AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #1 Skrevet 17. august 2014 Rett før jul i fjor, så hadde jeg ubehag medå svelge, dårlig ånde og følte meg generelt litt dårlig. La også merke til at det var noen hvite flekker bak i halsen. Det gikk over da jeg fikk slappet av, men har hatt de hvite flekkene uten at det har vært noe spesielle plager med det. Jeg har vært litt småsyk nå, og da kjennes det litt ubehagelig i halsen. Jeg har aldri hatt smerter eller noe så er sikkert derfor jeg har latt vær å dra til legen. Er det farlig å gå med det ubehandlet? Anonymous poster hash: bc82a...40f
Pinkee Skrevet 17. august 2014 #2 Skrevet 17. august 2014 Aner ikke om det er farlig eller ikke, men har du gått med hvite flekker i halsen i snart ett år, så bør du kanskje ta en tur til lege. 1
Gjest _LilleMy Skrevet 17. august 2014 #3 Skrevet 17. august 2014 Jeg har også slike hvite flekker i halsen, men de kommer og går. Ifølge legen var det ikke noe farlig. Om det andre er farlig å gå ubehandlet med, vet jeg ikke.
Gjest Gjespegjest Skrevet 17. august 2014 #4 Skrevet 17. august 2014 (endret) . Endret 13. september 2014 av Gjespegjest
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #5 Skrevet 17. august 2014 Ok, har prøvd å finne ut hva det er og da erdet halsbetennelse som er eneste som ligner. Syns bare det er rart at de hvite flekkene ikke forsvinner. Anonymous poster hash: bc82a...40f
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #6 Skrevet 17. august 2014 Hvis det er streptokokk gr A kan dette i sjeldne tilfeller gå over i blodet.Anonymous poster hash: a0522...04a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå