Gå til innhold

Kristina Kardashian

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*må holde for øynene*

Dette hadde ikke vært pent på Fotballfrue engang! Hadde hun ikke råd til en HEL t-trøye??

Anonymous poster hash: 6fa3e...86e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo ikke å kle sin kroppsform! Helt grusomt... Egentlig en veldig fin jente så er jo synd

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan jo ikke å kle sin kroppsform! Helt grusomt... Egentlig en veldig fin jente så er jo synd

Enig. De gangene hun treffer er hun jo nydelig. Bare synd det ikke skjer så ofte :/

Anonymous poster hash: 200ee...20f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina hvem, sa du?

Hun er så henta på Kim Kardashian at det blir litt mye. Dette antrekket var veldig Kim-inspirert. Funker liksom bare hvis du er Kim (egentlig ikke da heller).

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så henta på Kim Kardashian at det blir litt mye. Dette antrekket var veldig Kim-inspirert. Funker liksom bare hvis du er Kim (egentlig ikke da heller).

Hekta (ikke henta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart, da? Jeg får inntrykk av at hun har innsett og akseptert at hun ikke kommer til å bli den "lille jenta" - og heller begynt å sette pris på formene hun har. :-) Og da er det jo ingen hemmelighet at det er her Kim har sin plass?

Synes hvertfall ikke at det antrekket var så grusomt at det i tillegg trengte et helt innlegg.

wow.

Endret av mrsbiotherm
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart, da? Jeg får inntrykk av at hun har innsett og akseptert at hun ikke kommer til å bli den "lille jenta" - og heller begynt å sette pris på formene hun har. :-) Og da er det jo ingen hemmelighet at det er her Kim har sin plass?

Synes hvertfall ikke at det antrekket var så grusomt at det i tillegg trengte et helt innlegg.

wow.

Fantes ingen annen tråd om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantes ingen annen tråd om henne.

Da synes jeg dette antrekket var dobbelt så grusomt.

Men da gjør hun hvertfall en meget god jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da synes jeg dette antrekket var dobbelt så grusomt.

Men da gjør hun hvertfall en meget god jobb.

Det antrekket var pent synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet til Kristina Andersen (igjennom igrunn hele bloggen hennes) er at hun absolutt ikke kan kle seg etter kroppen sin.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en formfull (ikke negativt ladet nei) kropp, og enkelte antrekk er lite flatterende på henne. De gangene hun treffer, og klærne sitter slik de skal, så ser hun jo kjempeflott ut. Har skjønt at hun forguder Kim Kardashian, men alt som ser flott ut på henne ser ikke nødvendigvis like flott ut på henne..

Men hun skal da få gå kledd som hun vil.. Hvis hun ser seg i speilet og tenker at hun ser flott ut, ja da skal hun få lov til det. Men min personlige mening er at hun burde slutte å kle seg som Kim, og kle seg etter kroppen sin.

Anonymous poster hash: 7d2cc...fcd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå jenta gå med hva hun vil. Noen ganger lurer jeg på om dere skal hetse henne for kroppen eller bare fordi hun er Kristina. Get a grip.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ, jeg synes det var fint?

Hvorfor spør du oss om du synes det er fint? Det er det bare du som vet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, da jeg så det antrekket før i dag tenkte jeg med en gang at dette vil havne på KG.

Anonymous poster hash: b659d...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lavmål er ikke sånne tråder som dette. Tipper dere kunne blitt stylister hele gjengen, for dere er vel perfekte.

Anonymous poster hash: 79bd2...836
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...