Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015

Gjest Dorey

Anbefalte innlegg

I dag er det akkurat 100 dager igjen til termin her! Herregud, så mye fortere det går denne gangen. Må vel begynne å kjøpe inn ting snart... :fnise:

Endret av Ahava
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra! Skjønner godt at du er letta, og syns kanskje at legen din burde forutsett at h*n stressa deg til dels unødvendig...

Iallefall når hun tilsynelatende ikke er helt kompetent til å gjøre slike målinger :P Skal til henne i morgen på ordinær kontroll, det blir spennende å se hva målet blir da...tviler på om ungen har vokst mange cm på et døgn liksom ;)

Så godt å høre Androide, regner med du er letta nå :blomst:

:Nikke:

Så godt å høre Androide :):hoppe:

Ja! :danser:

Godt å høre Androide :) Fint å slippe å bekymre seg! Jeg har også opplevd mye ekstra bekymring pga forskjellige målinger av forskjellige folk. Men fint når man får vite at alt er normalt!

Gynekologen nevnte også målinger av forskjellige folk som en mulig feilkilde. Det er ikke noen eksakt vitenskap iallefall! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre Androide!

Her oppdaget jeg de første strekkmerkene på hoftene i dusjen istad :P er det lov å bli bitte bitte litt lei seg? Sånn bare i noen minutter =P haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er flere som har blå navler regner jeg med det er normalt. Ikke at jeg trodde det var farlig, men hadde aldri hørt om det før.

Jordmor i morgen og jeg skal stikkes i fingeren, noe som for meg er kjempeskummelt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er helt innafor og bli lei seg for strekkmerker fionel! Det kommer garantert jeg til å bli også.

Ja =\ jeg vet jeg ikke kommer til å bry meg dugg når mini kommer. Men nå... Blææ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er flere som har blå navler regner jeg med det er normalt. Ikke at jeg trodde det var farlig, men hadde aldri hørt om det før.

Jordmor i morgen og jeg skal stikkes i fingeren, noe som for meg er kjempeskummelt. :(

Jeg pleier å klemme tommelneglen inn i siden på pekefingertuppen når jeg tar de fingerstikkene. Det gjør jo ingenting for redselen, men det gjør i hvert fall at ubehaget fra stikket overdøves.

Lykke til! Det kommer til å gå bedre enn du tror. Sånn eksponeringsterapi har man veldig god erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å klemme tommelneglen inn i siden på pekefingertuppen når jeg tar de fingerstikkene. Det gjør jo ingenting for redselen, men det gjør i hvert fall at ubehaget fra stikket overdøves.

Lykke til! Det kommer til å gå bedre enn du tror. Sånn eksponeringsterapi har man veldig god erfaring med.

Takk for lykkeønskninger.

Kommer jeg meg igjennom uten å miste kontrollen fullstendig regner jeg det som en seier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er søknaden min om foreldrepenger hos Nav ferdig behandlet, får et vedtaksbrev om et par dager :bolledeig: Spennende!

Her har mini begynt å krabbe tror jeg, kjennes i hvert fall slik ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt gikk greit med stikkingen i dag!! :Nikke:

Nå er søknaden min om foreldrepenger hos Nav ferdig behandlet, får et vedtaksbrev om et par dager :bolledeig: Spennende!

Her har mini begynt å krabbe tror jeg, kjennes i hvert fall slik ut :fnise:

Hvor lang behandlingstid var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger.

Kommer jeg meg igjennom uten å miste kontrollen fullstendig regner jeg det som en seier. :)

Du har en heiagjeng her, i hvert fall!

Bygdis: :ler: Best å passe på når baby kommer ut. Ikke greit å holde styr på en krabber..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Androide: Jeg søkte samme dag som deg tror jeg, 18.februar tror jeg :)

Schadenfreude: Vi må nok bare montere trappegrinder først som sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var det her som hadde chattet med NAV på FB? Jeg forsøkte nå, men det går ikke å sende melding til dem lenger. Chattet du bare på veggen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har chattet med dem inne på nav sine sider, de har en egen chatteside om foreldrepenger. :)

Ja, men via meldinger eller offentlig på selve siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...