Gå til innhold

Norwegian flyr til Israel til tross for advarsel

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

ABC nyheter opplyser at flyselskapet Norwegian fortsetter å fly som normalt til Tel Aviv i Israel tross advarselen fra Hamas' væpnede fløy mot å fly til Ben Gurion-flyplassen.

Jeg synes det er forkastelig å fly til Israel og dermed støtte opp under dette teror-regimet. Vil nesten påstå at fly som opprettholder flyvningene til Israel fortjener å bli skutt ned.

Må også legge til at flere nordmenn som ønsker å støtte IDF har planlagt å reise dit i august-september. Noe som gjør det enda mindre fristene å ønske flighten god reise

Endret av ray777
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boikott Israel! Jeg heier på Palestina. Israelere er mordere. Er hverken fan av jøder eller muslimer men palestinerne har blitt dårlig behandlet i årevis.

Anonymous poster hash: 071da...557
Skrevet

Morsomt at du omtaler palestinernes trusler om å skyte ned sivile fly, og anklager Israel for å være terroristene.

Anonymous poster hash: 5d438...772

• Liker 14
Skrevet

Boikott Israel! Jeg heier på Palestina. Israelere er mordere. Er hverken fan av jøder eller muslimer men palestinerne har blitt dårlig behandlet i årevis.

Anonymous poster hash: 071da...557

Når de dreper israelske sivile og bruker barn som menneskelige skjold så er det kansje en grunn til det

Anonymous poster hash: e27eb...ba3

• Liker 8
Skrevet

Hvis vi skal ta alt Hamas sier seriøst, så får vi forberede oss på at Spania og Roma blir islamsk snart..

TS, skjerp deg.

Anonymous poster hash: 28124...264
  • Liker 2
Skrevet

ABC nyheter opplyser at flyselskapet Norwegian fortsetter å fly som normalt til Tel Aviv i Israel tross advarselen fra Hamas' væpnede fløy mot å fly til Ben Gurion-flyplassen.

Jeg synes det er forkastelig å fly til Israel og dermed støtte opp under dette teror-regimet. Vil nesten påstå at fly som opprettholder flyvningene til Israel fortjener å bli skutt ned.

Må også legge til at flere nordmenn som ønsker å støtte IDF har planlagt å reise dit i august-september. Noe som gjør det enda mindre fristene å ønske flighten god reise

Hva skal dette bety for noe? Greit nok at man har et kritisk syn på Israels bombing av Gaza, men dine ytringer går rett og slett over grensen. Bare så det er sagt så har palestinerne har like mye skyld i konflikten som Israel.

Anonymous poster hash: 92ad9...744

• Liker 9
Skrevet

Jeg syns det er forkastelig å true med å skyte ned sivile fly.

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor støtter du Hamas og terrorisme? Hvorfor støtter du drap på sivile? Hvorfor støtter du tortur og generell jævelskap?

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor støtter du Hamas og terrorisme? Hvorfor støtter du drap på sivile? Hvorfor støtter du tortur og generell jævelskap?

Bytt ut Hamas med IDF og still deg selv det samme spørsmålet, jabx!

• Liker 3
Skrevet

Er det virkelig noen som er så lei av livet at de frivillig drar dit? :O

Skrevet

Er det virkelig noen som er så lei av livet at de frivillig drar dit? :O

Israel er blant de tryggeste landene i verden.

• Liker 2
Skrevet

Israel er blant de tryggeste landene i verden.

Høres vakkert ut, men er ikke overbevist. Om jeg skulle dratt dit, måtte noen true meg på livet, og jeg hadde insistert på å ha på meg skuddsikker vest under oppholdet.

• Liker 1
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Er rolig i Tel Aviv, merker ikke noe til bråket der. Livet går som før i byen, faktisk.

Skrevet

De flyr på egen ansvar. Opplever de å styrte kan de takke seg selv.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Tja... Blir en skutt ned på vei til eller fra terrorstaten Israel så har en seg selv å takke.

Skrevet

Bytt ut Hamas med IDF og still deg selv det samme spørsmålet, jabx!

Spørsmålet gir ingen mening når man snakker om IDF. IDF bruker enorme ressurser på å unngå sivile tap når de først blir tvunget til å svare på angrep. Antallet døde i Gaza etter den siste oppblussingen er ekstremt lavt sammenlignet med en nær sagt hvilken som helst krig, inkludert kriger norske styrker har deltatt i i utlandet.

Sivile vil dø i enhver krig. Men Israel går lenger enn alle andre i å unngå sivile tap på begge sider.

Så spørsmålet blir igjen: Hvorfor støtter du Hamas og terrorisme? Hvorfor støtter du drap på sivile? Hvorfor støtter du tortur og generell jævelskap?

• Liker 3
Skrevet

Tja... Blir en skutt ned på vei til eller fra terrorstaten Israel så har en seg selv å takke.

Jepp, terrorofre har seg selv å takke. Det er utrolig hvor åpne neklete er om jødehatet sitt, og sin støtte til terrorisme.

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jepp, terrorofre har seg selv å takke. Det er utrolig hvor åpne neklete er om jødehatet sitt, og sin støtte til terrorisme.

Du mener sivile som beveger seg helt frivillig inn i en krigssone? Sivile som helt frivillig oppsøker okkupasjonsmakt? Du tenker på sivile som helt frivillig direkte og indirekte støtter opp om et seiglivet og langsiktig folkemord for å skaffe en stat, som aldri skulle eksistert, sitt lebensraum? Beklager, men er du så hjernevasket at du støtter denne formen for terrorstater så har du virkelig kun deg selv å takke om du stryker med i krigshandlingene.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor omtaler du Israel som en terrorstat?

• Liker 2
Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvorfor omtaler du Israel som en terrorstat?

Fordi Israel fra dag en har bedrevet terror mot ikke-jøder. Ikke-jøder er og blir annenrangs for jøder. Terror og apartheid, det er jødestaten Israel sitt virke. Måten Israel bedriver sin lebensraum politikk på kan heller ikke omtales som annet enn terror. Seig langvarig terror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...