Gå til innhold

Skal menn barbere seg nedentil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, menn kan godt stusse seg og fjerne en del av behåringen. Spesielt pungen og lyske.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det bare er en myte (jeg håper det!!)

Men på fester på bygda i Bulgaria, pleier menn å ha ett lommetørkle i trusa. Og på slutten av kvelden når de har funnet sin utkårede, tar de opp dette lommetørklet, bretter det pent, og plasserer det i brystlomma på skjorta. Og når de da tar siste dans, passer de på å klemme sin utkårede godt inntil seg, slik at hun kan kjenne duften av ham :)

Hva tror dere damer? :) Kan det fungere her i Norge også? :)

Anonymous poster hash: 5fe42...b9c

Nei men se! SOL-skribenten jo! Du skriver ikke om 15 år gamle gutter og "frekke videoer" denne gangen? Kanskje en annen gang?

Anonymous poster hash: 881d4...a81

• Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet (endret)

.

Endret av Awzm me
  • Liker 1
Gjest Amémonos
Skrevet

Smakssak, det der. Jeg foretrekker mine menn ubarberte.

Skrevet

Vet ikke om det bare er en myte (jeg håper det!!)

Men på fester på bygda i Bulgaria, pleier menn å ha ett lommetørkle i trusa. Og på slutten av kvelden når de har funnet sin utkårede, tar de opp dette lommetørklet, bretter det pent, og plasserer det i brystlomma på skjorta. Og når de da tar siste dans, passer de på å klemme sin utkårede godt inntil seg, slik at hun kan kjenne duften av ham :)

Hva tror dere damer? :) Kan det fungere her i Norge også? :)

Har du sett, der kan du se! Fungerer sikkert veldig mye mer effektivt enn samtlige PUA-taktikker i hver fall. Men viktig at lommetørkleet ikke åpenbart stinker baller og kjønnshår med muggost da ja. Enda en grunn til å barbere seg altså, hvis man velger å snikdope damer med lommetørkle. :)

Anonymous poster hash: 72c9c...147

• Liker 1
Skrevet

Hva menn skal når det kommer til kjønnshår har med hva de selv føler seg komfortabel med.

Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 20 Aug 2014 - 07:39, said:

Hva synes dere? Jeg barberer vekk alt selv, eksen gjorde ikke det, men han jeg dater nå tar bort alt.

Jeg liker egentlig at menn skal ha hår der, altså ikke barbere seg noensted.. Mann skal være mann!

Anonymous poster hash: bd7c2...818

Menn skal ingenting. Vi gjør stort sett som vi selv ønsker. Jeg barberer alt bort av egen fri vilje. Dersom jeg ikke holder det ved like så får jeg høre det fra kona. La gutta være som de selv ønsker, har dere like preferanser er det selvsagt en fordel. Men betyr det egentlig så mye ?

Skrevet

Jeg foretrekker at partneren stusser - altså helt kort, men ikke barbert. Ellers synes jeg både busk og barbert er helt ok. Er ikke så nøye.

Skrevet

Ganske enkelt! Vil han bli sugd, så er han glattbarbert.

Anonymous poster hash: c3c74...1bc
Gjest brutal_mann
Skrevet

Bakteriebusk ved penisroten, pistrete hår på nøttene og dinglebærtentakler rundt anus er ikke mandig - bare ekkelt. Anonymous poster hash: efe16...6ff

Bakteriebusk? Kunnskapsløshet kjenner ingen grenser...

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg strekker meg til å stusse. Det får holde at jeg ikke har hår på leggene. ..

Skrevet

Det jeg skal ha tunga mi, der skal det være hårløst. Enkelt og greit. Så kan han jo bestemme selv hvor han vil ha tunga mi da.

Typen min har valgt å ha kortklipt busk, glatt penis, pung og videre bakover. Han er en hårete mann, så å shave bort busken hadde sett snodig ut. En hvit flekk midt på kroppen, liksom, mellom hårete mage og hårete lår...

Anonymous poster hash: ca09b...64e
  • Liker 1
Skrevet

Synes det er greit dersom menn stusser litt og barberer pung, men glattbarbert skal jeg innrømme ser litt rart ut. Foretrekker litt hår :)

Anonymous poster hash: 395ab...de1
Skrevet

Jeg har hår på magen, brystet og lår, og jeg syns det ser veldig rart ut hvis jeg glattbarberer meg rundt penis :)

Så jeg har valgt å beholde hår rundt penis, men stusser det litt, og har glattbarbert pung.

Men hadde jeg vært hårløs ellers på kroppen, kunne jeg nok ha vurdert å barbert rundt penis.

Enig med deg der! Men stusset er uansett finest.

Skrevet

Ja! Foretrekker glatt, men litt stubb går også greit.

• Liker 1
Skrevet

Menn skal ingenting. Vi gjør stort sett som vi selv ønsker. Jeg barberer alt bort av egen fri vilje. Dersom jeg ikke holder det ved like så får jeg høre det fra kona. La gutta være som de selv ønsker, har dere like preferanser er det selvsagt en fordel. Men betyr det egentlig så mye ?

:fnise: "Gjør stort sett som vi selv ønsker" ja. Må innrømme at jeg syns det betyr en del. Er hår turnoff for den ene koster det jo ikke partneren så veldig mye å etterkomme det ønsket.

Gjest _LilleMy
Skrevet

Det er ikke noe fasitsvar på dette. Jeg synes de skal gjøre det de føler seg mest komfortabel med, samme gjelder kvinner.

Skrevet

:fnise: "Gjør stort sett som vi selv ønsker" ja. Må innrømme at jeg syns det betyr en del. Er hår turnoff for den ene koster det jo ikke partneren så veldig mye å etterkomme det ønsket.

Enig i det. Ønsker jo at dama skal holde seg glatt, noenlunde veltrent og ønske å gjøre seg attraktiv så jeg har ikke noe problemer med at hun ønsker det samme av meg (noe jeg gjør uansett).

Anonymous poster hash: 14426...da5

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet

:fnise: Ja, heldigvis så har vi like preferanser - ikke alle har en partner som foretrekker det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...