Gå til innhold

Kaos har blitt mamma ♡

kaospåtobein

Anbefalte innlegg

Uke 32 :) Og hun har fortsatt ikke snudd seg. Skal begynne med modningsakupunktur i uke 35 så setter da også nåler for å få henne til å snu seg og begynner med moxa behandling om hun ikke har snudd seg da selvfølgelig.

Skal på vekstestimering på onsdag og jeg gleder meg så til å se henne igjen. Håper fortsatt hun er jente og alt er fint. Det er så rart for keg har hatt så sterk guttefølelse og har det litt enda. Og nå er det meste vi har fått osv rosa. De får bare ha rett i at det er jente altså :fnise:

Har også mottatt mye av det jeg bestilte på ebay (til både mor og barn) og er fornøyd med alt altså. :Nikke:

Endret av kaospåtobein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så søtsugen. Tror jeg faller sammen! Dette er værre enn snusavhengigheten min.. :O

Flere som er!! Jeg handlet inn masse snop i dag, og nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet... spist mye drit og har null lyst på middag :( Skjerpings!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Er tortur å ha lyst på søtt når man ikke kan/bør!

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Er tortur å ha lyst på søtt når man ikke kan/bør!

Det kan jeg si meg enig i :fnise:

Lykke til på vekstestimeringen Kaos! Høres ut som om du får fin oppfølging (du var på det for noen uker siden også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker er farlig.. Her har gubben begynt å passe på meg etter at han leste at det kan påvirke søvnen til lillegull. Forsåvidt bra, men jeg har ikke kommet over cravingsene ennå.. Avvenning!

Edit: skrivefeil

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte sjokolade i dag :hjerte: Haha, måtte ha litt!

Lillemor har det fint i magen hvertfall. Fortsatt seteleie. Var umulig å få bilder og estimere vekt for hu ligger så ekkelt til også er det så trangt. Så vi fikk jo desverre ikke npe vekstestimering, men med de målingene som ble tatt så ser hun helt perfekt ut i vekst ihvertfall. Jeg skal tilbake om 2 uker å sjekke leie igjen med ul så lurer på om hun prøver seg på vekstestimering igjen da.. :) Hun var forresten overrasket over at jeg visste akkurat hvordan lillemor ligger i magen. Hun sa det var langt ifra alle som klarte å kjenne sånt :P

I det siste har jeg hatt så mye vondt i hodet, hver dag. vært hoven i beina lenge men har nå også blitt litt hoven i hendene også.. Må se det an tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo omtrent like langt på vei, kaos - er det sånn at de bør ha snudd seg med hodet ned allerede nå altså? Jordmor kjente etter om hun lå sånn på forrige kontroll, men det var jo 3 uker siden, fikk ikke inntrykk av at hun skulle ha snudd seg alt da, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo omtrent like langt på vei, kaos - er det sånn at de bør ha snudd seg med hodet ned allerede nå altså? Jordmor kjente etter om hun lå sånn på forrige kontroll, men det var jo 3 uker siden, fikk ikke inntrykk av at hun skulle ha snudd seg alt da, men.

Nei, men virket på jordmor som at de fleste som snur seg har gjort det i disse uker derfor vil hun sjekke igjen i uke 34/35. Er vel for å ha tid til å sjekke bekkenet for plass for evt setefødsel eller ordne med keisersnitt før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at hun ikke har snudd seg, bra med ekstra sjekk!:) håper de får estimert vekten også da!:) vet ikke om det er slik hos dere, men på mitt sykehus har de sluttet å måle bekken (med mindre man er under 150 cm)...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kjedelig å høre om hodeverk og ødemer.. Når har du neste kontroll?

11. Mars. Vet ikke om de sjekker bekkenet her. Hun sa jeg ikke skulle tenke så mye på det så hun ville ikke svare meg så mye :P får all informasjon jeg trenger om hun ikke har snudd seg om to uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11. Mars. Vet ikke om de sjekker bekkenet her. Hun sa jeg ikke skulle tenke så mye på det så hun ville ikke svare meg så mye :P får all informasjon jeg trenger om hun ikke har snudd seg om to uker :)

Ville nok tatt kontakt tidligere om det vedvarer....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende å se om hun snur seg da! Du kommer nok til å klare det kjempefint uansett hvordan hun ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med eventuelt seteleie, men det lar seg fint gjøre å føde med det også :)

Det blir spennende å se om hun snur seg da! Du kommer nok til å klare det kjempefint uansett hvordan hun ligger :)

De kan vel også forsøke manuell vending...? Men satser på at hun snur seg helt av seg selv :Nikke:

Ja, jeg er ikke redd for setefødsel egentlig, bare veldig redd for keisersnitt. Har så lite lyst på det og er redd for operasjoner osv generelt :sjenert: De gjør ikke vendingsforsøk her.. Derfor jeg ønsker å prøve de litt alternative metodene som akupunktur og moxa behandling. Har lest at mange har hatt effekt av sånt faktisk :P Og modningsakupunktur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper babyen snur seg :) Er det ikke slik at de har sluttet med manuell vending?

Ja, håper det :) De har sluttet med manuell vending her hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser også fingrene for at hun snur seg!:) hvis ikke har jeg stor tro på at det går fint med setefødsel!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...