esmer Skrevet 21. august 2014 #1 Del Skrevet 21. august 2014 Hei! Jeg har flytta inn i en hybel der utleierne er virkelig greie. De gjør alt for at vi skal trives. Eneste problemet er at jeg har utrolig dårlig nett, og ikke nett på telefonen i det hele tatt.. For øyeblikket har jeg tre streker på wifien. Jeg bruker for det meste iMessage og Whatsapp til å kommunisere. Jeg må inn til stua når jeg skal bruke nett på telefonen, men samtidig føler jeg at jeg ikke kan gå og klage over dette heller. Rommet mitt ligger lengst unna modemet, de andre tre beboere har ingen problemer med nettet. Hva bør jeg gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 22. august 2014 #2 Del Skrevet 22. august 2014 Ta en prat med utleierene hvor du forklarer situasjonen er vel stedet å begynne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 22. august 2014 #3 Del Skrevet 22. august 2014 Hør om det går an å skaffe en ekstra router, evt høyere hastighet dersom det er nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 22. august 2014 #4 Del Skrevet 22. august 2014 Kjøp wififorlenger på Clas. Fungert helt ypperlig!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 22. august 2014 #5 Del Skrevet 22. august 2014 http://m.clasohlson.com/no/Netgear-Plug-In-WiFi-repeater/38-4872 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå