ray777 Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 (endret) ABC nyheter opplyser at flyselskapet Norwegian fortsetter å fly som normalt til Tel Aviv i Israel tross advarselen fra Hamas' væpnede fløy mot å fly til Ben Gurion-flyplassen. Jeg synes det er forkastelig å fly til Israel og dermed støtte opp under dette teror-regimet. Vil nesten påstå at fly som opprettholder flyvningene til Israel fortjener å bli skutt ned. Må også legge til at flere nordmenn som ønsker å støtte IDF har planlagt å reise dit i august-september. Noe som gjør det enda mindre fristene å ønske flighten god reise Endret 20. august 2014 av ray777
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Boikott Israel! Jeg heier på Palestina. Israelere er mordere. Er hverken fan av jøder eller muslimer men palestinerne har blitt dårlig behandlet i årevis. Anonymous poster hash: 071da...557
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Morsomt at du omtaler palestinernes trusler om å skyte ned sivile fly, og anklager Israel for å være terroristene.Anonymous poster hash: 5d438...772 14
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Boikott Israel! Jeg heier på Palestina. Israelere er mordere. Er hverken fan av jøder eller muslimer men palestinerne har blitt dårlig behandlet i årevis. Anonymous poster hash: 071da...557 Når de dreper israelske sivile og bruker barn som menneskelige skjold så er det kansje en grunn til det Anonymous poster hash: e27eb...ba3 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Hvis vi skal ta alt Hamas sier seriøst, så får vi forberede oss på at Spania og Roma blir islamsk snart.. TS, skjerp deg. Anonymous poster hash: 28124...264 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 ABC nyheter opplyser at flyselskapet Norwegian fortsetter å fly som normalt til Tel Aviv i Israel tross advarselen fra Hamas' væpnede fløy mot å fly til Ben Gurion-flyplassen. Jeg synes det er forkastelig å fly til Israel og dermed støtte opp under dette teror-regimet. Vil nesten påstå at fly som opprettholder flyvningene til Israel fortjener å bli skutt ned. Må også legge til at flere nordmenn som ønsker å støtte IDF har planlagt å reise dit i august-september. Noe som gjør det enda mindre fristene å ønske flighten god reise Hva skal dette bety for noe? Greit nok at man har et kritisk syn på Israels bombing av Gaza, men dine ytringer går rett og slett over grensen. Bare så det er sagt så har palestinerne har like mye skyld i konflikten som Israel. Anonymous poster hash: 92ad9...744 9
Testosteron Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Jeg synes det er forkastelig å fly til Israel og dermed støtte opp under dette teror-regimet. Vil nesten påstå at fly som opprettholder flyvningene til Israel fortjener å bli skutt ned. Jeg syns det er forkastelig å true med å skyte ned sivile fly. 9
jabx Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 ABC nyheter opplyser at flyselskapet Norwegian fortsetter å fly som normalt til Tel Aviv i Israel tross advarselen fra Hamas' væpnede fløy mot å fly til Ben Gurion-flyplassen. Jeg synes det er forkastelig å fly til Israel og dermed støtte opp under dette teror-regimet. Vil nesten påstå at fly som opprettholder flyvningene til Israel fortjener å bli skutt ned. Må også legge til at flere nordmenn som ønsker å støtte IDF har planlagt å reise dit i august-september. Noe som gjør det enda mindre fristene å ønske flighten god reise Hvorfor støtter du Hamas og terrorisme? Hvorfor støtter du drap på sivile? Hvorfor støtter du tortur og generell jævelskap? 6
Brunhilde Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Hvorfor støtter du Hamas og terrorisme? Hvorfor støtter du drap på sivile? Hvorfor støtter du tortur og generell jævelskap? Bytt ut Hamas med IDF og still deg selv det samme spørsmålet, jabx! 3
SardintrollReturns Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Er det virkelig noen som er så lei av livet at de frivillig drar dit? :O
Gjest Meeh Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Er det virkelig noen som er så lei av livet at de frivillig drar dit? :O Israel er blant de tryggeste landene i verden. 2
SardintrollReturns Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Israel er blant de tryggeste landene i verden. Høres vakkert ut, men er ikke overbevist. Om jeg skulle dratt dit, måtte noen true meg på livet, og jeg hadde insistert på å ha på meg skuddsikker vest under oppholdet. 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Er rolig i Tel Aviv, merker ikke noe til bråket der. Livet går som før i byen, faktisk.
ray777 Skrevet 24. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2014 De flyr på egen ansvar. Opplever de å styrte kan de takke seg selv.
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #15 Skrevet 24. august 2014 Tja... Blir en skutt ned på vei til eller fra terrorstaten Israel så har en seg selv å takke.
jabx Skrevet 24. august 2014 #16 Skrevet 24. august 2014 Bytt ut Hamas med IDF og still deg selv det samme spørsmålet, jabx! Spørsmålet gir ingen mening når man snakker om IDF. IDF bruker enorme ressurser på å unngå sivile tap når de først blir tvunget til å svare på angrep. Antallet døde i Gaza etter den siste oppblussingen er ekstremt lavt sammenlignet med en nær sagt hvilken som helst krig, inkludert kriger norske styrker har deltatt i i utlandet. Sivile vil dø i enhver krig. Men Israel går lenger enn alle andre i å unngå sivile tap på begge sider. Så spørsmålet blir igjen: Hvorfor støtter du Hamas og terrorisme? Hvorfor støtter du drap på sivile? Hvorfor støtter du tortur og generell jævelskap? 3
jabx Skrevet 24. august 2014 #17 Skrevet 24. august 2014 Tja... Blir en skutt ned på vei til eller fra terrorstaten Israel så har en seg selv å takke. Jepp, terrorofre har seg selv å takke. Det er utrolig hvor åpne neklete er om jødehatet sitt, og sin støtte til terrorisme. 3
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #18 Skrevet 24. august 2014 Jepp, terrorofre har seg selv å takke. Det er utrolig hvor åpne neklete er om jødehatet sitt, og sin støtte til terrorisme. Du mener sivile som beveger seg helt frivillig inn i en krigssone? Sivile som helt frivillig oppsøker okkupasjonsmakt? Du tenker på sivile som helt frivillig direkte og indirekte støtter opp om et seiglivet og langsiktig folkemord for å skaffe en stat, som aldri skulle eksistert, sitt lebensraum? Beklager, men er du så hjernevasket at du støtter denne formen for terrorstater så har du virkelig kun deg selv å takke om du stryker med i krigshandlingene. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2014 #19 Skrevet 24. august 2014 Tja... Blir en skutt ned på vei til eller fra terrorstaten Israel så har en seg selv å takke. Hvorfor omtaler du Israel som en terrorstat? Anonymous poster hash: 92ad9...744 2
Gjest brutal_mann Skrevet 24. august 2014 #20 Skrevet 24. august 2014 Hvorfor omtaler du Israel som en terrorstat? Anonymous poster hash: 92ad9...744 Fordi Israel fra dag en har bedrevet terror mot ikke-jøder. Ikke-jøder er og blir annenrangs for jøder. Terror og apartheid, det er jødestaten Israel sitt virke. Måten Israel bedriver sin lebensraum politikk på kan heller ikke omtales som annet enn terror. Seig langvarig terror.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå