kaospåtobein Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #421 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Androide skrev (På 6.1.2015 den 16.15): Vær glad for alt dere får av kommende besteforeldre VI må nok stå for det meste av de store utgiftene selv tror jeg, ingen som har tilbudt seg iallefall Jeg er kjempeglad for det! Men er litt kresen på hva jeg vil ha til baby. Vogna har vi kjøpt selv. Resten er arvet, noe ljøper de nytt Så hadde nok blitt dyrt for oss om vi ikke kunne arvet. Min lillesøster er litt over 1 år, så vi arver etter henne Endret 6. januar 2015 av kaospåtobein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 6. januar 2015 #422 Del Skrevet 6. januar 2015 Skulle ønske jeg også fikk vekstestimering *misunnelig* Godt å høre at fosterlyden var fin, og at lille er aktiv da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 6. januar 2015 #423 Del Skrevet 6. januar 2015 kaospåtobein skrev (På 6.1.2015 den 16.18): Jeg er kjempeglad for det! Men er litt kresen på hva jeg vil ha til baby. Vogna har vi kjøpt selv. Resten er arvet, noe ljøper de nytt Så hadde nok blitt dyrt for oss om vi ikke kunne arvet. Min lillesøster er litt over 1 år, så vi arver etter henne Så kjekt, da er det jo så og si nytt Et par veninner med barn som har tilbudt å arve klær og slikt da, så det er jo kjempefint. De har hatt gutter, så hvis vi får jente kan det vel hende jeg må styre unna enkelte av plaggene iallefall Ellers er det forståelig at ikke besteforeldrene her bidrar så mye da. Vi har bedre økonomi enn foreldrene mine, så hadde nok ikke hatt samvittighet til å ta i mot så mye av dem uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 6. januar 2015 #424 Del Skrevet 6. januar 2015 kaospåtobein skrev (På 6.1.2015 den 15.23): Jordmortimen var i dag, lillemeg Gikk veldig fint. Lille dytter og sparker så mye at jordmor nesten ikke får sjekket fosterlyden Men fosterlyden var sterk og fin, på ca 150. Jordmor kjente pgså at hun lå med hodet ned! Så det er faktisk armene jeg kjenner nedi der og spark oppe ved ribbeina. Trodde det var omvent Har desverre fortsatt utslag på urinen. Venter på svar etter dyrkning for antibiotikaen jeg haddde nå har hvertfall ikke gjort nytten. Også fikk jeg ultralydtime i uke 32, i slutten av februar. Det er jo egentlig ikke lenge til!! Og glukosebelastning om 4 uker.. BLÆ! Er lite aktiv her pga dataen er på reprasjon. Vært der siden 6 Desember!! Og svigermor spør hele tiden om det er noe vi vil ha: trenger til baby. Hun har så lyst å kjøpe ting. Enda hun skal gi oss sprinkelseng med tilbehør. Hun høres nesten skuffet ut når jeg sier at det er mer enn nok. Så hva kan jeg si hun kan kjøpe? Har vogn, babygym,nest, klær i massevis, balje osv. Får seng,sengetøy, bæresele, brystpumpe, bilstol osv. Hva med kosebamse/koseklut til den lille? Eller "forbruksvarer" som kluter og håndklær og sånt? Evt kremer og sånt til stell? Det er jo ikke typiske store ting, men om hun absolutt vil kjøpe noe mer så er det i alle fall noen muligheter Androide skrev (På 6.1.2015 den 16.15): Vær glad for alt dere får av kommende besteforeldre VI må nok stå for det meste av de store utgiftene selv tror jeg, ingen som har tilbudt seg iallefall Vi fikk beskjed om at vi fikk vogn da jeg var noen og tjue uker på vei. Og da vi var hos svigers i jula fikk vi beskjed om at de skal betale for bilstol med base for oss. Tror det er mange som venter med å gi noe til ungen faktisk kommer, men i dag kjøper jo de fleste gravide inn ting på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 6. januar 2015 Forfatter #425 Del Skrevet 6. januar 2015 Spiremor skrev (På 6.1.2015 den 21.14): Hva med kosebamse/koseklut til den lille? Eller "forbruksvarer" som kluter og håndklær og sånt? Evt kremer og sånt til stell? Det er jo ikke typiske store ting, men om hun absolutt vil kjøpe noe mer så er det i alle fall noen muligheter Vi fikk beskjed om at vi fikk vogn da jeg var noen og tjue uker på vei. Og da vi var hos svigers i jula fikk vi beskjed om at de skal betale for bilstol med base for oss. Tror det er mange som venter med å gi noe til ungen faktisk kommer, men i dag kjøper jo de fleste gravide inn ting på forhånd. Bamser, tepper og kosekluter tror jeg vi har syv av hver av! :O Har nevnt kluter og sånne småting, men det er sikkert for kjedelig for dem å kjøpe for det har ingen kjøpt til oss enda haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #426 Del Skrevet 8. januar 2015 Får som vanlig ikke sove.. Blir gal. Lille har vært veldig rolig i dag, det skremmer meg bittelitt. Håper det tar seg opp igjen i morgen! I dag, 8. Januar fyller jeg 21 år faktisk Like gammel som mamma var når hun fikk meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. januar 2015 #427 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) kaospåtobein skrev (På 8.1.2015 den 0.04): Får som vanlig ikke sove.. Blir gal. Lille har vært veldig rolig i dag, det skremmer meg bittelitt. Håper det tar seg opp igjen i morgen! I dag, 8. Januar fyller jeg 21 år faktisk Like gammel som mamma var når hun fikk meg.Gratulerer med dagen!!! :D og om det er noe trøst, så får ikke jeg sove heller =P kvalm som fy! Lillemor kommer sikkert sterkere tilbake i morgen :D Endret 8. januar 2015 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 8. januar 2015 #428 Del Skrevet 8. januar 2015 Gratulerer med dagen!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #429 Del Skrevet 8. januar 2015 Åjada, lillemor kom sterkere tilbake i dag. Ble vekket av henne i 6-tiden. Det har aldri skjedd før. Hun danser og fester som bare det inni der! Tusen takk for gratulasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. januar 2015 #430 Del Skrevet 8. januar 2015 Gratulerer så mye med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 8. januar 2015 #431 Del Skrevet 8. januar 2015 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. januar 2015 #432 Del Skrevet 8. januar 2015 Gratulerer så masse med dagen Klart hun måtte vekke deg med magefest, du har jo bursdag Er det flere som plutselig har skjønt hvor mye bursdagene våre egentlig må bety for foreldrene våre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #433 Del Skrevet 8. januar 2015 Hihi, ja godjenta Spent på om det "fortsatt" er jente. Siden hun var så usikker på oul. Vet ikke helt hva jeg tenker hvis de sier det er gutt på 3d ul. Ååh, tenk når lille skal fylle sitt første år! :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. januar 2015 #434 Del Skrevet 8. januar 2015 kaospåtobein skrev (På 8.1.2015 den 12.34): Hihi, ja godjenta Spent på om det "fortsatt" er jente. Siden hun var så usikker på oul. Vet ikke helt hva jeg tenker hvis de sier det er gutt på 3d ul. Ååh, tenk når lille skal fylle sitt første år! :O Det blir spennende å se, ja Hehe ^^ Når hadde du 3D-ul igjen? Jaaa, tenk så stas og samtidig trist det blir Mamma sa at hun fortsatt synes det er rart når jeg og storesøsteren min drar derifra, og at hun tenker sånn "hvorfor drar de ifra meg, det er jo barna mine jooo?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. januar 2015 Forfatter #435 Del Skrevet 8. januar 2015 Lilleninja skrev (På 8.1.2015 den 12.52): Det blir spennende å se, ja Hehe ^^ Når hadde du 3D-ul igjen? Jaaa, tenk så stas og samtidig trist det blir Mamma sa at hun fortsatt synes det er rart når jeg og storesøsteren min drar derifra, og at hun tenker sånn "hvorfor drar de ifra meg, det er jo barna mine jooo?" Neei, dakar mamman! Pappa gråter alltid en skvett når vi har besøkt han i Oslo og reiser igjen.. Om en uke akkurat! Torsdag 15. Januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 8. januar 2015 #436 Del Skrevet 8. januar 2015 kaospåtobein skrev (På 8.1.2015 den 12.58): Neei, dakar mamman! Pappa gråter alltid en skvett når vi har besøkt han i Oslo og reiser igjen.. Om en uke akkurat! Torsdag 15. Januar Åh, jeg er en gråter når det kommer til å si hadet til de som bor langt unna og man ser sjeldent, har arvet det av bestefar Heldigvis bor mamma bare 1,5 time med bil unna cirka, men storesøstra mi er her sjeldent siden hun bor sørafor, så da ble det litt ekstra tøft for mamma å skulle være alene igjen, tror jeg Ooooh, ikke lenge igjen Tror jeg må se filmene fra 3D-ul vår på nytt igjen ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 9. januar 2015 #437 Del Skrevet 9. januar 2015 Gratulerer med dagen (litt på etterskudd) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 9. januar 2015 #438 Del Skrevet 9. januar 2015 Gartulerer så mye med dagen din i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 9. januar 2015 Forfatter #439 Del Skrevet 9. januar 2015 Tusen takk dere I dag skal vi få en til pusekatt. Litt dumt kanskje så nært fødsel, men det er en pus på 6 mnd som ingen ville ha lenger og som ville blitt avlivet. Hadde ikke hjerte til at det skulle skje, og siden vi har en pus allerede så er det vel ikke så mye mer jobb med en til. Kanskje litt i begynnelsen til den blir vant til oss Syns det er så synd at folk kaster bort dyrene sine og at nesten ingen vil adoptere voksne dyr. Mange skal bare ha søte små kattunger også er de kjedelig når de vokser opp. Også får vi hentet pcen min igjen. Oh lykke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 11. januar 2015 Forfatter #440 Del Skrevet 11. januar 2015 26 uker!! Og visstnok 98 dager igjen. Vasket litt babytøy i dag. Tenkte det ikke gjorde noe å starte så tidlig siden det skal ligge i skuffer uansett. Og på fredag skal jeg på ikea med mamma og samboer. Kjøpe nattlys, benk, matter og litt til barnerommet. Henter også et stellebord som vi får av pappa, i oslo Liker å få ting på plass i god tid. Blor blandt annet litt stresset over at svigermor ikke vil kjøpe sprinkelseng og tilbehør før ved påsketider.. Når termin er 23. April. Prøvde å si ifra litt pent på en melding i går at madrass helst skal lufte litt før bruk og at fødselen godt kan skje i begynnelsen av april ( lite sannsynlig, men) . Fikk ikke noe svar.. Vurderer å kjøpe det selv istede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå