Gå til innhold

Jeg er ganske rasistisk.

Fremhevede innlegg

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Mener alle har rett til å bo i Norge så lenge de følger norske regler og oppfører seg fint. De som lager kvalme har ikke noe her i landet å gjøre.

Helst blonde mennesker skal få bo her? Mener du at alle som ikke har blondt hår burde komme seg til et annet land? De er ikke norske de? Jeg har svart hår og brune øyner, men er da like norsk som de som har blondt hår og blå øyne. Tenk for et kjedelig land det hadde blitt hvis alle av blonde og blåøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
  • Liker 1
Skrevet

Vi må nok til USA, landet som er gitt opp.

Ser sånn ut ja.

Skrevet

Shit ass, jeg er etnisk norsk BRUNETTE. Så TS, hvor skal jeg bo?

Anonymous poster hash: 4ec0a...8b3

Gjest Tigress
Skrevet

Eg slit også, eg er også etnisk norsk, men med mørkt hår. Kan det veie opp for håret at eg er jævlig bleik?

Skrevet

Afrikanere må flytte på seg, slik som jorden forandrer seg så dør flere titusener av heten.

Andre land er mer utsatte for tropiske stormer,flodbølger og flom.

Mens andre får mer jordskjelv,vulkanutbrudd.

Er ikke akkurat slik at vi plutselig kan få vinger og gjeller for å tilpasse oss vær og klima xD

Er allerede en del som søker om asyl, ikke pga krig men klimaet i hjemlandet.

Greit at vi har tilpasset oss plassen vi bor på 10.000år.

Men før det var jo Norge dekket av is. Bodde vi kanskje under isen eller vandret våre forfedre for å finne en bedre plass å bo?

Jorden er i forandring hele tiden og det kan godt hende vi får klimaflyktninger hit også.

Det er over 11.000 år siden isen trakk seg tilbake. Mennesker har klart helt fint å leve i skandinavia de siste 10.000 årene.

Hvor mener du forresten at vi skal dra hvis det blir klimaproblemer i Skandinavia? Ingen kommer til å ta i mot oss! Vi må bli her, og tilpasse oss vidre over de neste 10.000 år! Desverre tror jeg at assimilering og konflikter knyttet til innvandring vil utrydde den germanske rase om et par hundre år....

Anonymous poster hash: 298e0...8fe

Skrevet

Om du trur saman e dødd ut, så har du faenmæ ikke vært langt nok nord. Men så skal det jo sis at de fleste av oss holder til i oslo. Du kan jo ikke akkurat se at folk e samisk, vi går jo ikke i kofte 24-7! Og til de andre rasistiske holdningene dine så e det nok heller du som burde vært utrydda...enkelte menneska altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...