Gå til innhold

Hva legger de i "sporty jente"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger ikke å være slank for å være sporty :) . Viktigste er at man holder seg i form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som skriver sporty, er de som på politisk korrekt vis sier at de vil ha skraptynne kvinns.

Dette har jeg opptil flere beviser for, etter å ha blitt dumpa etter kaffedater fordi jeg ikke var sporty nok. Da var jeg noen kg tyngre enn jeg er nå, etter sykdom, men jeg trente flere ganger i uka, gikk i fjellet, spilte paintball, kjørte gokart og tok den i rumpa, seff. Men har du boobs and arse, er du ikke sporty. Trust me! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de mener tynne. Jeg har for høy BMI, har en BMI på 27.

Jeg kunne glatt krysset Hardangervidda mdd ryggsekk, er veldig glad i å være ute i naturen/gå i fjellet.

Jeg løper mye i skogen, og jeg trener crossfit. Jeg har en del muskler (ikke "Marit Bjørgen", men har nok mer muskler enn mange jenter), og litt ekstra fett på kroppen.

Min søster mobber meg og sier jeg er det nærmeste hun kommer en "Helga" i levende live (for de som husker henne fra American Gladiators).

Jeg er for stor for de som skriver "sporty" er min erfaring. De vil ikke ha muskler/ei aom kan konkurrere med dem på løpeturen.

Sporty = tynn, trener poledance eller turn.

Anonymous poster hash: 12dcd...0ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at de mener tynne. Jeg har for høy BMI, har en BMI på 27.

Jeg kunne glatt krysset Hardangervidda mdd ryggsekk, er veldig glad i å være ute i naturen/gå i fjellet.

Jeg løper mye i skogen, og jeg trener crossfit. Jeg har en del muskler (ikke "Marit Bjørgen", men har nok mer muskler enn mange jenter), og litt ekstra fett på kroppen.

Min søster mobber meg og sier jeg er det nærmeste hun kommer en "Helga" i levende live (for de som husker henne fra American Gladiators).

Jeg er for stor for de som skriver "sporty" er min erfaring. De vil ikke ha muskler/ei aom kan konkurrere med dem på løpeturen.

Sporty = tynn, trener poledance eller turn.

Anonymous poster hash: 12dcd...0ef

Poledance og turn er da to aktiviteter som genererer masse muskler? Og BMI fungerer svært dårlig for dem som har høy muskelmasse.

Ellers tror nok også jeg at nettdatingsformen for «sporty» går mer på kroppsform enn på hvor mye sport og aktivitet man driver med. For mange holder det sikkert å være en slank kvinne, og kanskje ta på seg et par treningstights for syns skyld.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lært noe I dag også.

Jeg trodde sporty var en instilling og ikke beskrivelse av kropp. :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg lært noe I dag også.

Jeg trodde sporty var en instilling og ikke beskrivelse av kropp. :sjokkert:

Det kommer dessverre helt an på hvem du snakker med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at de fleste mener slank, det er bare en penere måte å si det på. Det er mulig han også mener en han kan ta med ut på tur, men om han er en type som ferdes mye i skog og mark vil det antakelig komme frem utifra profilen hans.

Men det er jo en grunn til at man sier at man leter etter en holdning mer enn en karakteristikk.

Mange menn klager jo over at kvinner sier de vil ha en "mann med ambisjoner" og at det bare er kode for at han har utdannelse, en god jobb og tjener gode penger. Det er for så vidt sant, men poenget er at ingenting varer evig og en selvidisplinert mann med ambisjoner vil som regel ikke bli en sofagris ved litt motgang. I tillegg til at en mann med mål og driv er tennende i seg selv.

På samme måte er det kvinner som er naturlig slanke, men dersom hun er sporty har du en bedre garanti for at hun holder seg slank med årene.



Anonymous poster hash: ced35...6df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...