Gå til innhold

Typen og fadderuke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra å høre erfaringer.

Har ikke hørt noe særlig av han de siste dagene... Jaja, får bare vente å se til fadderuka er over.

- TS



Anonymous poster hash: a1da9...062
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av du. Han har sikkert mye å drive med akkurat nå, for han er tross alt nettopp begynt på skole. :) Det går nok bra skal du se!



Anonymous poster hash: cc964...124
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av du. Han har sikkert mye å drive med akkurat nå, for han er tross alt nettopp begynt på skole. :) Det går nok bra skal du se!

Anonymous poster hash: cc964...124

Takk for svar. :) <3

Anonymous poster hash: a1da9...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadderuka var ikke akkurat så fantastisk og stort som alle snakker om. Mye alkohol, men folk er gjerne så slitne etter dag to at det dabber av etterhvert. Jeg hadde fadderuke her i forrige uke. Forstår frustrasjonen og sjalusi-følelsen, da jeg er preget av det selv til tider, men ikke kommenter noe på det. Det skaper bare gnisninger. Jeg snakker av erfaring. Pust - og tenk på noe helt annet! Prøv å finne på egne ting denne uken, så du slipper å sitte hjemme og tenke på alt typen din driver med til enhver tid :)

Dette er jo veldig individuelt. Jeg har hatt fadderuke i 2 uker nå, og stemningen er fortsatt på topp. Går nå inn i uke 3 av fadderuka.

Anonymous poster hash: a28bc...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo veldig individuelt. Jeg har hatt fadderuke i 2 uker nå, og stemningen er fortsatt på topp. Går nå inn i uke 3 av fadderuka.

Anonymous poster hash: a28bc...603

Hvor lenge er egentlig fadderuken?

Anonymous poster hash: a1da9...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo veldig individuelt. Jeg har hatt fadderuke i 2 uker nå, og stemningen er fortsatt på topp. Går nå inn i uke 3 av fadderuka.

Anonymous poster hash: a28bc...603

De fleste jeg snakket med var av samme oppfatning som meg. Men hvis du klarer å holde koken så lenge så er det bra for deg :) Uke tre av fadderuka? Hvilken skole er det du går på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke fadderuka bare nå, også avsluttning neste helg eller noe?



Anonymous poster hash: a1da9...062
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...