Gå til innhold

Opprette web-side for å selge brukte truser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg trenger å spe på inntekten litt. Siden det merkelig nok finnes et marked for det, tenkte jeg å begynne å selge brukte truser. Ja, det høres ekkelt ut, men mange menn er tydeligvis villige til å betale for dette.

Har lyst til å ha min egen hjemmeside der jeg kan legge ut bilder av trusene osv. Eller er det lurest å annonsere på finn? Det er svært viktig at jeg forblir anonym..

Finnes det gratis steder der jeg kan opprette min egen hjemmeside?

Anonymous poster hash: 9e29b...548
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Defintivt opprett en egen hjemmeside.

Jeg gjorde noe lignende for 8 år siden, det er et utrolig stort marked men kun om du tenker internasjonalt. Min kundemasse kom for det meste fra Storbritannia, Tyskland, og USA. Så definitivt ta det på engelsk også. Det beste er ikke å ta nakenbilder nedenom, men å ta bilder som provoserer og opphisser menn. Altså deg selv i undertøyet.

For å holde min egen anonymitet så brukte jeg flere "masker" som på en måte passet det jeg hadde på meg i form av fargestil og tema. Hvis det er mer du lurer på så kommer jeg gjerne med mer råd. :)

Anonymous poster hash: cecc1...805

Skrevet

Finnes det noe lignende marked for det motsatte kjønn? Altså kvinner som vil kjøpe boxere med pungsvette?

Hilsen mann 43

Anonymous poster hash: 9f974...03a

• Liker 7
Skrevet

Finnes det noe lignende marked for det motsatte kjønn? Altså kvinner som vil kjøpe boxere med pungsvette?

Hilsen mann 43

Anonymous poster hash: 9f974...03a

Sikkert både kvinner og menn som ønsker å kjøpe dette

Anonymous poster hash: 17822...95c

Skrevet

wow.

53336_wow_signal2_u4otpkuoohegc34cxym6cg

Anonymous poster hash: 3b3e5...d1a

• Liker 4
Skrevet

Og en ting jeg gjorde for å diversifisere var å selge truser som jeg har finget med eller de jeg kun har hatt på en dag. Jeg solgte også noen få som jeg hadde urinert på, men de kom av spesielle meldinger fra interesserte kunder, altså det var ikke noe jeg solgte og reklamerte for åpenlyst.

Skrevet

Defintivt opprett en egen hjemmeside.

Jeg gjorde noe lignende for 8 år siden, det er et utrolig stort marked men kun om du tenker internasjonalt. Min kundemasse kom for det meste fra Storbritannia, Tyskland, og USA. Så definitivt ta det på engelsk også. Det beste er ikke å ta nakenbilder nedenom, men å ta bilder som provoserer og opphisser menn. Altså deg selv i undertøyet.

For å holde min egen anonymitet så brukte jeg flere "masker" som på en måte passet det jeg hadde på meg i form av fargestil og tema. Hvis det er mer du lurer på så kommer jeg gjerne med mer råd. :)

Så bra! Hvor laget du nettsiden? Og hvordan ordnet du det med betalingen? Vil ikke at kunder skal kunne se navnet mitt... Og tjente du noe på det? Takk for svar ;)

Skrevet

Hei.

Jeg trenger å spe på inntekten litt. Siden det merkelig nok finnes et marked for det, tenkte jeg å begynne å selge brukte truser. Ja, det høres ekkelt ut, men mange menn er tydeligvis villige til å betale for dette.

Har lyst til å ha min egen hjemmeside der jeg kan legge ut bilder av trusene osv. Eller er det lurest å annonsere på finn? Det er svært viktig at jeg forblir anonym..

Finnes det gratis steder der jeg kan opprette min egen hjemmeside?

Jeg er mann, så dette markedet allerede for 10 år siden. Mannfolk ville tilgrisa jentetruser. Jeg ga meg ut for å være Jenta, kalte meg for Bella, gjorde business via Ebay.Fikk opp til 200 engelske pund pr. truse. Pissa og bæsja på billige jente truser fra HM og Cubus. Men de fleste ville betale kun ca. 50 pund, og da fikk de bare en truse de trodde en jenta hadde gått med. Jeg brukte å tørke kuken med disse, for å liksom levere.

Ingen klager so far.

Leverer nå truser til UK for ca. NOK 35,000,-.i måneden.

Australia er nytt marked for meg, får inn nå ca. 8,000,- NOK der.

Men har sluttet å kjøpe truser hos HM/Cubus og andre detaljister, importerer selv, til NOK 2,60 pr. truse.

Anonymous poster hash: 76c36...eb4

• Liker 3
Skrevet

Jeg er mann, så dette markedet allerede for 10 år siden. Mannfolk ville tilgrisa jentetruser. Jeg ga meg ut for å være Jenta, kalte meg for Bella, gjorde business via Ebay.Fikk opp til 200 engelske pund pr. truse. Pissa og bæsja på billige jente truser fra HM og Cubus. Men de fleste ville betale kun ca. 50 pund, og da fikk de bare en truse de trodde en jenta hadde gått med. Jeg brukte å tørke kuken med disse, for å liksom levere.

Ingen klager so far.

Men har sluttet å kjøpe truser hos HM/Cubus og andre detaljister, importerer selv, til NOK 2,60 pr. truse.

Hahahaha, whaaaat?!

Anonymous poster hash: 81236...6b8

• Liker 4
Skrevet

Ingen klager so far.

Dette her tror jeg ikke på!!

• Liker 4
Skrevet

Hør med Innovasjon Norge om du kan få etablerertilskudd til å starte opp denne bedriften.

Anonymous poster hash: 52a4b...6a2

• Liker 1
Skrevet

Hør med Innovasjon Norge om du kan få etablerertilskudd til å starte opp denne bedriften.

Anonymous poster hash: 52a4b...6a2

Alt er mulig i dette landet :-)

Skrevet

Dette her tror jeg ikke på!!

Dette er helt sant, ville ikke respondert på dette ellers.

Lykke til, det er et stort marked!!!!!

Skrevet

Dette er helt sant, ville ikke respondert på dette ellers.

Lykke til, det er et stort marked!!!!!

Du mener vel ikke seriøst at du tjener tusenvis av kroner hver mnd på å selge dametruser som du har tørket kuken din på? Hvor mange sender du hver dag?

Skrevet

Jeg har googla! Det selges brukte sokker også!

Hjelpes, er det ikke verre å tjene penger starter jeg opp i morgen!

Anonymous poster hash: 838c7...eac
Skrevet

Jeg er også en stor eksportør utad i verden. Først begynte jeg med mine egne brukte boksere, men der var det ingen som meldte interesse. Noen jenter ringte fra fretex derimot :) Men etter jeg kom inn på markedet med jentetruser ble det andre saker. Her er det tilsett 1000 kvinner på heltid som skal gå med trusene i ett år. Dette får de 10% for. Med bevis da selvsagt. Så da renner det inn tusenvis av kroner om dagen. Har tenkt å begynne med industriell produksjon.

Skrevet

Ingen klager so far.

Neeeeeeeeei!!

Skrevet

Jeg er også en stor eksportør utad i verden. Først begynte jeg med mine egne brukte boksere, men der var det ingen som meldte interesse. Noen jenter ringte fra fretex derimot :) Men etter jeg kom inn på markedet med jentetruser ble det andre saker. Her er det tilsett 1000 kvinner på heltid som skal gå med trusene i ett år. Dette får de 10% for. Med bevis da selvsagt. Så da renner det inn tusenvis av kroner om dagen. Har tenkt å begynne med industriell produksjon.

Du har ansatt 1000 damer?? Jeg har vanskelig for å tro på dette her. At det er en masseindustri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...