egor for hum virket veldig betatt. Det var alt. Det gikk vel rykter om Tom Erik og Tone Damli også. Dem var det kanskje mer hold i 1
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #873 Skrevet 8. november 2014 Egor er gift. Virker som han er godt gift. Folk skulle ha det til at Hanne var forelsket i Egor for hum virket veldig betatt. Det var alt. Det gikk vel rykter om Tom Erik og Tone Damli også. Dem var det kanskje mer hold i Er så rart når jeg ser han tom erik på tv bli nevnt, heter det samme selv og det er veldig sjeldent jeg ser folk med samme navn så når jeg hører dem si tom erik tenker jeg bare, hva meg? Hehe
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #874 Skrevet 8. november 2014 Ble det noe mellom Egor og Hanne Sørgård da hun var med? Han er jo gift/har samboer? Anonymous poster hash: 3e520...850 Store problemer å tro på dette. Hanne sang til og med i bryllupet dere i fjor. Tviler på hun hadde gjort det om de hadde et forhold bak ryggen på dama til Egor. Anonymous poster hash: df777...597 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 8. november 2014 #875 Skrevet 8. november 2014 Katrine Moholt er så...irriterende! Og Didrik er sykt klein. xO Det som VAR kleint var da Didrik skulle til å si noe, så sa Katrine noe akkurat samtidig. Så ble det hun som fikk si det hun ville si. Det var litt kleint!
makkapakka Skrevet 8. november 2014 #876 Skrevet 8. november 2014 Hanne var betatt av Egor men Egor likte henne ikke sånn. Nå synes jeg Egor er litt mer gira, men jenta er jo bare 20 da...
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #877 Skrevet 8. november 2014 Hva med Linnea og Aleksander, da? Kan ikke de bare gifte seg og få like søte barn som de er? Det virker som om det er søt musikk mellom de, eller tar jeg feil? Det er godt mulig at det er diskutert her allerede, så beklager det:) Velfortjent seier til Agnete idag. For ei vakker jente! Anonymous poster hash: 8933e...f02 2
Buddhahode Skrevet 8. november 2014 #878 Skrevet 8. november 2014 Hva med Linnea og Aleksander, da? Kan ikke de bare gifte seg og få like søte barn som de er? Det virker som om det er søt musikk mellom de, eller tar jeg feil? Det er godt mulig at det er diskutert her allerede, så beklager det:) Velfortjent seier til Agnete idag. For ei vakker jente! Anonymous poster hash: 8933e...f02 Linnea er jo sammen med Sondre Lerche. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #879 Skrevet 8. november 2014 Linnea er jo sammen med Sondre Lerche. Det visste jeg faktisk ikke. Men nå som jeg vet det, så håper jeg hun dumper han til fordel for Aleksander Anonymous poster hash: 8933e...f02 2
Gjest Winza Skrevet 8. november 2014 #880 Skrevet 8. november 2014 Hanne var betatt av Egor men Egor likte henne ikke sånn. Nå synes jeg Egor er litt mer gira, men jenta er jo bare 20 da... Han er vell ikke så mye eldre selv da? Linnea er jo sammen med Sondre Lerche. Trodde sondre var sammen med hun andre, hun som var med på cæsar for noen år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå