Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #661 Del Skrevet 12. februar 2015 Off, den siste drømmen hørtes ikke noe særlig ut, altså Får du hvilt deg noe på dagen? Vi får se da, kanskje det plutselig kommer en ekstra overraskelse til spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #662 Del Skrevet 12. februar 2015 Off, den siste drømmen hørtes ikke noe særlig ut, altså Får du hvilt deg noe på dagen? Vi får se da, kanskje det plutselig kommer en ekstra overraskelse til spiremor Nei, det var ikke noe særlig faktisk. Enda jeg vet det bare var en drøm! Hviler mye på dagtid, ikke så mye soving, men dagene er rolige så det går greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 12. februar 2015 #663 Del Skrevet 12. februar 2015 Nei, det var ikke noe særlig faktisk. Enda jeg vet det bare var en drøm! Hviler mye på dagtid, ikke så mye soving, men dagene er rolige så det går greit Høres ut som samme oppskrift som følges her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #664 Del Skrevet 14. februar 2015 Åh så sliten jeg er! Har vondt over alt, måtte ha hjelp til å komme meg ut av senga og i dusjen i dag. Så nedverdigende Og nå vil svigers at vi skal komme å spise middag og diskutere bil hos dem. Men jeg orker ikke. Har ikke litt lyst engang. I tillegg passer vi border collie valpen til mamma mens de er i sverige i vinterferien. God kombinasjon liksom. Pus er heller ikke fornøyd Han benytter sjansen til å ligge litt på mammas mage å kose før pappan og bikkja kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 14. februar 2015 #665 Del Skrevet 14. februar 2015 Jeg syns du skal holde deg hjemme, jeg Her måtte gubben tørke beina mine etter dusjen en stund, men skjønner at du syntes det var kjedelig å måtte ha hjelp til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 14. februar 2015 #666 Del Skrevet 14. februar 2015 Slapp av og kos deg hjemme med god samvittighet og beina høyt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #667 Del Skrevet 15. februar 2015 Her om dagen fikk jeg faktisk skikkelig kynnere av å ta på mascara.. Har hatt mye kynnere siden uke 15 faktisk, men den siste uken har jeg hatt menssmerter og litt vondt når kynnerne kommer. Må stoppe opp og puste. Veldig ekkelt. Og kjenner virkelig på det at 3 trimester er litt sånn som 1 trimester med kvalme og trøtthet. Syns det er værre nå enn tidligere egentlig. Har ikke overskudd til noe og alt er vondt. Lei av å være hjemme og veldig lei av sofaen. Over lykkelig når jeg snakker med kassadama på butikken! Men det er nå bare "noen" uker igjen så blir det fullt kjør sikkert. Så det går jo over en gang I dag slappet vi av. Mannen reiste en tur å kikket på et bad for en kompis, som han kanskje skal pusse opp for dem og var en tur innom foreldrene sine. Så har vi spist taco og hjemmelaget brownies Nå er jeg trøtt Og beina er super hovne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 15. februar 2015 #668 Del Skrevet 15. februar 2015 Det er viktig at du lytter til kroppen og hviler når du trenger! Det er utrolig tungt å gå gravid og man fortjener en pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2015 #669 Del Skrevet 15. februar 2015 Så bra dere ble hjemme og slappet av! kjedelig at formen din er blitt så dårlig igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 15. februar 2015 #670 Del Skrevet 15. februar 2015 Bra at du fikk slappet av litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 15. februar 2015 #671 Del Skrevet 15. februar 2015 Her om dagen fikk jeg faktisk skikkelig kynnere av å ta på mascara.. Har hatt mye kynnere siden uke 15 faktisk, men den siste uken har jeg hatt menssmerter og litt vondt når kynnerne kommer. Må stoppe opp og puste. Veldig ekkelt. Og kjenner virkelig på det at 3 trimester er litt sånn som 1 trimester med kvalme og trøtthet. Syns det er værre nå enn tidligere egentlig. Har ikke overskudd til noe og alt er vondt. Lei av å være hjemme og veldig lei av sofaen. Over lykkelig når jeg snakker med kassadama på butikken! Men det er nå bare "noen" uker igjen så blir det fullt kjør sikkert. Så det går jo over en gang I dag slappet vi av. Mannen reiste en tur å kikket på et bad for en kompis, som han kanskje skal pusse opp for dem og var en tur innom foreldrene sine. Så har vi spist taco og hjemmelaget brownies Nå er jeg trøtt Og beina er super hovne.. Kynnere kommer av de rareste minste anstrengelsene Så dumt at du er så dårlig Trøttheten og kvalmen har kommet tilbake her og, og jeg må si meg enig i at det er verre nå. Mest fordi man allerede er stappet og full i magen Så deilig med litt avslapping Nå kan du slappe av litt mer! Håper formen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #672 Del Skrevet 16. februar 2015 Diskuterer sex etter fødsel. Mannen har lest at ammende trenger glidemiddel.. okei. Jeg: Det får bli blowjobs på deg fram til jeg blir klar for noe mer da. Han: Jeg tror mer på nøkken enn de vandrehistoriene der. Med andre ord har bj vært lokkemat litt for lenge uten å bli noe av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 16. februar 2015 #673 Del Skrevet 16. februar 2015 Diskuterer sex etter fødsel. Mannen har lest at ammende trenger glidemiddel.. okei. Jeg: Det får bli blowjobs på deg fram til jeg blir klar for noe mer da. Han: Jeg tror mer på nøkken enn de vandrehistoriene der. Med andre ord har bj vært lokkemat litt for lenge uten å bli noe av. Hahaha Stakkars mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 16. februar 2015 #674 Del Skrevet 16. februar 2015 Diskuterer sex etter fødsel. Mannen har lest at ammende trenger glidemiddel.. okei. Jeg: Det får bli blowjobs på deg fram til jeg blir klar for noe mer da. Han: Jeg tror mer på nøkken enn de vandrehistoriene der. Med andre ord har bj vært lokkemat litt for lenge uten å bli noe av. Hehe Men on a related note, det finnes altså flere enn meg som faktisk liker å gi bj? For her har jeg også sagt at jeg gjerne kan gi bj selv om jeg ikke vil noe selv, eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 17. februar 2015 #675 Del Skrevet 17. februar 2015 Hehe Men on a related note, det finnes altså flere enn meg som faktisk liker å gi bj? For her har jeg også sagt at jeg gjerne kan gi bj selv om jeg ikke vil noe selv, eventuelt Gir mannen bj anyday, så lenge han er skinnende ren Digger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #676 Del Skrevet 17. februar 2015 Ja, det gjør meg ingenting! Men jeg må ha frokost først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 17. februar 2015 #677 Del Skrevet 17. februar 2015 Gir mannen bj anyday, så lenge han er skinnende ren Digger det Ja, det gjør meg ingenting! Men jeg må ha frokost først Wohoo! I'm not the only one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. februar 2015 #678 Del Skrevet 17. februar 2015 Wohoo! I'm not the only one HAHAHAHA!!! Å Gud jeg døde litt nå kjenner jeg! "Men jeg må ha frokost først" HAHA!!! =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 17. februar 2015 Forfatter #679 Del Skrevet 17. februar 2015 HAHAHAHA!!! Å Gud jeg døde litt nå kjenner jeg! "Men jeg må ha frokost først" HAHA!!! =P Hahaha, jeg må det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 17. februar 2015 #680 Del Skrevet 17. februar 2015 Hahaha... Blir ikke mye bj her i gården altså. Særlig ikke i graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå