Gå til innhold

Synes du menn bør barbere seg under armene?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det er lite pent hvis håret er altfor langt, derfor syns jeg det er greit om han stusser det. men glattbarbering? :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ex av meg raket håret under armene. Det var direkte stygt...passet ikke inn til resten av mannen på 1.90....Synes ikke menn bør barbere seg under armene anyways, men om du kan flette håret de har der, vel da kan de stusse det litt...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner jeg begynner å bli gammel... Jeg har en eneste gang møtt en mann som barberte seg under armene, og han var EKSTREMT selvopptatt. Men det er vel noe som blir mer trendy ettersom årene går.

Jeg er ikke helt enig med Tex. Når nesehårene er så lange at de kan forveksles med å være bart, og ørehårene begynner å henge, kan de med fordel trimmes. :-) Og hår på ryggen er *grøss*. Jeg har ikke sansen for "apekatt-menn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns menn med barberte armhuler er ekkelt :-x

De må likevel stusse litt, er også ekkelt med hår som stikker ut når de står med armene rett ned, og laaange hår. USJ!!

:kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tusjen

Jeg foretrekker menn med hår under armene :-) .. Det er mandig med litt hår her og der synes jeg...

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...