Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere lekegrinden?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som brukte lekegrind og at dere ikke sluttet med det tidlig, hvor lenge brukte dere den? Altså hvor gammelt var barnet når dere tok bort lekegrinda?

Anonymous poster hash: 5ca28...701

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er hun 8 mnd og jeg bruker den om jeg må på do, hente post, lage mat og sånne ting. Eller hvis hun er litt sliten og vill slappe litt av. Men passer på att det ikke blir for mye så hun får brukt kroppen fritt på gulvet. Vet ikke hvor lenge jeg bruker den, men vet att jeg selv brukte den til jeg var langt over året(da bare for att mamma skulle vite hvor jeg var hvis hun måtte ut av stua)

Skrevet

Vi brukte den egentlig ikke så mye til å ligge i, men vi brukte den til å hindre ungen i å komme bort til vedovnen. Hadde kjøpte et slikt multigitter, eller hva det heter, som kan formes på mange måter. Den brukte vi til han var ca halvannet.

Anonymous poster hash: 007bb...bfe

Skrevet

Dette er jeg litt nysgjerrig på også. 10 mnd nå og vil egentlig ikke være oppi og leke noe særlig lenger, men bruker den når jeg vil passe på at hun ikke kommer seg fritt eindt. F.eks varm ovn, hente post osv...

Skrevet

Dette er jeg litt nysgjerrig på også. 10 mnd nå og vil egentlig ikke være oppi og leke noe særlig lenger, men bruker den når jeg vil passe på at hun ikke kommer seg fritt eindt. F.eks varm ovn, hente post osv...

Tror det går helt fint så lenge h*n ikke kommer seg over grinden. Fint å ha ungen trygg når man må bort ett øyeblikk. Ser ikke hvorfor det skulle gjøre noe å bruke den

Skrevet

15 mnd, bruker fortsatt

Anonymous poster hash: 77002...458

Skrevet

Hun ville aldri være oppi der, så den tok vi bort da hun var 9 mnd. Var plass til leker og rot...

Da hadde hun ikke vært i den siden hun lå oppi der med jungelen sin da hun var noen få mnd gammel.

Anonymous poster hash: d2004...ec2
Skrevet

Bruker den svært sjelden for tiden, for det blir så store protester. Han er 15 mnd og ganske trygg rundt i huset nå, så trenger den ikke så ofte. Men kommer til å la den stå en stund til, er fint å bare kunne hive alle lekene oppi, eller putte ham i om det er noe spesielt jeg må gjøre i en annen etage, for eksempel.

Skrevet

Vi bruker den og bare når vi må, er ikke det jeg spør om :) Spør om når dere pakket den bort for godt.

TS

Skrevet

Har aldri brukt lekegrind på mine barn. Jeg har aldri att hunden i bur, ei heller ungene i bur. Forkastelig.

Anonymous poster hash: 703eb...520

Skrevet

Har aldri brukt lekegrind på mine barn. Jeg har aldri att hunden i bur, ei heller ungene i bur. Forkastelig.

Nå spurte jeg ikke deg, spurte de som har brujt lekegrin. Noe mange fysioterapeuter anbefaler fordi der kan de ligge og leke, og motiveres og trene på å reise seg og gå. Å sette en hund i bur ville jeg aldri gjort. Har heller aldri bundet fast barnet mitt i vippestol fordi i den kan de gjøre fint lite. Men du har sikkert brukt vippestol og bånd på hunden din? Hunder og barn kan da egentlig ikke sammenlignes men for deg gjør de kanskje det.

TS

• Liker 1
Skrevet

Brukte aldri lekegrind :)

Anonymous poster hash: bcd9b...dfc
Skrevet

Brukte aldri lekegrind :)

Anonymous poster hash: bcd9b...dfc

Og du svarer fordi?

TS

• Liker 1
Skrevet

Til hun var 14 måneder. :)

• Liker 1
Gjest Leintle
Skrevet

Ja, helt enig. Bedre at ungen slår seg stygt mens jeg er på toalettet/andre ting.

Alt med måte. Min er vel i lekegrinda ca 15-20 min til sammen per dag. Regner med vi bruker den frem til ungen er ca 1,5.

• Liker 1
Skrevet

Et sted ved 10 mnd sluttet det å være interessant for barnet, men fram til da var det godt å ha det i korte perioder (som når man må på do).

Anonymous poster hash: 19559...e3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...