Gjest FuturePrimitive Skrevet 20. august 2014 #21 Del Skrevet 20. august 2014 Hahaha Prøv å ikke overgripe deg på babyen mens du mater henne, så kanskje hun synes det er mer allright å spise!!!!!! Fra pedospøk til alvor, så ville jeg kanskje fortsatt å mate med skje jeg, med mindre hun skriker og har noen issues med skjea. Jeg ville i hvert fall ikke fortsatt med smokk+skje dersom hun bare kåler og griser med skjea alene. Vår har mer mat i trynet, i håret, på bordet, på gulvet og på seg selv og ikke minst meg når han er ferdig enn i magen. Men det er jo ikke først og fremst for næringens skyld (at den skal få i seg næring) man spiser fast føde..det er for treningen. Så om du ødelegger treningen (med å smokke hu samtidig - eventuelt la henne suge kuk...) så blir jo litt av poenget borte 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LatersBaby Skrevet 20. august 2014 #22 Del Skrevet 20. august 2014 Hahaha. Sånn satt jeg i ca 5 sek helt til jeg så det var autocorrect. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LexSuperior Skrevet 20. august 2014 #23 Del Skrevet 20. august 2014 Kjøp en annen type skje.Anonymous poster hash: d641a...2f8 Unnskyld, men nå lo jeg bare enda mer.. 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 20. august 2014 #24 Del Skrevet 20. august 2014 Og der fikk magemusklene kjørt seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #25 Del Skrevet 20. august 2014 Unnskyld, men nå lo jeg bare enda mer.. Jeg trakk assosiasjoner der jeg også. Hahaha!! :D Anonymous poster hash: 738de...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #26 Del Skrevet 20. august 2014 Du kan ikke redigere noe som er skrevet som AB. Forresten. Er det ikke slik at autocorrect legger til og prioriterer ord man bruker mye? Ikke nødvendigvis, jeg skulle skrive en melding til datteren min en gang om at jeg var i " blablasted", og telefonen min rettet det til narkohandel. Og det kan jeg love at jeg ikke har for vane å verken drive med eller tekste om, haha. Sikkert en artig meldig å få av mammaen sin.Anonymous poster hash: 395b3...6b0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #27 Del Skrevet 21. august 2014 Ikke nødvendigvis, jeg skulle skrive en melding til datteren min en gang om at jeg var i " blablasted", og telefonen min rettet det til narkohandel. Og det kan jeg love at jeg ikke har for vane å verken drive med eller tekste om, haha. Sikkert en artig meldig å få av mammaen sin.Anonymous poster hash: 395b3...6b0 Samme her, men det er fordi jeg lastet ned et annet tastatur, auto-correcten er ganske gal Men som andre sier, prøv andre skjeer Du kan også gi brød snart, men gi mmme ved siden av eller amme. For hun må ennå ha melka si Er mme i grøten (om du gir Nestle/Hipp/Småfolk)Anonymous poster hash: f4ecf...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilia12 Skrevet 21. august 2014 #28 Del Skrevet 21. august 2014 Har du presset henne til å ta skjeen tidligere? Da kan hun nok ha fått negative assosiasjoner til den. Jeg startet med brød ved 6 mnd og da fikk hun noen biter hun selv puttet i munnen. Generelt liker hun alt hun får spise uten hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #29 Del Skrevet 21. august 2014 Hahaha Prøv å ikke overgripe deg på babyen mens du mater henne, så kanskje hun synes det er mer allright å spise!!!!!! Fra pedospøk til alvor, så ville jeg kanskje fortsatt å mate med skje jeg, med mindre hun skriker og har noen issues med skjea. Jeg ville i hvert fall ikke fortsatt med smokk+skje dersom hun bare kåler og griser med skjea alene. Vår har mer mat i trynet, i håret, på bordet, på gulvet og på seg selv og ikke minst meg når han er ferdig enn i magen. Men det er jo ikke først og fremst for næringens skyld (at den skal få i seg næring) man spiser fast føde..det er for treningen. Så om du ødelegger treningen (med å smokke hu samtidig - eventuelt la henne suge kuk...) så blir jo litt av poenget borte Ved 6 mnd er det strengt tatt for næringens skyld. Anonymous poster hash: ea335...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alkymist Skrevet 21. august 2014 #30 Del Skrevet 21. august 2014 Min slurper liksom maten av skjeen. Tar stadig skjeen mer på vanlig måte, men til å begynne med var det ikke Snakk om. Vet ikke om det kan funke for din også? Forøvrig er det bare plastskje som funker også. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #31 Del Skrevet 21. august 2014 TS Takk for svar! Så bra at jeg fikk igang noen magemuskler med innlegget mitt! hehe! Autocorrect ja, jeg har ikke for vane å skrive suge k**! Har plastskje og jeg har aldri tvunget ho til å ta skje. Ho var skeptisk til det allerede første gangen. Der ser ut som at hun blir sint hvis ho ikke får flasketuten i munnen. Sugerefleksen hennes begynner å jobbe med engang hun får skjeen/mat i munnen. Da går det noen ganger i vranghalsen eller så begynner hun å skrike. Blir bare søl og rot!Anonymous poster hash: c1db1...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FuturePrimitive Skrevet 21. august 2014 #32 Del Skrevet 21. august 2014 Ved 6 mnd er det strengt tatt for næringens skyld.Anonymous poster hash: ea335...433 Nei. Mange fullammes ved 6mnd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 21. august 2014 #33 Del Skrevet 21. august 2014 TS Oh herreguud!!! GRØTEN, GRØTEN!! AUTOCORRECT!Anonymous poster hash: c1db1...67c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 21. august 2014 #34 Del Skrevet 21. august 2014 Nei. Mange fullammes ved 6mnd. Er det ikke slik at barn egentlig skal fullammes når de bare er 6 mnd da? Var det jeg trodde i alle fall Uansett: ville prøvd en annen skje ja! Finnes jo en del skjeer på markedet med kule farger f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 21. august 2014 #35 Del Skrevet 21. august 2014 Det der var hysterisk, nesten så jeg mistenker at det var med vilje, men morsomt uansett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 21. august 2014 #36 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Er det lov å ta en screenshot av den der og sende den til en venn? Beklager, TS. Jeg greide ikke å motstå fristelsen... Ohj... Lol. Endret 21. august 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #37 Del Skrevet 21. august 2014 TS Takk for svar! Så bra at jeg fikk igang noen magemuskler med innlegget mitt! hehe! Autocorrect ja, jeg har ikke for vane å skrive suge k**! Har plastskje og jeg har aldri tvunget ho til å ta skje. Ho var skeptisk til det allerede første gangen. Der ser ut som at hun blir sint hvis ho ikke får flasketuten i munnen. Sugerefleksen hennes begynner å jobbe med engang hun får skjeen/mat i munnen. Da går det noen ganger i vranghalsen eller så begynner hun å skrike. Blir bare søl og rot!Anonymous poster hash: c1db1...67c Men siden barnet er 6 mnd så har dere jo introdusert en mengde ting som frukt, ulike bær, grønnsaker ++ Har det reagert dårlig på alt som ikke er suttbart? Barnet må læres å spise, ikke sutte, og den jobben må du nok bare ta. Å lære det med ting som kan spises uten skje er kanskje lettere (da det ikke er så rennende at det går rett i vrangstrupen)? Anonymous poster hash: 0a45f...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #38 Del Skrevet 21. august 2014 Er det ikke slik at barn egentlig skal fullammes når de bare er 6 mnd da? Var det jeg trodde i alle fall Uansett: ville prøvd en annen skje ja! Finnes jo en del skjeer på markedet med kule farger f.eks Nei. De skal starte innføring av fast føde ved 4 mnd. Og babyen vil ikke respondere på kule farger i matesituasjon.Anonymous poster hash: cc972...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #39 Del Skrevet 21. august 2014 Nei. Mange fullammes ved 6mnd. Om du leser helsedirektoratets anbefalinger så skal man starte fast føde ved 4 mnd. Før var det 6 mnd, men ny forskning på blant annet cøliaki og B12 gjør at man har endret anbefalingene.Anonymous poster hash: cc972...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #40 Del Skrevet 21. august 2014 TS Oh herreguud!!! GRØTEN, GRØTEN!! AUTOCORRECT!Anonymous poster hash: c1db1...67c Hahahahaha :'D Anonymous poster hash: 3efb6...d51 Anonymous poster hash: 3efb6...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå