Gå til innhold

Hvor finner jeg fine pynteputer?


tuji

Anbefalte innlegg

Jeg har kastet alle de gamle pynteputene mine fra Indiska pga. seriøse mengder kattehår, og nå trenger jeg nye. Er det noen som vet om hvor jeg kan finne det? Jeg vil gjerne ha litt spesielle puter, ikke type Ikea som alle andre har. Oversvøm meg med tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*føler med*

Trenger tips jeg også. Nå er jeg lei av å fly rundt over alt og ikke finne noen ting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant på Åhlens og Living. De har billige puter der slik at det ikke gjør noe at de blir fulle av kattehår og må byttes ut med jevne mellomrom.

Ellers mener jeg å huske de hadde en del på ROOM. En stund siden jeg var der sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Gjest - sy selv. Å sy puter er jo en veldig enkel sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke symaskin, og gidder ikke å styre masse med å låne en, kjøpe stoff osv. nå når det er baby rett rundt hjørnet... Men Åhlens er jo et godt tips. Har sett på Room, men det ble litt for svinaktige priser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg vil egentlig anbefale deg å dra innom diverse interiørbutikker. I Oslo vil du sikkert kunne finne noen på Gult, Hilmers Hus, interiørbutikken på CC Vest, Den som ligger ved Briskeby trikkestoppet, Shabby Chic i Jacob Aallsgate eller parallellgaten (heter butikken det forresten? Jeg mener nå den interiørbutikken i det området der.) osv. Det kryr jo egentlig av de butikkene. Det er sjelden de har mange puter å velge mellom, men det er alltids noen der som er pene. Spørs jo litt på hvilken stil du ser for deg.

Kom forresten på en butikk som har mye pent. HC Shop tror jeg den heter, ligger i Frognerveien. Tror trikkestoppet i nærheten heter Lille Frogner Allé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg litt indisk stil. Hadde jeg giddet å sy, kunne jeg bare kjøpt stoff i en innvandrerbutikk, men det tror jeg som sagt ikke kommer til å bli noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet det ligger en butikk nederst i Hegdehaugsveien med putetrekk i friske farger, noen med paljetter på. Verdt et forsøk hvis det er den stilen du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elenath

Var på Åhlens i dag og de hadde mange jeg ønsket meg, synd de var litt dyre.. Blir over 1000 kroner hvis jeg kjøper alle jeg måtte hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ligger en butikk nederst i Hegdehaugsveien med putetrekk i friske farger' date=' noen med paljetter på. Verdt et forsøk hvis det er den stilen du tenker på?[/quote']

Det høres slik ut. Er det kanskje Elién? Der har de jo mye forskjellig i indisk stil. Det hadde jeg ikke tenkt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husker ikke hva den heter, og det er litt for mange kvartaler bort til at jeg kan stikke hodet ut av jobbvinduet og sjekke... :wink:

Men vi tenker sikkert på den samme. Ligger helt nederst, et par hus over krysset Hegdehaugsvn/Parkvn.

En typisk røkelse-og-silke-butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...