Gå til innhold

Er det "ut" med de hvite Reebok-sneakersene nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde så lyst på de i våres, men fikk ikke kløna meg til å kjøpe de da, og når jeg fikk ut finger'n var det selvsagt ikke mulig å få de i min størrelse. Ramla plutselig over de igår, i min str., så kjøpte de nærmest på autopilot, uten å tenke over at det kanskje ikke er helhvite sko som er "det store" nå utover høsten og vinteren. Ikke for at jeg må være så moteriktig, men det tristeste av det triste(når det gjelder klær/sko) er jo å anskaffe seg et "it-plagg" når trenden allerede er forbi... Så, dere som er oppdaterte; er det for sent, eller gjelder det fortsatt, evt. fortsetter den trenden neste vår/sommer? Hva er egentlig siste innen sneakers-trenden nå?

Hilsen clueless!(som vurderer å bare levere skoene tilbake, har ikke brukt de enda)

Anonymous poster hash: 30585...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at de dessverre er "på hell", men safe å bruke enda. De holder seg nok en stund til, blir kule med tykkere cardigans og skjerf utover høsten.

Endret av FantasDick
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite sneakers er alltid kult. Og i "sneakers verden" kommer hvite modeller igjen og igjen.

Jeg har mange sneakers, og går alltid for en hvit modell. Inkludert de reebook skoa, men mine er nå så nedlsitte at de nærmer seg kaste stadiet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å kjøpe Reebok da de endret til RBK-logo:)

Anonymous poster hash: caa7b...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er fortsatt kule! Blir veldig stilig med en chunky ullgenser til! :) Eneste er at det bare er meldt regn fremover, så de er vel ikke så praktiske..

Anonymous poster hash: 590dd...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Vet selvsagt at man gå med akkurat hva man vil, og det gjør jeg stortsett alltid, men det ER kjiper'n å kjøpe noe som har vært kjempepoppis og så begynne å bruke det etter "alle andre" har slutta med det, da er det mye bedre å kjøpe noe som ikke er supertrendy og bruke det når og hvordan man vil.

Jeg bytta skoene, og har nå et par som jeg ikke har sett på en eneste moteblogger, og det passer meg utmerket!

TS

Anonymous poster hash: 621e1...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite sko er vel ikke så veldig høst- og vintervennlig, men du får satse på at de holder stand til neste vår og sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...