TLKH Skrevet 15. august 2014 #1 Del Skrevet 15. august 2014 Tips og triks til hvordan man skriver en god jobbsøknad? Jeg har vært særlig uheldig helsemessig å vært ute av stand til å jobbe noe særlig de siste årene grunnet sykdom, men som nå er bedret drastisk. Heldigvis! Så hvordan får jeg en jobbsøknad til å fange interessen til arbeidsgiveren nok til at jeg blir kalt inn til intervju hvor jeg kan selge meg selv lettere? Mye i fortiden min som bør sies ansikt til ansikt da det er lettere å forklare muntlig enn skriftlig. Et stort pluss er at en venn av meg jobber der og han er litt høyt oppe i "rankene" der og han anbefalte meg å søke(selv om at han ikke styrer det med ansettelser). Om jeg nevner han vil da sjefen muligens spørre han litt om meg og hvordan jeg er osv? Kom med tips og "formler" på hvordan jeg bør gjøre dette! På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #2 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg har alltid hørt at CV skal vise at du er kompetent og at søknadsbrevet skal vise at du er motivert. Det kan med andre ord være mer selgende, subjektivt og så skal det matche cv'n uten at det er en direkte gjengivelse . Anonymous poster hash: 6d8a5...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå