Gjest Poirot Skrevet 2. juli 2004 #1 Del Skrevet 2. juli 2004 Som arbeidsledig har jo Aetat hatt skattekortet mitt. Nå skal jeg snart begynne å jobbe. De vil at jeg skal ha skattekortet med på første dag. Aetat vet jo ikke om denne jobben, for man rapporterer jo i etterkant. Vet noen hvor jeg henvender meg for å få kortet, og vil dette gå ut over den siste utbetalingen fra Aetat? (Er jo leeeenge til jeg får lønn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 #2 Del Skrevet 3. juli 2004 Kan du ikke få et nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 3. juli 2004 #3 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg trengte skattekortet mitt engang, og da fikk jeg kun en kopi. Men det kan være pga jeg bare skulle jobbe en sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #4 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg hadde bestilt nytt, jeg. Det kan man til og med gjøre online fra skatteetatens websider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. juli 2004 #5 Del Skrevet 3. juli 2004 Kan du ikke få et nytt? Ja men jeg trodde det måtte ha påskrift bakpå mht hvor mye man har tjent og sånn? Skattekortet skal jo i retur når den som gir deg penger ikke skal gi deg mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. juli 2004 #6 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg bare ringte aetat og sa at jeg trengte skattekortet mitt tilbake fordi jeg hadde fått jobb. Gikk helt greit det. Fikk det i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. juli 2004 #7 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg bare ringte aetat og sa at jeg trengte skattekortet mitt tilbake fordi jeg hadde fått jobb. Gikk helt greit det. Fikk det i posten. OK Hvor i Aetat ringte du da? Saksbehandler eller et kontor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 3. juli 2004 #8 Del Skrevet 3. juli 2004 Kontor. Sa hva det gjaldt og ble satt over til rett person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 3. juli 2004 #9 Del Skrevet 3. juli 2004 Er det ikke enklest å bare la Aetat beholde sitt til senere, og be Likningskontoret om et nytt? Likningskontoret sender deg bare en kopi av det samme som det Aetat har, og det behøver absolutt ikke å stå noe bak på kortet, som hvor mye du har tjent osv. Det spiller ingen rolle, alt du tjener og alt du betaler i skatt registreres uansett. Gratulerer med jobb forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #10 Del Skrevet 3. juli 2004 bare gå inn her, og skriv inn personnummeret ditt, så får du ganske snart et nytt skattekort i postkassa . Trenger som de ovenfor sa ikke bekymre deg for noe påskrift eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 3. juli 2004 #11 Del Skrevet 3. juli 2004 Gratulerer med jobb forresten. Ok. Takk. Men det er en jobb ejg har fått av en som syntes synd på meg, så jeg har ikke fått den fordi jeg var best eller noe sånt. Så selvtilliten har ikke akkurat økt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Gioberti Skrevet 4. juli 2004 #12 Del Skrevet 4. juli 2004 I det minste så har du en som synes synd på deg og i tillegg er i den posisjon at den kan hjelpe deg Er arbeidet relevant for din utdanning da? Isåfall er det fint så kan det lede til uante muligheter (?) Dersom du har fått en jobb som overhodet ikke er relevant for deg, så er du kanskje ikke fullt så glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 5. juli 2004 #13 Del Skrevet 5. juli 2004 Kommer ikke skattekortet i to deler? Er kanskje litt høyere prosent på den delen til bi-inntekt? Jeg bruker alltid å be om prosentkort slik at det blir det samme på begge, så for meg spiller det ingen rolle hvilken del jeg leverer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå