AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #1 Skrevet 15. august 2014 Etter en kraftig forkjølelse kom jeg meg aldri i form igjen. Sliter med at jeg raskt blir sliten og gåen i kroppen. Jeg har også litt 'trykk' lungene, som at jeg har spist en alt for stor eplebit som sitter fast i brystet. Det er også litt anstrengende å prate, og har dårlig matLyst. Jeg har vært hos legen flere ganger, men de finner ikke helt utav det. Noen som har vært borti lignende? Kan det være psykisk?Anonymous poster hash: 54731...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #2 Skrevet 15. august 2014 Det kan også være psykisk - men det er sånt som kan være litt knotete å finne ut av. Har du noe grunn til å tro at det kan være psykisk? Etter en kraftig forkjølelse kom jeg meg aldri i form igjen. Sliter med at jeg raskt blir sliten og gåen i kroppen. Jeg har også litt 'trykk' lungene, som at jeg har spist en alt for stor eplebit som sitter fast i brystet. Det er også litt anstrengende å prate, og har dårlig matLyst. Jeg har vært hos legen flere ganger, men de finner ikke helt utav det. Noen som har vært borti lignende? Kan det være psykisk?Anonymous poster hash: 54731...cc6 Anonymous poster hash: 4bc6d...df3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #3 Skrevet 15. august 2014 Det kan også være psykisk - men det er sånt som kan være litt knotete å finne ut av. Har du noe grunn til å tro at det kan være psykisk? Anonymous poster hash: 4bc6d...df3 Nei, har egentlig ingen grunn til å tro det er psykisk. Har det supert når det gjelder hus og hjem og jobb og sosiale forhold. Men nå har det jo vart i flere måneder, og de finner ingenting galt.. folk hører også når jeg prater at noe er tett og galt.Anonymous poster hash: 54731...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #4 Skrevet 15. august 2014 Siden dette er i etterkant av sykdom, tenker jeg at det er mest sannsynlig at det er noe fysisk. Hvilke tester har legen tatt? Anonymous poster hash: 2cf05...386
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #5 Skrevet 15. august 2014 Siden dette er i etterkant av sykdom, tenker jeg at det er mest sannsynlig at det er noe fysisk. Hvilke tester har legen tatt? Anonymous poster hash: 2cf05...386 Crp, røntgen av lunger, ekg, stoffskifte og vitaminmangel. Men det kan kanskje være helt andre sykdommer som spiller inn på dette også? Anonymous poster hash: 54731...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 I steden for forkjølelse, du kan ikke ha hatt kyssesyken? Da er det mange som føler seg helt øydelagde i lange tider etterpå.Anonymous poster hash: 9fa0f...69b
FruRaeder Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Sjekket deg for mononukleose (kyssesyken)? Allergi kan også være verdt å sjekke. Jeg hadde en infeksjon i sommer som ikke ble helt god etter. Viste seg det at infeksjonen var borte, men jeg hadde en periode etter infeksjonen jeg reagerte på pollen. Har ingen allergier til vanlig.
Gjest _LilleMy Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Kjenner en som aldri ble helt bra igjen etter en infeksjon i halsen, og det viste seg at han hadde ME. Det vises ikke på tester. Det er også mulig at du kan ha kyssesyken, så det burde du testes for.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Litt usikker - men legen sa hun sjekket det meste. Dette er bare det jeg vet ble sjekket fordi det er de jeg husker at hun nevnte. Ville vel tro at kanskje kyssesyken var inkludert.Men har vel strengt tatt ikke hatt feber gjennom forløpet. Hva heter testen man sjekker for kyssesyken da? Anonymous poster hash: 54731...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 Litt usikker - men legen sa hun sjekket det meste. Dette er bare det jeg vet ble sjekket fordi det er de jeg husker at hun nevnte. Ville vel tro at kanskje kyssesyken var inkludert.Men har vel strengt tatt ikke hatt feber gjennom forløpet. Hva heter testen man sjekker for kyssesyken da? Anonymous poster hash: 54731...cc6 Monospot (tror jeg). Dette er en hurtighet, som du får svar på etter noen minutter. I tillegg tar de blodprøver for å være 100% sikre. De sjekker antistoffer og leververdier.Anonymous poster hash: 9fa0f...69b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #11 Skrevet 15. august 2014 Monospot (tror jeg). Dette er en hurtighet, som du får svar på etter noen minutter. I tillegg tar de blodprøver for å være 100% sikre. De sjekker antistoffer og leververdier.Anonymous poster hash: 9fa0f...69b -"Hurtigtest" skulle det ståAnonymous poster hash: 9fa0f...69b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå