Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

30(!!!) regninger ja, du er flink 🙏

Ehehehe er ikke vanskelig å gå på en smell på ebay da 😅 gjort det et par ganger jeg og :fnise: men hallo, er jo så sinnsykt billig da, også har de jo ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Postkassen min var full av pakker og hentelapper da vi kom fra ferie... tok litt av med bestillinger før vi reiste. Nå har jeg gitt meg selv lov til å handle tre ganger i januar, og så maks 2 ganger i uka i februar. Det blir nesten som en besettelse :redd: Herlig herlig, men farlig, farlig :fnise: \

Men det høres jo ut til at du har balansert det greit med å betale alle regninger også! (visste dere forresten at regninger er det norske språk sitt lengste palindrom? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp "oppdaget" eBay, og har litt lyst til å gå amok jeg også :P ..

Hihi, morsomt med Androide-fakta :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postkassen min var full av pakker og hentelapper da vi kom fra ferie... tok litt av med bestillinger før vi reiste. Nå har jeg gitt meg selv lov til å handle tre ganger i januar, og så maks 2 ganger i uka i februar. Det blir nesten som en besettelse :redd: Herlig herlig, men farlig, farlig :fnise: \

Men det høres jo ut til at du har balansert det greit med å betale alle regninger også! (visste dere forresten at regninger er det norske språk sitt lengste palindrom? )

Hva med Agnes i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ebay er farlig når man er i shoppemodus! :plystre:

30(!!!) regninger ja, du er flink

Ehehehe er ikke vanskelig å gå på en smell på ebay da gjort det et par ganger jeg og :fnise: men hallo, er jo så sinnsykt billig da, også har de jo ALT!

Føler meg flink som betalte alle regningene, inkludert samboers :P Felles økonomi. Jeg er den av oss som er god på økonomi og sånt. Eheem, unntatt når jeg havner på ebay :plystre:

Ja, det blir det! Og jeg elsker å motta pakkene i posten og rive opp eskene enda det bare er en nese-suger (bestilte det i dag..) :fnise: Også er liksom den gleden over og jeg må ha meer!

Hvordan har du plass til all denne faktaen? Jeg vet ikke noe sånt spennende jeg :vetikke:

Jeg har nettopp "oppdaget" eBay, og har litt lyst til å gå amok jeg også :P ..

Hihi, morsomt med Androide-fakta :nigo:

Gjør det, gjør det! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hva du shoppa på ebay 🙈☺️☺️☺️

Jepp :nigo: Men det var ikke noe veldig interessant altså. Kjøpte baby neglklipper, ammeinnlegg, ammebh, 2 store wallstickers, noen søte røsa tøfler til baby, termometer til badevann, nesesuger (sånn til babysnørr), stellematte, børste og kam til baby og sløyfe til baby. Alt til den nette sum av ca 300 kr :fnise: Og bare så det er sagt så kommer lille til å bli født med en del hår (far er fra colombia) så derfor børste og sløyfe allerede til baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til ammebh? :D

Bruker app, så det vet jeg ikke hvordan jeg får til.. Skal prøve å se på pcn i morgen :)

Edit: Men jeg har itemnumber, så hvis du søker på det på ebay så får du den opp. 321616128596

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker app, så det vet jeg ikke hvordan jeg får til.. Skal prøve å se på pcn i morgen :)

Edit: Men jeg har itemnumber, så hvis du søker på det på ebay så får du den opp. 321616128596

Ikke stress med det altså:)

Edit: takk!!:)

Endret av lillemeg90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Agnes i senga?

...lengste enkeltord da :Nikke:

Hvordan har du plass til all denne faktaen? Jeg vet ikke noe sånt spennende jeg :vetikke:

Nei, det samler seg jo opp litt gjennom et langt liv... :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, så mye artig du shoppet :jepp: Jeg venter enda på snørrsugerne mine! :snurt: Og negleklipperne, men de er det ikke så lenge siden jeg bestilte ;)

Tro om de har noen hårbørster med kjapp levering, jeg har jo leitet NESTEN overalt :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som er livredd for å handle gjennom ebay? :o Hvor kjøper man fra isåfall? Har så utrolig dårlig peiling på sånt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som er livredd for å handle gjennom ebay? :o Hvor kjøper man fra isåfall? Har så utrolig dårlig peiling på sånt :P

Jeg har aldri turt heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kjøpe fra hvor som helst. Produkter som sendes fra Øst-Asia kan tidvis oppleves som litt dårligere i kvalitet enn produkter som sendes fra Vesten (men det stemmer ikke alltid, altså!), pluss at det tar mye lenger tid å få varene tilsendt langveisfra enn nærmere (naturlig nok). Og så er det en del produkter som uansett produseres i Asia, og da kan du få dem sykt mye billigere derfra enn her i Norge eller i et nærliggende land.

Jeg har blant annet kjøpt en del kakeutstyr fra Asia, og er stort sett veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooo, hva slags wallstickers? Har du link/kode?

Wallstickers er til meg/stua evt gangen. Kanskje ikke like interessant da?

kode: 311196553771

og 131410680753

Oooh, så mye artig du shoppet :jepp: Jeg venter enda på snørrsugerne mine! :snurt: Og negleklipperne, men de er det ikke så lenge siden jeg bestilte ;)

Tro om de har noen hårbørster med kjapp levering, jeg har jo leitet NESTEN overalt :dry:

Kjipt med lang leveringstid. Noe av det jeg bestilte har leveringstid opp til 30 dager, men siden mesteparten er til mini og hun (forhåpentligvis) ikke er kommet innen da, så gjør ikke det noe :) :)

Jeg har aldri turt heller ;)

Kan kjøpe fra hvor som helst. Produkter som sendes fra Øst-Asia kan tidvis oppleves som litt dårligere i kvalitet enn produkter som sendes fra Vesten (men det stemmer ikke alltid, altså!), pluss at det tar mye lenger tid å få varene tilsendt langveisfra enn nærmere (naturlig nok). Og så er det en del produkter som uansett produseres i Asia, og da kan du få dem sykt mye billigere derfra enn her i Norge eller i et nærliggende land.

Jeg har blant annet kjøpt en del kakeutstyr fra Asia, og er stort sett veldig fornøyd :)

Det tok en stund før jeg turte å kjøpe noe på ebay selv. Første jeg bestilte var en doppler og et lommeur til kommende pappa og jeg var veldig fornøyd med prisen og kvaliteten så da ble det mer. Jeg har fortsatt ikke kjøpt noe jeg ikke er fornøyd med, men så skal det sies at jeg kjøper for det meste bare sånne billigting med gratis frakt så OM produktet skulle være dårlig så taper jeg ikke store summen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sjekke kodene når jeg kommer hjem, får ikke kopiert dem på tlf. Jeg ønsker meg wallstickers til rommet hvor lillemor havner etterhvert, men foreløpig er hun jo tiltenkt noen måneder inne hos oss. Hun har altså ikke noe eget rom ennå. Mulig vi flytter før det blir nødvendig å gjøre om kontoret/gjesterommet uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må sjekke kodene når jeg kommer hjem, får ikke kopiert dem på tlf. Jeg ønsker meg wallstickers til rommet hvor lillemor havner etterhvert, men foreløpig er hun jo tiltenkt noen måneder inne hos oss. Hun har altså ikke noe eget rom ennå. Mulig vi flytter før det blir nødvendig å gjøre om kontoret/gjesterommet uansett :)

Kjøpte denne for å ha over sengen til lillemor :) Men når jeg kikket på ebay i går hadde de utrolig mange fine til barnerom altså :Nikke: Og de er billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...