Varglun Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jeg mister hår og det klør i hodet. Klør mest når jeg dusjer, men store deler av dagen er det ingenting. Dette har vart i noen mnd. På p-pille pakken min står det at akne og hårtap kan være bivirkninger og gudene skal vite jeg har de symptomene så sluttet på pillen for fem dager siden. Uansett, jeg vil ikke bare la det stå til for det klør enda så jeg var å kjøpte lusekam og forstørrelsesglass. Men jeg har langt hår og det er vanskelig å finne ut av det. Jeg er i tillegg ekstra hårsår, spesielt oppå hodet etter alt hårtapet. Bruker hvite ark på gulvet og rister håret over og prøver å kjemme. Jeg får noen prikker på kammen, men om det er luseegg eller bare flass.. jeg aner ikke. Finner ingenting som beveger seg. Ikke vil jeg spørre en venninne om hjelp heller for det er flaut å bare tenke tanken på lus :S Kan jeg få fastlegen til å lete etter lus? Hva mer kan jeg gjøre?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Lus har ingenting med dårleg hygiene å gjera! Alle kan få lus.
Kayli Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Hårtap er ikke noe typisk lusesymptom. Vi hadde lus i huset for noen år siden, og de var slett ikke vanskelig å få øye på når man brukte lusekam. Ta en tur til legen, du.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå