AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #1 Del Skrevet 22. august 2014 Hei! Barnet mitt er straks 6 måneder, og vi har drevet på med fast føde en stund nå pga. vekten hennes. Vi har nå to faste grøtmåltider + smaksprøver på middag og lunsj (fruktmos). Med dette tilbyr jeg enten vann eller morsmelk. Hun ammer på kvelden og natten. Cluet er bare at hun er mest interessert i maten, og derfor ikke drikker noe særlig. Nå ligger de tunge, våte bleiene på 3-4 i døgnet. Er det greit? Hun er i godt humør og sover godt (når hun ikke får luft i magen av maten). Det er vel kanskje logisk at antall våte bleier går ned når hun ikke fullammes lengre .. Jeg skal til helsestasjonen neste uke, og er i regelmessig kontakt med dem, men tenkte å høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: 0c179...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 22. august 2014 #2 Del Skrevet 22. august 2014 Det er jo væske i maten også, så hun får nok i seg det hun trenger. Hadde hun ikke gjort det, så hadde hun vel tisset mindre enn hun gjør og vist tegn på dehydrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #3 Del Skrevet 22. august 2014 På den alderen er en tissebleie hver tredjetime ca greit, har jeg blitt fortalt. Og hvis baben din f.eks står opp kl 18 og legger seg 18 så blir det 5 bleier (første når hun står opp og så hver tredje time). Så 3-4 tunge tissebleier er ikke så ille, for det må ikke alltid være tunge bleier hver tredje time bare de er tisset i.Anonymous poster hash: 1b9f1...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #4 Del Skrevet 22. august 2014 Men jeg regner 3-4 tunge bleier på 24 timer...Anonymous poster hash: 0c179...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #5 Del Skrevet 22. august 2014 Men jeg regner 3-4 tunge bleier på 24 timer...Anonymous poster hash: 0c179...f7b Mulig jeg misforstod nå, men venter du alltid til de tunge? Det vil nok være lurt å skifte oftere. Hvor mye vann drikker babyen ila dagen? Anonymous poster hash: e046e...8a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #6 Del Skrevet 22. august 2014 Nei, jeg skifter hver fjerde time eller når det er avføring. Hun drikker ikke vann - enda. Holder på å venne henne til. Tilbyr ved hvert måltid. Nå ammer ho ca klokken 19, 00 og 06, og gjerne klokken 15. Hun har alltid vært fort ferdig med ammingen.Anonymous poster hash: 0c179...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #7 Del Skrevet 22. august 2014 Men jeg regner 3-4 tunge bleier på 24 timer...Anonymous poster hash: 0c179...f7b Man trenger ikke skifte tissebleier på natta, og ungen din er vel ikke våken hele døgnet?Anonymous poster hash: 1b9f1...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #8 Del Skrevet 22. august 2014 Nei, jeg skifter hver fjerde time eller når det er avføring. Hun drikker ikke vann - enda. Holder på å venne henne til. Tilbyr ved hvert måltid. Nå ammer ho ca klokken 19, 00 og 06, og gjerne klokken 15. Hun har alltid vært fort ferdig med ammingen.Anonymous poster hash: 0c179...f7b De må få vann ved siden av måltider med fast føde.Anonymous poster hash: 1b9f1...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #9 Del Skrevet 22. august 2014 De må få vann ved siden av måltider med fast føde.Anonymous poster hash: 1b9f1...270 Og jeg skriver jo at det blir ho tilbudt i øvre innlegg.Anonymous poster hash: 0c179...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #10 Del Skrevet 22. august 2014 Man trenger ikke skifte tissebleier på natta, og ungen din er vel ikke våken hele døgnet?Anonymous poster hash: 1b9f1...270 Nei, men bleien er søkkvåt om morgenen, så det regner jeg som to våte tunge. Også har hun en eller to tunge våte til før hun legger seg..Anonymous poster hash: 0c179...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå