Gå til innhold

Typen og fadderuke.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min har akkurat begynt på skole og nå er det fadderuke. Kjenner jeg er så utrolig sjalu og usikker her jeg sitter. Han bor 2 timer unna.

Jeg har ikke tenkt til å si noe eller lage noe ut av det, da det er mitt "problem."

Eneste jeg tenker på er alle han møter, alle han kommer til å bli kjent med. Nå er det vel drikking nesten hver dag. Han har blitt venn med noen nye på facebook hver eneste dag, både jenter og gutter.

Er fadderuka så vilt som folk får det til å høres ut som, eller? Gaaah. Hehe. Selv har jeg aldri vært med på fadderuke.



Anonymous poster hash: a1da9...062
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Skulle nok heller lagt på samliv og relasjoner... Jaja :) )



Anonymous poster hash: a1da9...062
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har også fadderuke, har gått helt fint. Selvfølgelig har det var noen som har prøvd seg, men det er bare oppgaven til kjæresten min å takke pent, nei. Regner med at din vil gjøre det samme :) Han har blitt kjent med både gutter og jenter - prater med dem konstant på facebook, når de ikke er sammen også. Mitt tips til deg er å bare slappe av å stole på kjæresten din! du burde da være glad for at han får venner :)



Anonymous poster hash: 882e0...8b1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har også fadderuke, har gått helt fint. Selvfølgelig har det var noen som har prøvd seg, men det er bare oppgaven til kjæresten min å takke pent, nei. Regner med at din vil gjøre det samme :) Han har blitt kjent med både gutter og jenter - prater med dem konstant på facebook, når de ikke er sammen også. Mitt tips til deg er å bare slappe av å stole på kjæresten din! du burde da være glad for at han får venner :)

Anonymous poster hash: 882e0...8b1

Bra å høre. :) Jo, jeg er kjempe glad for at han får seg nye venner. Det er nok meg selv jeg må jobbe med. Vi har akkurat blitt sammen og da er jeg ekstra usikker.

Skal prøve å ikke tenke så mye på det. Takk for svar :)

Anonymous poster hash: a1da9...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint for han å få et sosialt nettverk på studiet sitt. Har du grunner til å ikke stole på ham får dere ta et oppgjør med de problemene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint for han å få et sosialt nettverk på studiet sitt. Har du grunner til å ikke stole på ham får dere ta et oppgjør med de problemene.

Neida, jeg har ikke det..

Det er ikke han som er problemet, det er meg.

Anonymous poster hash: a1da9...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg har ikke det..

Det er ikke han som er problemet, det er meg.

Anonymous poster hash: a1da9...062

Da må du nok bare bite tennene sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken skole han går på...

Anonymous poster hash: 534b6...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min og har fadderuke nå :) Bor i samme by da, og hentet ham nettopp, er vel noe helt annet enn din situasjon.

Hvor lenge har dere vært sammen? Har heller aldri vært me på fadderuke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre. :) Jo, jeg er kjempe glad for at han får seg nye venner. Det er nok meg selv jeg må jobbe med. Vi har akkurat blitt sammen og da er jeg ekstra usikker.

Skal prøve å ikke tenke så mye på det. Takk for svar :)

Anonymous poster hash: a1da9...062

Ja, jeg skjønner deg godt! Var litt sånn selv, men så innså jeg at det ikke er vits. Man trenger et godt sosialt nettverk + jeg stoler på han og vet at han ikke gjør ting som ikke burde gjøres :fnise: .

Bare vær glad på han sine vegne og prat med deg selv, du har ingen grunn til å være bekymret. Ivertfall ikke så tidlig i et forhold, da har man jo kun øyne for sin nye kjære!

Anonymous poster hash: 882e0...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken skole han går på...

Anonymous poster hash: 534b6...575

Høgskolen i Bergen.

Anonymous poster hash: a1da9...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høgskolen i Bergen. Anonymous poster hash: a1da9...062

Åja, da skal det være greit :)

Hadde det vært BI Oslo så hadde det vært andre saker, forvokste fjortisser som drikker seg dritings og har klein sex...

Anonymous poster hash: 534b6...575

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fadderuka var ikke akkurat så fantastisk og stort som alle snakker om. Mye alkohol, men folk er gjerne så slitne etter dag to at det dabber av etterhvert. Jeg hadde fadderuke her i forrige uke. Forstår frustrasjonen og sjalusi-følelsen, da jeg er preget av det selv til tider, men ikke kommenter noe på det. Det skaper bare gnisninger. Jeg snakker av erfaring. Pust - og tenk på noe helt annet! Prøv å finne på egne ting denne uken, så du slipper å sitte hjemme og tenke på alt typen din driver med til enhver tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar folkens. Ble mye roligere nå. :) Har ikke tenkt til å si noe som helst.

KG :hjerte:



Anonymous poster hash: a1da9...062
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Åja, da skal det være greit :)

Hadde det vært BI Oslo så hadde det vært andre saker, forvokste fjortisser som drikker seg dritings og har klein sex...

Anonymous poster hash: 534b6...575

Sad but so true!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner på face og samtaler der betyr som de andre skriver; Kun nettverk. Fadderuka er fantastisk for å få seg nye venner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fadderuka er omtrent som russetiden. ;)



Anonymous poster hash: 21e15...539
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan faktisk være lurt å si ifra om det, om dette er noe du kan slite med i fremtiden og dere har et seriøst forhold. Du trenger ikke å lage fullt drama, men si at du sliter med det og skal jobbe med deg selv :)



Anonymous poster hash: 44a6d...8f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har også fadderuke, har gått helt fint. Selvfølgelig har det var noen som har prøvd seg, men det er bare oppgaven til kjæresten min å takke pent, nei. Regner med at din vil gjøre det samme :) Han har blitt kjent med både gutter og jenter - prater med dem konstant på facebook, når de ikke er sammen også. Mitt tips til deg er å bare slappe av å stole på kjæresten din! du burde da være glad for at han får venner :)

Anonymous poster hash: 882e0...8b1

"bare oppgaven til kjæresten min å takke pent nei...."

Hva faen...eier du fyren eller? Stole på ham skal du nok, men noe sier meg at dette forholdet ikke blir av de eldste...

Er svært fort det dukker opp noen som frister mer enn deg.

Anonymous poster hash: 793ce...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjæreste i fadderuka mi, jeg var med hver dag og drakk, fikk nye venner og er fortsatt venn med både jentene og guttene fra faddergruppa. Det gikk helt fint og selv om jeg er singel nå (av helt andre grunner) er det fortsatt bare vennskap med alle. Fadderuka er super for å skape vennskap og finne noen du kan jobbe med under eksamen. Hver glad på hans vegne for de nye vennskapene, og de er nok nettopp bare det vennskap altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...