Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #1 Del Skrevet 23. juni 2002 hei! jeg lurte på en ting, forleden dag var jeg ute sammen min mann og vi koste oss vilt. men så endte vi opp på en pub litt senere ute på natten! ting var koselige og stille og ingen av oss hadde drukket noe særlig! vi var edrue begge to! men så skjedde det, men s vi sto der og snakket sammen og små kysset så kom det en ganske så full mann opp fra intet! han dukket bare opp bak min skulder og begynte å snakke i fylla til oss.han sa ikke noe sånt virkelig realistisk bare tull! men det gikk en kule varmt for min mann, han sa at han skulle fjerne seg og ikke røre han! og han ble skikkeli sint og de begynte å dytte til hverandre! den fuille mannen sa at han bare vlle ta han i hånden osv.. men min mann sa nei og ba han stikke! jeg ble til slutt så flau at jeg ba mannen gå og at alt var greit om han bare igkk men han villle ikke gå!så jeg syntes det ble litt flaut da det ble litt hølyt snakk og knuffing så jeg forlot området alene! etter hvert kom min mann etter og fortalte at det ikke hadde skjedd noe og at den fulle uvedkommende mann hadde forlatt området! min mann ville ha meg tilbake men jeg orket ikke være der lenger ettersom jeg følte at alle hadde fått med seg dette! jeg snakket med han etterpå og han sa at jeg bare skulle være glad for at han hadde holdt temeparmenet nede og at dersom jeg ikke hadde vært der hadde han fått juling! men at jeg stoppet han! er dere enige med meg at det kunne vært ungått og at min mann kunne bare gjort som han sa også kanskje den fulle mannen hadde gått? eller gjorde han det rikige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. juni 2002 #2 Del Skrevet 23. juni 2002 Høres ut som om den eneste som gjorde det riktige her var deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #3 Del Skrevet 23. juni 2002 ja det vet jeg men hva mener du om han sin måte å reagere på? eller den andre partens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 23. juni 2002 #4 Del Skrevet 23. juni 2002 Vel, jeg for min del skjønner meg ikke på mennesker som absolutt må knuffe på hverandre for å sette seg i respekt, for å få formidlet hva de mener om hverandre og for å irettesette andres oppførsel. Det blir for primitivt for meg, ærlig talt. Derfor synes jeg det var godt du forlot åstedet og ikke støttet din mann i hans oppførsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 23. juni 2002 #5 Del Skrevet 23. juni 2002 En del menn er helt merkelige når det gjelder knuffing og slossing. De hisser hverandre opp, akkurat som om de vil sloss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #6 Del Skrevet 23. juni 2002 ja det er det jeg mener! men dersom en av brukerne her inne var mann da,ville dere gjort det samme! eller det gjelder jo alle og enhver, hva hadde dere gjort? har snakket mye med min mann om dette og vi kommer aldri til en enighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 23. juni 2002 #7 Del Skrevet 23. juni 2002 Jeg hadde blitt flau om jeg var ute med en mann som ikke kunne oppføre seg. Hadde gjort som deg - gått, og/eller fortalt ham at oppførselen hans var helt uakseptabel. En mann som går amok på grunn av en filleting, er bare flaut. Å si ifra på en ordentlig og bestemt måte at denne andre fyren skulle fjerne seg er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. juni 2002 #8 Del Skrevet 24. juni 2002 Det er så TYPISK mannfolk og reagere sånn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå