Gjest Nori Skrevet 24. februar 2015 #1821 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har fått noe som best kan beskrives som et blåmerke som en sirkel rundt navlen. Navlen har forresten blitt mer eller mindre helt flat og er til vanlig veldig dyp. Noen som har opplevd/lest eller hørt noe om dette? Det gjør ikke vondt, men det er helt klart en blå skygge der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 24. februar 2015 #1822 Del Skrevet 24. februar 2015 Hmm, det har jeg aldri hørt om. Men sikkert normalt Navlen min er også helt flat blitt. Den poppa ikke ut sist, lurer på om den gjør det nå, hehe. 5 uker til permisjon i dag! (tjuvstarter grunnet røde dager i påsken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. februar 2015 #1823 Del Skrevet 24. februar 2015 5 uker til permisjon i dag! (tjuvstarter grunnet røde dager i påsken) Samme her! Jeg gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 24. februar 2015 #1824 Del Skrevet 24. februar 2015 Min navle begynner også å bli flat. Kankskje blåmerke kommer av at babyen har sparka deg for hardt?? nå er det under 3 måneder til termin her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 24. februar 2015 #1825 Del Skrevet 24. februar 2015 Har også blitt blå akkurat nederst ved navlen. Huden virker veldig strekt der, så tror det har noe med det å gjøre Akkurat tre måneder igjen til termin i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 24. februar 2015 #1826 Del Skrevet 24. februar 2015 Har også blitt blå akkurat nederst ved navlen. Huden virker veldig strekt der, så tror det har noe med det å gjøre Akkurat tre måneder igjen til termin i dag Det var 3 måneder for meg i går blir spennende å se hvem som får først av oss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2015 #1827 Del Skrevet 24. februar 2015 8 uker til permisjon her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Schadenfreude Skrevet 24. februar 2015 #1828 Del Skrevet 24. februar 2015 Fire måneder her. Syns jeg ser høygravid ut nå, spent på hvor stor jeg blir til slutt Har begynt å få en del sure oppstøt nå. Flere som merker det samme? Kan ikke huske det fra sist, da hadde jeg bare hslsbrann. Ugh, det er så ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 24. februar 2015 #1829 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Jeg får heldigvis ikke sure oppstøt, men sliter en del med halsbrann på kvelden i tillegg til at jeg "hikker" en gang nå og da. Syns gaviscon er ekkelt å tygge, så jeg har holdt meg til lovehearts så godt det lar seg gjøre.. Her er det litt under 4 mnd til termin, og nesten 3 mnd til permisjonsstart... Endret 24. februar 2015 av Nautika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 24. februar 2015 #1830 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg får heldigvis ikke sure oppstøt, men sliter en del med halsbrann på kvelden i tillegg til at jeg "hikker" en gang nå og da. Syns gaviscon er ekkelt å tygge, så jeg har holdt meg til lovehearts så godt det lar seg gjøre.. Her er det litt under 4 mnd til termin, og nesten 3 mnd til permisjonsstart... haha da ser ejg at jeg har tenkt feil i utregning av lengde til permisjon, for du ligger jo 2 uker forran mg! vet jo at det er litt over 3 mnd til permisjon, hvor jeg fikk 8 uker fra.. ja det vet jeg ikke ahahaha Mye halsbrann her også ( aldri hatt før) så her er det også lovehearts det går i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 24. februar 2015 #1831 Del Skrevet 24. februar 2015 Fire måneder her. Syns jeg ser høygravid ut nå, spent på hvor stor jeg blir til slutt Har begynt å få en del sure oppstøt nå. Flere som merker det samme? Kan ikke huske det fra sist, da hadde jeg bare hslsbrann. Ugh, det er så ekkelt. Jeg har også sure oppstøt men ikke halsbrann! Merker spesielt at det kommer dersom jeg har spist litt for mye og legger meg ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yvelia Skrevet 24. februar 2015 #1832 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har fått noe som best kan beskrives som et blåmerke som en sirkel rundt navlen. Navlen har forresten blitt mer eller mindre helt flat og er til vanlig veldig dyp. Noen som har opplevd/lest eller hørt noe om dette? Det gjør ikke vondt, men det er helt klart en blå skygge der. Dette har jeg også, så er sikkert normalt? :-p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millemor84 Skrevet 24. februar 2015 #1833 Del Skrevet 24. februar 2015 Prøv å drikke vann med fersk sitron i - det nøytraliserer magesyren ganske så bra!! Jeg klemmer ut saften fra flere skiver og har noen oppi karafell som jeg drikker gjennom dagen og syns det virker godt En neve mandler hjelper også hvis det kommer akutt og kraftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitløk Skrevet 24. februar 2015 #1834 Del Skrevet 24. februar 2015 Det var 3 måneder for meg i går blir spennende å se hvem som får først av oss da Ja håper på fødsel i midten av mai, men er redd jeg må vente til juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. februar 2015 #1835 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg er også blå rundt navelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 24. februar 2015 #1836 Del Skrevet 24. februar 2015 Vekstestimering i dag, og det gikk fint! Jeg var jo redd for stor baby på forhånd, men h*n var aldeles gjennomsnittlig. Gynekologen målte også SF-målet og var mye nærmere kurven på helsekortet enn det legen var, så det er tydelig at det er litt forskjell på hvem som måler. Og da stoler jeg heller på en spesialist Stor lettelse nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdis Skrevet 24. februar 2015 #1837 Del Skrevet 24. februar 2015 Så godt å høre Androide, regner med du er letta nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 24. februar 2015 #1838 Del Skrevet 24. februar 2015 Vekstestimering i dag, og det gikk fint! Jeg var jo redd for stor baby på forhånd, men h*n var aldeles gjennomsnittlig. Gynekologen målte også SF-målet og var mye nærmere kurven på helsekortet enn det legen var, så det er tydelig at det er litt forskjell på hvem som måler. Og da stoler jeg heller på en spesialist Stor lettelse nå! Så bra! Skjønner godt at du er letta, og syns kanskje at legen din burde forutsett at h*n stressa deg til dels unødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. februar 2015 #1839 Del Skrevet 24. februar 2015 Så godt å høre Androide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 24. februar 2015 #1840 Del Skrevet 24. februar 2015 Godt å høre Androide Fint å slippe å bekymre seg! Jeg har også opplevd mye ekstra bekymring pga forskjellige målinger av forskjellige folk. Men fint når man får vite at alt er normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå