Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #21 Del Skrevet 3. juli 2004 Det er lite pent hvis håret er altfor langt, derfor syns jeg det er greit om han stusser det. men glattbarbering? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 3. juli 2004 #22 Del Skrevet 3. juli 2004 Er det buskas, kan han godt stusse det, men å barbere bort alt under armene ? Nei! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 3. juli 2004 #23 Del Skrevet 3. juli 2004 En ex av meg raket håret under armene. Det var direkte stygt...passet ikke inn til resten av mannen på 1.90....Synes ikke menn bør barbere seg under armene anyways, men om du kan flette håret de har der, vel da kan de stusse det litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2004 #24 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg liker hår jeg...men litt frisering er å foretrekke. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 3. juli 2004 #25 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg skjønner jeg begynner å bli gammel... Jeg har en eneste gang møtt en mann som barberte seg under armene, og han var EKSTREMT selvopptatt. Men det er vel noe som blir mer trendy ettersom årene går. Jeg er ikke helt enig med Tex. Når nesehårene er så lange at de kan forveksles med å være bart, og ørehårene begynner å henge, kan de med fordel trimmes. :-) Og hår på ryggen er *grøss*. Jeg har ikke sansen for "apekatt-menn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 3. juli 2004 #26 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg syns menn med barberte armhuler er ekkelt :-x De må likevel stusse litt, er også ekkelt med hår som stikker ut når de står med armene rett ned, og laaange hår. USJ!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 3. juli 2004 #27 Del Skrevet 3. juli 2004 Nei, jeg foretrekker menn med hår både her og der! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 4. juli 2004 #28 Del Skrevet 4. juli 2004 Jeg foretrekker menn med hår under armene :-) .. Det er mandig med litt hår her og der synes jeg... tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå