Gå til innhold

Skravletråd mai-juni 2015

Gjest Dorey

Anbefalte innlegg

Jeg har fått noe som best kan beskrives som et blåmerke som en sirkel rundt navlen. Navlen har forresten blitt mer eller mindre helt flat og er til vanlig veldig dyp. Noen som har opplevd/lest eller hørt noe om dette? Det gjør ikke vondt, men det er helt klart en blå skygge der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, det har jeg aldri hørt om. Men sikkert normalt :) Navlen min er også helt flat blitt. Den poppa ikke ut sist, lurer på om den gjør det nå, hehe.

5 uker til permisjon i dag! (tjuvstarter grunnet røde dager i påsken)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min navle begynner også å bli flat. Kankskje blåmerke kommer av at babyen har sparka deg for hardt?? :fnise: nå er det under 3 måneder til termin her!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blitt blå akkurat nederst ved navlen. Huden virker veldig strekt der, så tror det har noe med det å gjøre :)

Akkurat tre måneder igjen til termin i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også blitt blå akkurat nederst ved navlen. Huden virker veldig strekt der, så tror det har noe med det å gjøre :)

Akkurat tre måneder igjen til termin i dag :hoppe:

Det var 3 måneder for meg i går ;) blir spennende å se hvem som får først av oss da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire måneder her. Syns jeg ser høygravid ut nå, spent på hvor stor jeg blir til slutt :ler:

Har begynt å få en del sure oppstøt nå. Flere som merker det samme? Kan ikke huske det fra sist, da hadde jeg bare hslsbrann. Ugh, det er så ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heldigvis ikke sure oppstøt, men sliter en del med halsbrann på kvelden i tillegg til at jeg "hikker" en gang nå og da. Syns gaviscon er ekkelt å tygge, så jeg har holdt meg til lovehearts så godt det lar seg gjøre..

Her er det litt under 4 mnd til termin, og nesten 3 mnd til permisjonsstart...

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heldigvis ikke sure oppstøt, men sliter en del med halsbrann på kvelden i tillegg til at jeg "hikker" en gang nå og da. Syns gaviscon er ekkelt å tygge, så jeg har holdt meg til lovehearts så godt det lar seg gjøre..

Her er det litt under 4 mnd til termin, og nesten 3 mnd til permisjonsstart...

haha da ser ejg at jeg har tenkt feil i utregning av lengde til permisjon, for du ligger jo 2 uker forran mg! vet jo at det er litt over 3 mnd til permisjon, hvor jeg fikk 8 uker fra.. ja det vet jeg ikke :P ahahaha

Mye halsbrann her også ( aldri hatt før) så her er det også lovehearts det går i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire måneder her. Syns jeg ser høygravid ut nå, spent på hvor stor jeg blir til slutt :ler:

Har begynt å få en del sure oppstøt nå. Flere som merker det samme? Kan ikke huske det fra sist, da hadde jeg bare hslsbrann. Ugh, det er så ekkelt.

Jeg har også sure oppstøt men ikke halsbrann! Merker spesielt at det kommer dersom jeg har spist litt for mye og legger meg ned :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått noe som best kan beskrives som et blåmerke som en sirkel rundt navlen. Navlen har forresten blitt mer eller mindre helt flat og er til vanlig veldig dyp. Noen som har opplevd/lest eller hørt noe om dette? Det gjør ikke vondt, men det er helt klart en blå skygge der.

Dette har jeg også, så er sikkert normalt? :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å drikke vann med fersk sitron i - det nøytraliserer magesyren ganske så bra!! Jeg klemmer ut saften fra flere skiver og har noen oppi karafell som jeg drikker gjennom dagen og syns det virker godt :)

En neve mandler hjelper også hvis det kommer akutt og kraftig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var 3 måneder for meg i går ;) blir spennende å se hvem som får først av oss da :)

Ja :jepp: håper på fødsel i midten av mai, men er redd jeg må vente til juni :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekstestimering i dag, og det gikk fint! Jeg var jo redd for stor baby på forhånd, men h*n var aldeles gjennomsnittlig. Gynekologen målte også SF-målet og var mye nærmere kurven på helsekortet enn det legen var, så det er tydelig at det er litt forskjell på hvem som måler. Og da stoler jeg heller på en spesialist :Nikke: Stor lettelse nå! :strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vekstestimering i dag, og det gikk fint! Jeg var jo redd for stor baby på forhånd, men h*n var aldeles gjennomsnittlig. Gynekologen målte også SF-målet og var mye nærmere kurven på helsekortet enn det legen var, så det er tydelig at det er litt forskjell på hvem som måler. Og da stoler jeg heller på en spesialist :Nikke: Stor lettelse nå! :strix:

Så bra! Skjønner godt at du er letta, og syns kanskje at legen din burde forutsett at h*n stressa deg til dels unødvendig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre Androide :) Fint å slippe å bekymre seg! Jeg har også opplevd mye ekstra bekymring pga forskjellige målinger av forskjellige folk. Men fint når man får vite at alt er normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...