Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #1 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi reiser til Santorini snart, men hva er det vi bør får med oss der. Noe spess som bør sees, spises, kjøpes osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #2 Del Skrevet 2. juli 2004 Dere bør ta dere en tur til Oia - byen som ligger på nordspissen av Santorini. Veldig fint å sitte der å se solnedgangen. Også fint å bade derfra (nedenfor byen), masse fine klipper å bade fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #3 Del Skrevet 2. juli 2004 Solnedgangen fra Santorini by, Fira, er også helt fantastisk. Ellers er det flotte strender rundt om på øya, jeg likte spesielt godt et sted der det var svarte strender (au!) og ikke så langgrunt... En helt fantastisk øy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. juli 2004 #4 Del Skrevet 2. juli 2004 Ha med badesko el til de svarte strendene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 2. juli 2004 #5 Del Skrevet 2. juli 2004 Lett å brenne seg! Men trikset mitt er å være mer uti vannet enn på stranda, da jeg hater å sole meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #6 Del Skrevet 3. juli 2004 Men er det ingenting av museer el. som man bør se der? Og hva med shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 3. juli 2004 #7 Del Skrevet 3. juli 2004 Synes det generelt var lite å shoppe på Santorini. En kjempeflott øy, men reiser nok aldri tilbake, hvis dere skjønner hva jeg mener. Fira by (eller Thira som det også skrives) har masse små trange gater på kryss og tvers nedover. Med skikkelig gresk stemning. Kjøpte flere fake designervesker der. Anbefaler en butikk som ligger på Kamari, spør på Ving kontoret så tegner de opp på et kart. De var mye billigere enn de samme veskene i Fira. Fira har generelt høyere priser på det meste pga de mange (og rike) cruiseturistene. Solnedgangen var flott men for meg som er vokst opp i havgapet var det ikke så veldig spesielt likevel. Anbefaler en meksikansk restaurant som ligger på mellom på veien mellom Perissa og Kamari. Må vel ha bil eller scooter for å komme dit. Husker ikke hva den heter men en ser den ganske lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #8 Del Skrevet 4. juli 2004 også bør du ta en tur til akrotiri, en by som ble begravd av lava, driver å graver den fram igjen nå, facinerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå