Androide Skrevet 10. februar 2015 #641 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg er også veldig sulten om dagen. Eller, strengt tatt så har jeg vel vært det hele svangerskapet Jeg har også hørt på kroppen og spist. Det krever jo tross alt ganske mye energi å dyrke baby Ellers så syns jeg ikke 9 kilo vektoppgang er så mye. Er omtrent det samme som meg (felles skjebne, felles trøst? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 10. februar 2015 #642 Del Skrevet 10. februar 2015 Baby krever masse energi, så jeg tror nok ikke du skal bekymre deg så mye for vektoppgangen Jeg har flatet ut i vektoppgangen min nå på slutten, så det har gått mye saktere enn det gjorde for en måneds tid siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #643 Del Skrevet 10. februar 2015 Hihi, takk dere! Noen ganger så er alt bare dritt altså. Og jeg som elsket å trene! Gikk ned over 10 kg rett før jeg ble gravid, med slit og stålkontroll på matinntaket. Og vips så er de tilbake igjen liksom. Må bare sutre litt her.. både mannen og mammaen min blir jo så oppgitte når jeg sier noe sånt. De klarer ikke å sette seg inn i det i det hele tatt. "Og det blir jo ikke noe bedre etter fødsel med hengemage og strekkmerker.." iiih!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. februar 2015 #644 Del Skrevet 10. februar 2015 Jeg skjønner veldig godt den følelsen, jeg hadde også ganske akkurat gått ned cirka 10 kg når jeg ble gravid Men jeg hadde ikke tilpasset kostholdet så mye da, bare bittelitt mer grønnsaker og sånt .. Det er ikke så greit for andre å forstå hvordan man selv føler angående kroppen, tror jeg.. Det er jo mer selvbildet det går på, enn hva andre syns, og det er ikke så lett å endre på hva man selv ser av "feil", uavhengig av om de faktisk er der eller ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #645 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Syns jeg har klart å holde meg ( ) lenge, men nå har nattestissinga begynt. Kom meg til uke 30 før jeg måtte begynne å opp om nettene å tisse da ihvertfall! (Og spise litt..) Endret 11. februar 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 11. februar 2015 #646 Del Skrevet 11. februar 2015 10 kilo er ikke mye, men skjønner følelsen av at folk ikke forstår hvordan det er for en selv.. Er ikke noe moro når folk bagatelliserer det man forteller. Det er imponerende å holde til uke 30 med doturer på natt Heldig er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #647 Del Skrevet 11. februar 2015 Syns jeg har klart å holde meg ( ) lenge, men nå har nattestissinga begynt. Kom meg til uke 30 før jeg måtte begynne å opp om nettene å tisse da ihvertfall! (Og spise litt..) Heldig der, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 11. februar 2015 #648 Del Skrevet 11. februar 2015 Oi, så heldig du er som ikke har måttet stå opp jevnlig før nå! Har glemt hvordan det var å ikke våkne, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 11. februar 2015 #649 Del Skrevet 11. februar 2015 Oi, ja må si det er bra gjort å holde seg til uke 30 med å tisse på natta! Jeg er i uke 21 og er oppe 3-5 ganger... Har tisset om natten siden uke 10, hehe. Lar du være å drikke på kvelden da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #650 Del Skrevet 11. februar 2015 Nattessøvn har jeg jo ikke uansett Sovner aldri før i 3 tiden, men legger meg i tolv tiden og er oppe på do igjen klokken 9 ca. Og jeg drikker hele døgnet, er sykt tørst! Har bare sykt god blærekontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #651 Del Skrevet 11. februar 2015 Wow, jeg er imponert over at du greier å holde deg våken så lenge, jeg Jeg la meg vel klokka.... 20:30 i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #652 Del Skrevet 11. februar 2015 Wow, jeg er imponert over at du greier å holde deg våken så lenge, jeg Jeg la meg vel klokka.... 20:30 i går Holde meg våken? Jeg skal love deg det ikke er frivillig! Har ikke fått sovet før kl 3 ca siden jeg ble gravid. Savner søvn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #653 Del Skrevet 11. februar 2015 Holde meg våken? Jeg skal love deg det ikke er frivillig! Har ikke fått sovet før kl 3 ca siden jeg ble gravid. Savner søvn!! Hehe, off Føler meg plutselig heldig som er en trøtting! Men er du vanligvis sånn at du sitter lenge oppe, eller er det bare nå som du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #654 Del Skrevet 11. februar 2015 Hehe, off Føler meg plutselig heldig som er en trøtting! Men er du vanligvis sånn at du sitter lenge oppe, eller er det bare nå som du er gravid? Jeg er jo trøtt og sliten, men får bare ikke sove Det kom med positiv test det. Har egentlig et skikkelig sovehjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 11. februar 2015 #655 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg er jo trøtt og sliten, men får bare ikke sove Det kom med positiv test det. Har egentlig et skikkelig sovehjerte Off, så teit og slitsomt, da :/ Får håpe du får tilbake sovehjertet når bebis er ute, så du kan ta deg en blund hver gang lille gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 11. februar 2015 #656 Del Skrevet 11. februar 2015 Wow godt gjort! Her er jeg å tisser minst 3 ganger hver natt og har gjort det hele svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 11. februar 2015 #657 Del Skrevet 11. februar 2015 Kommet til 23 uker og må ikke opp og tisse om natta *bankibordet* Kjenner til det med å ikke få sove altså, har du klart å jobbe fullt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. februar 2015 Forfatter #658 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Kommet til 23 uker og må ikke opp og tisse om natta *bankibordet* Kjenner til det med å ikke få sove altså, har du klart å jobbe fullt? Sterke blærer *high five* Nei, jeg jobber ikke. Jeg studerer hjemmefra. Thank god! Ellers hadde jeg vært sykmeldt for lenge siden pga kraftig bekkenløsning, blodtrykksfall og omtrent null søvn Endret 11. februar 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 11. februar 2015 #659 Del Skrevet 11. februar 2015 Så flink du er som studerer! Jeg er i perioden hvor man sover mye så jeg sover kjempe lenge føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 12. februar 2015 Forfatter #660 Del Skrevet 12. februar 2015 I natt hadde jeg to drømmer. Først en om spiremor stakkars. Har drømt om henne før også av en eller annen merkelig grunn Men nå var det hvertfall at hun fødte tvillinger i natt. Hun fikk en gutt og en jente. Og ingen hadde sett den andre babyen på ul, så den visste hun ikke kom.. Også rett før jeg våknet drømye jeg at samboer kom hjem fra jobbreise på julaften og ville ikke være med meg. Han ville bare se på ski og snakke med kompisen sin. Han sa også at vi ikke funket så bra lenger og sånt. Også kjefta jeg på søsteren min (som begynte å hylgrine) fordi jeg var lei meg. Hun skulle liksom feire jul hos oss. Også våknet jeg og syns synd på søsteren min som jeg kjeftet på og meg selv som snart blir alenemor.. Ringte samboer nå å gråt litt. Tror jeg er oversliten egentlig. Tåler ingenting. I natt ble det hele 4 timers søvn. I går var det 3. Ja, og hormonene som bruser hjelper jo ikke akkurat til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå