AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Del Skrevet 19. august 2014 http://www.seher.no/kjendis/jeg-h%C3%A5per-ikke-puppene-faller-ut-av-kjolen-73715 Jeg synes synd i denne jenta. Jeg tror det finnes potensiale i henne, hvis hun bare hadde snudd fokuset sitt... Nederste avsnitt (i kursiv) i dette innlegget skriver hun om hvordan hun ble tatt for å være stripper på en strippeklubb, og dette opplever hun tydeligvis som stor stas, så stor stas at hun må fortelle om det på en offentlig blogg... Det som bekymrer meg er at jenter som henne er forbilder for små jenter ned i 10års-alderen.. Og det skapes et bilde av at stripping, nakenposering, prostitusjon, rumpe og pupper er det aller flotteste i livet. Synes folk flest at dette er helt ok? Stadig må folk kommentere "La henne gjøre som hun vil, hun skader jo ingen!" Jeg er ikke enig, jeg tror dette er skadelig! Ikke minst for henne selv. Anonymous poster hash: 1787b...a57 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Del Skrevet 19. august 2014 http://www.seher.no/kjendis/jeg-h%C3%A5per-ikke-puppene-faller-ut-av-kjolen-73715 Jeg synes synd i denne jenta. Jeg tror det finnes potensiale i henne, hvis hun bare hadde snudd fokuset sitt... Nederste avsnitt (i kursiv) i dette innlegget skriver hun om hvordan hun ble tatt for å være stripper på en strippeklubb, og dette opplever hun tydeligvis som stor stas, så stor stas at hun må fortelle om det på en offentlig blogg... Det som bekymrer meg er at jenter som henne er forbilder for små jenter ned i 10års-alderen.. Og det skapes et bilde av at stripping, nakenposering, prostitusjon, rumpe og pupper er det aller flotteste i livet. Synes folk flest at dette er helt ok? Stadig må folk kommentere "La henne gjøre som hun vil, hun skader jo ingen!" Jeg er ikke enig, jeg tror dette er skadelig! Ikke minst for henne selv. Anonymous poster hash: 1787b...a57 Glemte link: http://sophieelise.blogg.no/1408287141_17082014.html Anonymous poster hash: 1787b...a57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Del Skrevet 19. august 2014 Synes SE er flott å se på. Tror ikke jeg er eneste mann i slutten av tredveårene som titter litt ekstra på bildene der, nei(tog du 'an?) Anonymous poster hash: c6623...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Del Skrevet 19. august 2014 De tre andre damene så bedre ut. Hun med rosa kjole uten utringing og hun med mørkt hår se mest naturlig ut, syns jeg... Anonymous poster hash: 76a53...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Del Skrevet 19. august 2014 Er det bare meg eller finner man en slags glød fra de som bruker lite make-up og ikke ser ut som en bimbo til dags. Det er nesten sånn at dette er standarden for damer og de "ekte" damene bare forsvinner liksom...Anonymous poster hash: acf90...399 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geit Skrevet 19. august 2014 #6 Del Skrevet 19. august 2014 Er det bare meg eller finner man en slags glød fra de som bruker lite make-up og ikke ser ut som en bimbo til dags. Det er nesten sånn at dette er standarden for damer og de "ekte" damene bare forsvinner liksom...Anonymous poster hash: acf90...399 Hvis jeg ser rundt meg i hverdagen, om det nå er i omgangskretsen eller på gata, så synes jeg oversminka og konstant polerte "bimboer" er i fåtall. Det er mulig du mener bloggere, eller de ansiktene som presenteres i ulike medier o.l.? Jeg så uansett en link i FB-feeden min en dag (her) , til noe kalt "28 Before And Afters That Show The Transformative Power Of Makeup". Synes nesten alle var penere uten sminke, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Del Skrevet 19. august 2014 Hva tror du tiltrekker FLEST KLIKK? At Ida Fladen gikk på en glassdør for 7-14 dager siden, eller "PUPPER HOLDER PÅ Å FALLE UT! SE BILDER! ". Tror hun kunne holdt et foredrag om dyrevelferd, men for lukkede ører. Linnea Myhre er sikkert i stand til å prate om andre ting enn kjæresten, spiseforstyrrelse og depresjon. Men media skriver jo det samme om og om og om og om igjen. Journalistene stiller spørsmål som har blitt stilt 10.000 ganger før, som de allerede vet svaret på og derfor har oppfølgingsspørsmål og oppfølgingsspørsmål til oppfølgingsspørsmålene. Snart trenger de ikke gjøre særlig mye mer enn å bare bytte ut bylinen. Og til slutt, trenger de bare å publisere et eldgammelt bilde av henne, fra da hun var på sitt sykeste. På samme måte med Sophie Elise. Trenger ikke å høre hva hun har å si, bare de kan vise et bilde av silikonpuppene hennes i en dyp utringning. Anonymous poster hash: e4694...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Del Skrevet 19. august 2014 Hvis jeg ser rundt meg i hverdagen, om det nå er i omgangskretsen eller på gata, så synes jeg oversminka og konstant polerte "bimboer" er i fåtall. Det er mulig du mener bloggere, eller de ansiktene som presenteres i ulike medier o.l.? Jeg så uansett en link i FB-feeden min en dag (her) , til noe kalt "28 Before And Afters That Show The Transformative Power Of Makeup". Synes nesten alle var penere uten sminke, jeg. Bimboene jeg snakker om ser jeg mest på universitetet jeg går på (BI i Oslo), tingen er at de er så forutsigbare og snakker akkuratt likedan. Deres "hobbyer" er shopping og sminke, mens jeg stadig ser på facebook alle deres "filosofiske" poster som handler om meningen med livet, elsk alle i verden, og så videre. Jeg blir rett og slett kvalm av sånt.Anonymous poster hash: acf90...399 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 19. august 2014 #9 Del Skrevet 19. august 2014 Trist, rett og slett. Hun har ødelagt seg selv totalt. Ser ut som en gammel dame med botox og for mye sminke.. Og ja, det er et utrolig usunt fokus på pupper og silikon osv. Stakkars barn som har henne som forbilde. Anonymous poster hash: be3cc...57c Puppene er det som gjør at hun tjener penger. Selvfølgelig blir det et fokus da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geit Skrevet 19. august 2014 #10 Del Skrevet 19. august 2014 Bimboene jeg snakker om ser jeg mest på universitetet jeg går på (BI i Oslo), tingen er at de er så forutsigbare og snakker akkuratt likedan. Deres "hobbyer" er shopping og sminke, mens jeg stadig ser på facebook alle deres "filosofiske" poster som handler om meningen med livet, elsk alle i verden, og så videre. Jeg blir rett og slett kvalm av sånt.Anonymous poster hash: acf90...399 Jeg har ikke så stor kjennskap til BI, men på mitt universitet er det veldig få sånne som du beskriver. Høres ut som BI-stereotypiene har en slags rot i sannheten likevel, da. Sier meg ellers enig i at det er noe flaut over sånne, tilsynelatende dobbeltmoralske, kvasifilosofer på sosiale medier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #11 Del Skrevet 19. august 2014 Hvis jeg ser rundt meg i hverdagen, om det nå er i omgangskretsen eller på gata, så synes jeg oversminka og konstant polerte "bimboer" er i fåtall. Det er mulig du mener bloggere, eller de ansiktene som presenteres i ulike medier o.l.? Jeg så uansett en link i FB-feeden min en dag (her) , til noe kalt "28 Before And Afters That Show The Transformative Power Of Makeup". Synes nesten alle var penere uten sminke, jeg. Enig Anonymous poster hash: 04ea5...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #12 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har ikke så stor kjennskap til BI, men på mitt universitet er det veldig få sånne som du beskriver. Høres ut som BI-stereotypiene har en slags rot i sannheten likevel, da. Sier meg ellers enig i at det er noe flaut over sånne, tilsynelatende dobbeltmoralske, kvasifilosofer på sosiale medier. Jeg var sammen med en ekte dame noen måneder siden da, det er sånne som hun jeg virkelig blir tiltrukket fra. Forholdet varte bare noen måneder ettersom hun til slutt innrømmet at hun var gift med noen andre og at hun skulle bo her fram til studiene endte og deretter dra tilbake til han. Hun ville gå fra han men jeg ble veldig satt ut og endte opp med at jeg bare gjorde det slutt. Men hun var uansett en ekte kvinne som jeg fortsatt elsker en del, men det var nok best å bare avslutte det.Anonymous poster hash: acf90...399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #13 Del Skrevet 19. august 2014 Puppene er det som gjør at hun tjener penger. Selvfølgelig blir det et fokus da. Det stemmer ikke. Anonymous poster hash: be3cc...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #14 Del Skrevet 20. august 2014 Bimboene jeg snakker om ser jeg mest på universitetet jeg går på (BI i Oslo), tingen er at de er så forutsigbare og snakker akkuratt likedan. Deres "hobbyer" er shopping og sminke, mens jeg stadig ser på facebook alle deres "filosofiske" poster som handler om meningen med livet, elsk alle i verden, og så videre. Jeg blir rett og slett kvalm av sånt.Anonymous poster hash: acf90...399 BI er ikke et universitet, det er en vitenskapelig høgskole. Anonymous poster hash: 067a0...364 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #15 Del Skrevet 20. august 2014 10 åringer og yngre og. Jentene i klassen til min gutt er 9 år. De er begynt med sminke....miniskjørt og skal ha singlet. Overhørte en samtale mellom to fnisejenter her en dag...de gledet seg til de fikk store pupper, for de skulle ha kjeeeeeempestore pupper....for det var sååååå kult.....fnis-fnis.................. Jeg bare, Gud hvilken verden lever vi i?? 9 år gamle, og med knallrød lebestift laaaaangt utover leppene. Anonymous poster hash: 4e27c...5b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. august 2014 #16 Del Skrevet 20. august 2014 Ryddet for hets. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg