AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hva synes dere? Jeg barberer vekk alt selv, eksen gjorde ikke det, men han jeg dater nå tar bort alt. Jeg liker egentlig at menn skal ha hår der, altså ikke barbere seg noensted.. Mann skal være mann! Anonymous poster hash: bd7c2...818 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Mener det samme jeg også. Men har full forståelse for at andre mener noe annet og har sin egen preferanse på dette området. Hadde sagt det til han, dog. De jeg har vært sammen med har spurt meg rett ut om hva jeg foretrekker. Anonymous poster hash: 8bf98...da8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Bakteriebusk ved penisroten, pistrete hår på nøttene og dinglebærtentakler rundt anus er ikke mandig - bare ekkelt. Anonymous poster hash: efe16...6ff 8
Lita dame Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Full busk på mann er flott det. 😊 Dersom mannen er barbert tar jeg det gladelig som en invitasjon til å leke der han har barbert seg...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Bakteriebusk ved penisroten, pistrete hår på nøttene og dinglebærtentakler rundt anus er ikke mandig - bare ekkelt. Anonymous poster hash: efe16...6ff Kunne ikke vært mer enig. Anonymous poster hash: b9590...23c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Bakteriebusk ved penisroten, pistrete hår på nøttene og dinglebærtentakler rundt anus er ikke mandig - bare ekkelt. Anonymous poster hash: efe16...6ff Hjelpes. Deg om det... kanskje dere får begynne å vaske dere nedentil. bakteriebusk? Anonymous poster hash: 8bf98...da8 9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Hjelpes. Deg om det... kanskje dere får begynne å vaske dere nedentil. bakteriebusk? Anonymous poster hash: 8bf98...da8 Altså. Selv om man vasker seg godt nedentil er det ikke til å komme bort i fra at hår i umiddelbar nærhet av urin og avføring er mer uhygienisk enn ren hud. Fakta dreper dessverre enhver diskusjon. Anonymous poster hash: efe16...6ff 5
Lita dame Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Bakteriebusk ved penisroten, pistrete hår på nøttene og dinglebærtentakler rundt anus er ikke mandig - bare ekkelt.Anonymous poster hash: efe16...6ff Hvor gammal var den mannen, tør jeg spørre...?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Personlig synes jeg det er blodharry og umandig med menn som er barberte i skrittet. Anonymous poster hash: 2bfb8...0ce 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Jeg har hår på magen, brystet og lår, og jeg syns det ser veldig rart ut hvis jeg glattbarberer meg rundt penis Så jeg har valgt å beholde hår rundt penis, men stusser det litt, og har glattbarbert pung. Men hadde jeg vært hårløs ellers på kroppen, kunne jeg nok ha vurdert å barbert rundt penis.Anonymous poster hash: 5fe42...b9c 3
LiseOslo Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Jeg foretrekker at mine partnere er barbert, både jenter og gutter. Men det er kanskje bare meg da..... 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Altså. Selv om man vasker seg godt nedentil er det ikke til å komme bort i fra at hår i umiddelbar nærhet av urin og avføring er mer uhygienisk enn ren hud. Fakta dreper dessverre enhver diskusjon. Anonymous poster hash: efe16...6ff What? Hvis du er full av urin og dritt så legger det seg like lett i huden som det gjør på et hårstrå. ... Kanskje du bør lære deg å tørke deg, vaske deg og få en liten bakteriesjekk. Anonymous poster hash: 8bf98...da8 5
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Og hvis du skal komme med et eksempel så bruker du ikke "ren hud" som et motsvar til "bakteriebusk full av dritt og urin" Vasker du deg så har du like rent skritt med eller uten hår. Er du skitten nedentil så er du like skitten nedentil med eller uten hår. huff Anonymous poster hash: 8bf98...da8 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Altså. Selv om man vasker seg godt nedentil er det ikke til å komme bort i fra at hår i umiddelbar nærhet av urin og avføring er mer uhygienisk enn ren hud. Fakta dreper dessverre enhver diskusjon. Anonymous poster hash: efe16...6ff Kan du forklare nøyere hvordan du kom frem til denne konklusjonen (faktaen) Høres helt merksnodig ut at HÅR i "umiddelbar" nærhet av urin er mer "uhygenisk" enn "ren hud"? smart... Anonymous poster hash: 8bf98...da8 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Lukt setter seg raskere i hår, både under armene og i skrittet. Pungsvette er ikke noe jeg setter særlig stor pris på, så jeg foretrekker at mannen er barbert. Jo glattere jo bedre, og han føler det samme om meg. Dessuten blir følsomheten under sex bedre om begge er helt glatte! Vi er 40 + Anonymous poster hash: 72c9c...147 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Jeg har hår på magen, brystet og lår, og jeg syns det ser veldig rart ut hvis jeg glattbarberer meg rundt penis Så jeg har valgt å beholde hår rundt penis, men stusser det litt, og har glattbarbert pung. Men hadde jeg vært hårløs ellers på kroppen, kunne jeg nok ha vurdert å barbert rundt penis.Anonymous poster hash: 5fe42...b9c Du er som typen min, og han ser best ut barbert Anonymous poster hash: 48fdc...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Helt, helt feil at en barbert pung er mer hygenisk. Håret er der for ventilasjon, uten hår må en tørke vekk svette fra pungen. Svette og klamhet skaper igjen bakterier, sopp trives veldig godt på en barbert og fuktig svettete pung, for eksempel. Helt i orden at man gjør det fordi det er en preferanse og synes det ser fancy ut, men ikke kom med argumenter og faktaer som ikke er sant. Anonymous poster hash: ab650...31d 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #18 Skrevet 20. august 2014 Helt, helt feil at en barbert pung er mer hygenisk. Håret er der for ventilasjon, uten hår må en tørke vekk svette fra pungen. Svette og klamhet skaper igjen bakterier, sopp trives veldig godt på en barbert og fuktig svettete pung, for eksempel. Helt i orden at man gjør det fordi det er en preferanse og synes det ser fancy ut, men ikke kom med argumenter og faktaer som ikke er sant. Anonymous poster hash: ab650...31d Men iom at vi ikke lever i bushen lenger og bakterier og sopp veldig lett holdes i sjakk i det moderne samfunn (der man forhåpentligvis vasker seg hver dag) er busken der nede veldig lite nødvendig, i forhold til dens opprinnelige funksjon. Kjønnshår er blant annet ment å samle en konsentrasjon av feromoner og deilige dufter for å tiltrekke seg det motsatte kjønn. Det er også ment å redusere friksjon under samleie og beskytte de følsomme genitaliene. Så hvis man liker følsomhet og friksjon,men misliker stank og hår i munnen er glattbarbering veien å gå. Anonymous poster hash: 72c9c...147 2
Gjest avocadoen Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Menn skal barbere seg akkurat så mye de selv vil. Sambo stusser 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 Men iom at vi ikke lever i bushen lenger og bakterier og sopp veldig lett holdes i sjakk i det moderne samfunn (der man forhåpentligvis vasker seg hver dag) er busken der nede veldig lite nødvendig, i forhold til dens opprinnelige funksjon.Kjønnshår er blant annet ment å samle en konsentrasjon av feromoner og deilige dufter for å tiltrekke seg det motsatte kjønn. Det er også ment å redusere friksjon under samleie og beskytte de følsomme genitaliene. Så hvis man liker følsomhet og friksjon,men misliker stank og hår i munnen er glattbarbering veien å gå. Anonymous poster hash: 72c9c...147 Vet ikke om det bare er en myte (jeg håper det!!) Men på fester på bygda i Bulgaria, pleier menn å ha ett lommetørkle i trusa. Og på slutten av kvelden når de har funnet sin utkårede, tar de opp dette lommetørklet, bretter det pent, og plasserer det i brystlomma på skjorta. Og når de da tar siste dans, passer de på å klemme sin utkårede godt inntil seg, slik at hun kan kjenne duften av ham Hva tror dere damer? Kan det fungere her i Norge også? Anonymous poster hash: 5fe42...b9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå