Rosenrød Skrevet 16. august 2014 #21 Del Skrevet 16. august 2014 Det antrekket var lite pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #22 Del Skrevet 16. august 2014 Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at hun kommenterer under sine egne innlegg. Ikke. Slike kommentarer som at hun kler seg bra etter kroppsformen hennes feks. Hun gjør jo ikke det i det hele tatt og det virker derfor som om hun har vært på kg og sett hva folk har skrevet her og er nødt til å ha støtte på bloggen for å vise at "leserne" synes hun kan å kle seg etter kroppfasong en sin. Og alle disse du ligner på kim k kan jo ikke være andre enn seg selv. Hun ligner jo ikke for fem flate øre. Litt flaut.Anonymous poster hash: ccccc...cfe 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 16. august 2014 #23 Del Skrevet 16. august 2014 Antrekket kunne vært greit nok hvis t-skjorta hadde vært lenger og hvis Kristina hadde vært mindre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #24 Del Skrevet 16. august 2014 Du vet vi lever i en syk verden når kroppen er den som må tilpasses klærne/antrekket og ikke omvendt..Anonymous poster hash: 59331...30b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #25 Del Skrevet 16. august 2014 Synes hun var fin og for en gangs skyld faktisk kledde seg for å fremheve formene. Herregud, på dette forumet er alt galt. Først en milelang tråd om at hun egentlig er sylslank og at alle som sier noe annet er perverse aliens, og så en ny tråd om at Kristina ikke har "lov" å kle seg slik fordi hun er for frodig. Anonymous poster hash: 612c3...a04 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #26 Del Skrevet 16. august 2014 utfordrer dere som syns hun kler seg stygt og ikke etter figur å legge ut ett bilde av dere selv så kan vi andre bedømme om dere er fine eller ikke.. Anonymous poster hash: 79c65...8a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 16. august 2014 #27 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) utfordrer dere som syns hun kler seg stygt og ikke etter figur å legge ut ett bilde av dere selv så kan vi andre bedømme om dere er fine eller ikke.. Anonymous poster hash: 79c65...8a3 Ok. Jeg gidder ikke legge ut ansiktet mitt. Ikke fordi jeg er flau, men orker ikke å bli gjenkjent av alle da Oslo er en liten by. Ikke siter innlegget, fjerner det etterhvert. Jeg er formfull jeg også, og kan såvidt gå sånn. Kristina kan ikke gå sånn! Endret 16. august 2014 av Leintle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. august 2014 #28 Del Skrevet 16. august 2014 Ryddet for hets. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. august 2014 #29 Del Skrevet 16. august 2014 Hun er forferdelig til å kle seg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 16. august 2014 #30 Del Skrevet 16. august 2014 Det var ikke kledelig til kroppen hennes. Dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #31 Del Skrevet 17. august 2014 Og nå har hun kjøpt seg sko som hun har sett Kardashianene gå med... herregud.Anonymous poster hash: 3264e...b62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest günes79 Skrevet 17. august 2014 #32 Del Skrevet 17. august 2014 Og nå har hun kjøpt seg sko som hun har sett Kardashianene gå med... herregud.Anonymous poster hash: 3264e...b62 Jeg skal også kjøpe meg sånne sko til vinteren. Herregud til meg også da eller? Tenk å gå i noen sko som kardashianene har gått med, så teite vi er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #33 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg skal også kjøpe meg sånne sko til vinteren. Herregud til meg også da eller? Tenk å gå i noen sko som kardashianene har gått med, så teite vi er.. Det er vel strengt tatt ikke selve skoene som er det morsomme her. Anonymous poster hash: 3264e...b62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 17. august 2014 #34 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg skal også kjøpe meg sånne sko til vinteren. Herregud til meg også da eller? Tenk å gå i noen sko som kardashianene har gått med, så teite vi er.. Men du kjøper deg vel ikke sånne sko FORDI en Kardashian har de? Det er forskjellen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 17. august 2014 #35 Del Skrevet 17. august 2014 Kan ikke tenke meg kardshians bruker sko som egner seg for norsk vinter? Siden de bor i varmere strøk... Ja hvor bor de? California? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leintle Skrevet 17. august 2014 #36 Del Skrevet 17. august 2014 Kan ikke tenke meg kardshians bruker sko som egner seg for norsk vinter? Siden de bor i varmere strøk... Ja hvor bor de? California? Jo, det gjør de. De bruker også UGGs selv om det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #37 Del Skrevet 17. august 2014 I et tidligere innlegg skrev Kristina at hun ikke bryr seg om hva som er "in" og hva som er "ut", men at hun selv går slik hun føler seg fin. I dagens innlegg reklamerer hun for sminke, og hele den røde tråden gjennom innlegget er "dette blir mye å se i høst" og "metallic er in i høst". Jeg skjønner at annonseinnleggene er en del av inntekten hennes, men jeg synes det er veldig dumt at hun står på at hun bare reklamerer for sånt hun går god for, og slikt hun selv ville brukt penger på... Når innleggene hennes er så motstridende. Anonymous poster hash: 93742...5a4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest günes79 Skrevet 17. august 2014 #38 Del Skrevet 17. august 2014 Det er vel strengt tatt ikke selve skoene som er det morsomme her.Anonymous poster hash: 3264e...b62 forstår ikke helt det morsomme i å det hele tatt skrive negativt om en jente bare fordi man leser bloggen hennes. Om hun vil kjøpe sko fordi en av kardashianene går med det eller kle seg som kim selv om andre mener hun ikke har kropp til det så la henne gjøre det hvis det gjør henne glad. Hun skader da absolutt ingen med 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 17. august 2014 #39 Del Skrevet 17. august 2014 Toppen var faktisk stilig, men med den buksa ble det helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 17. august 2014 #40 Del Skrevet 17. august 2014 Jeg får vondt i føttene hver gang jeg ser høyhælte sko med så tynn såle! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg