Gå til innhold

Hva legger de i "sporty jente"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg driver og kikker litt på sukker.no, har profil, men ingen bilde eller noe enda.

Ser at mange av mennene søker etter en sporty jente, men hva legger de i det? Jeg tror at de med sporty mener tynne, eller er jeg på bærtur?

Selv har jeg 15 kg for mye, men er sporty som bare det. Går mye tur i skog og hei, trener opp til flere ganger per uke (kommer an på jobbturnusen) og er generelt med på alt. Men kan jeg regnes som sporty av menn på sukker?



Anonymous poster hash: 44cf0...fd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du høres sporty ut.

Jeg er slank selv, men ville aldri kalt meg sporty. Tror ikke noen oppfatter meg som det heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og kikker litt på sukker.no, har profil, men ingen bilde eller noe enda. Ser at mange av mennene søker etter en sporty jente, men hva legger de i det? Jeg tror at de med sporty mener tynne, eller er jeg på bærtur? Selv har jeg 15 kg for mye, men er sporty som bare det. Går mye tur i skog og hei, trener opp til flere ganger per uke (kommer an på jobbturnusen) og er generelt med på alt. Men kan jeg regnes som sporty av menn på sukker? Anonymous poster hash: 44cf0...fd8

Det er det JEG mener med sporty hvertfall :)

Anonymous poster hash: 76264...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er uten tvil sporty. Sporty jenter trener, er med på ting og tang og lever livet.



Anonymous poster hash: 397af...a42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste mener nok en person som både trener og har en kropp som vises tydelig at de trener. Dvs slank.

Anonymous poster hash: 81839...687

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mener slank ja.

Jeg er redd det er dette som er sannheten.

Anonymous poster hash: d8d81...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vel mange menn tenker slank også - men jeg vil si at du er sporty. Men vil jo også tenke det er lurt av deg å få med i profilen din at du veier litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare passe på å legge ut helfigurbilde av deg selv i profilen din? Så får mennene avgjøre selv om de synes du er sporty. Ikke sikkert de alle legger det samme i det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man mener jenter som driver med idrett. Gjerne rytmisk sportsgymnastikk.

Anonymous poster hash: 92c63...3d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er sporty ja! :jepp:

Men jeg tenker de mener tynn jeg :/ Uavhengig om jenta liker fjellturer eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man mener jenter som driver med idrett. Gjerne rytmisk sportsgymnastikk.

Anonymous poster hash: 92c63...3d3

Elsker det ordet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Jeg driver og kikker litt på sukker.no, har profil, men ingen bilde eller noe enda.

Ser at mange av mennene søker etter en sporty jente, men hva legger de i det? Jeg tror at de med sporty mener tynne, eller er jeg på bærtur?

Selv har jeg 15 kg for mye, men er sporty som bare det. Går mye tur i skog og hei, trener opp til flere ganger per uke (kommer an på jobbturnusen) og er generelt med på alt. Men kan jeg regnes som sporty av menn på sukker?

Anonymous poster hash: 44cf0...fd8

Sporty har ikke noe med vekten å gjøre, det betyr simpelt at du er aktiv og liker å holde deg i aktivitet. Menn liker alle slags former og fasonger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SoccerPlayer

Sporty = Aktive, sunne og trener mye. Mener jeg. Selv om ei jente er tynn så er det ikke sikkert hun er sporty av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for gammel til rytmisk sportsgymnastikk, så jeg satser på at det betyr "tar den i rompa".



Anonymous poster hash: 4d8b1...37d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være flere som tenkte "tar den i rompa"?

Den der skjønte ikke jeg... Kan noen utdype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi skriver på datingsider at hun ønsker en sporty fyr fordi hun vil ha en hun kan være aktiv sammen med, ikke fordi hun vil ha en som er slank.



Anonymous poster hash: bd12d...125
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...