Gå til innhold

Hvordan slutte å håpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vondt å bli ignorert.

Den siste setningen din forsto jeg ikke helt?

-TS

Anonymous poster hash: 8becf...a8b

Jeg og vedkommende tilbringer tid sammen, sånn når det "passer seg". Da er vi både venner, kosete og til tider intime. H*n har aldri fortalt meg at det er slutt mellom oss, men det har h*n til alle andre h*m omgåes.

Anonymous poster hash: a505a...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og vedkommende tilbringer tid sammen, sånn når det "passer seg". Da er vi både venner, kosete og til tider intime. H*n har aldri fortalt meg at det er slutt mellom oss, men det har h*n til alle andre h*m omgåes.

Anonymous poster hash: a505a...97e

Det høres kanskje ut som om du burde bryte kontakten med han? Og ikke bli med han på den måten..

Anonymous poster hash: 8becf...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt håp i syv år, og det kommer kanskje aldri til å forsvinne. For hver skuffelse tenker jeg at "denne gangen skal jeg gå 100% videre", men hjertet mitt sitter fast hos en fantastisk person.

Slik har jeg vært også. Og nå har jeg møtt en mann som jeg er kjempeforelsket i, men jeg vet at hvis dette tar slutt så vil det garantert ta tid før hjertet mitt klarer å se seg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik har jeg vært også. Og nå har jeg møtt en mann som jeg er kjempeforelsket i, men jeg vet at hvis dette tar slutt så vil det garantert ta tid før hjertet mitt klarer å se seg videre.

Kjærlighet er så skummelt og fint på samme tid

-TS

Anonymous poster hash: 8becf...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...