Gjest Gjest_mann1979 Skrevet 17. august 2014 #21 Skrevet 17. august 2014 Genialt, ærlig tjente penger dette, å det finnes jo sikkert mange som har denne fetisjen som gjør at det er et forretningsgrunnlag også, stå på...
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #22 Skrevet 17. august 2014 Defintivt opprett en egen hjemmeside. Jeg gjorde noe lignende for 8 år siden, det er et utrolig stort marked men kun om du tenker internasjonalt. Min kundemasse kom for det meste fra Storbritannia, Tyskland, og USA. Så definitivt ta det på engelsk også. Det beste er ikke å ta nakenbilder nedenom, men å ta bilder som provoserer og opphisser menn. Altså deg selv i undertøyet. For å holde min egen anonymitet så brukte jeg flere "masker" som på en måte passet det jeg hadde på meg i form av fargestil og tema. Hvis det er mer du lurer på så kommer jeg gjerne med mer råd. Anonymous poster hash: cecc1...805 Hvordan starter man opp en nettside uten å kunne bli gjenkjent? Hvordan får man ordnet det med betaling før man sender? Og dette må man vel skatte av? Dette vil jeg gjøre også, men jeg er helt uvitende om å starte en bissniss og drive, hvertfall en som ingen andre må få vite om!!! Hvordan kan man reklamere i utlandet?Anonymous poster hash: 43a10...943
Girlygirl9 Skrevet 1. april 2015 #23 Skrevet 1. april 2015 Noen som har erfaring med dette? Skulle gjerne gjort det for å få litt ekstra penger, men hvor finner man folk med brukt truse/sottefetisj?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2015 #24 Skrevet 1. april 2015 For å holde min egen anonymitet så brukte jeg flere "masker" som på en måte passet det jeg hadde på meg i form av fargestil og tema. Hvis det er mer du lurer på så kommer jeg gjerne med mer råd. Hvilken betalingsplatform/løsning brukte du for å holde deg som mottaker av pengene helt anonym? Paypal bruker man jo kun epostadressen for å betale en selger, men personalia vil komme opp på kvitteringen dems. Anonymous poster hash: be20e...9c2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #25 Skrevet 22. juni 2015 Har noen funnet en løsning på hvor og hvordan? Paypal er jo ikke tillat, og finn.no og ebay tillater ikke salg av slike Adult items. Anonymous poster hash: e5ccc...89f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #26 Skrevet 22. juni 2015 Hør med Innovasjon Norge om du kan få etablerertilskudd til å starte opp denne bedriften.Anonymous poster hash: 52a4b...6a2 Heter det ikke Invasjon Norge?eller er det en annen avdeling under UDI? Anonymous poster hash: 98002...44e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #27 Skrevet 22. juni 2015 For å drive med dette i Norge nå så virker det som om man må ha personlig levering. Anonymous poster hash: a9654...2e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå