Gå til innhold

Sammen med eskortepike

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så nasty. Vil du virkelig ha noen som ligger rundt for penger. :kvalm:

Jaja, smaken er som baken.

Noen synes sikkert som deg at det er ekkelt. Det får så være. Jeg vil mye heller være sammen med en som ligger rundt, men er skjønn og hyggelig, enn en jomfru som er sur og usympatisk. Personligheten teller mest.

Nå er jeg slik skudd sammen at jeg ikke synes det er ekkelt å være sammen med noen som har hatt mange før meg. Synes det er helt ubetydelig. Skjønner heller ikke hvorfor vi ikke skal kunne unne damene våre å ha hatt - eller ha - det deilig. Faktisk er det et avgjørende punkt for min del at dama liker det hun holder på med. Om hun kun hadde gjort det for pengene, ville jeg ikke gått med på det.

Har minst like mye sex med henne som jeg har hatt med tidligere kjærester, så det er heller ikke slik at rundpulingen hennes går ut over mine behov.

Anonymous poster hash: c7763...f84

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest daisydaisy
Skrevet

Hvis det ikke plager deg er det ingen grunn til å la andre folk og deres meninger påvirke ditt liv. Kos deg du! :)

Skrevet

Noen synes sikkert som deg at det er ekkelt. Det får så være. Jeg vil mye heller være sammen med en som ligger rundt, men er skjønn og hyggelig, enn en jomfru som er sur og usympatisk. Personligheten teller mest.

Nå er jeg slik skudd sammen at jeg ikke synes det er ekkelt å være sammen med noen som har hatt mange før meg. Synes det er helt ubetydelig. Skjønner heller ikke hvorfor vi ikke skal kunne unne damene våre å ha hatt - eller ha - det deilig. Faktisk er det et avgjørende punkt for min del at dama liker det hun holder på med. Om hun kun hadde gjort det for pengene, ville jeg ikke gått med på det.

Har minst like mye sex med henne som jeg har hatt med tidligere kjærester, så det er heller ikke slik at rundpulingen hennes går ut over mine behov.

Haha, hvorfor tror du ellers hun gjør det?

Det er forskjell på jenter som ligger rundt, og jenter som tar betalt for det.

Skrevet

Artig å være sammen med en dumpingsplass for kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: c19cc...3d1

Skrevet

Men du skjønner vel at det også er en forskjell på jenter som tar betalt og nyter det, og jenter som tar betalt men ikke nyter/liker det.

Skrevet

Er det virkelig det? Min erfaring er at mange jenter er horer på en eller annen måte.:)

Anonymous poster hash: 35f24...801

Skrevet

Men du skjønner vel at det også er en forskjell på jenter som tar betalt og nyter det, og jenter som tar betalt men ikke nyter/liker det.

Ja, det er synd på de som ikke gjør det av egen fri vilje.

Begge gjør det bare for pengene, å tro noe annet er ønsketenkning/idioti

Skrevet

Er det virkelig det? Min erfaring er at mange jenter er horer på en eller annen måte. :)

Anonymous poster hash: 35f24...801

Da har du feil syn på kvinner generelt , jobb heller med det

Skrevet

Ja, det er synd på de som ikke gjør det av egen fri vilje.

Begge gjør det bare for pengene, å tro noe annet er ønsketenkning/idioti

Vel, med mindre du også har vært sammen med en, tror jeg nok min påstand må tillegges mer vekt enn din. Min partner liker yrket, sånn er det. Men du har kanskje ikke fantasi til å forstå at det kan være sånn?

Skrevet

Fra en eskortepikes synspunkt: Jeg synes virkelig ikke det er noe du skal trenge å bekymre deg over. Er selv eskortepike, og når jeg har sex med disse mennene så er det 50% jobb, 40% skuespill og 10% sex. Ingen følelser. Dette er ikke sex i mine øyner. For kundene mine er det sex, for min del er det jobb. Jeg er i jobbmodus. Når jeg har sex med en partner er det noe helt annet. Trives med eskortehoppyen, men ville også lagt den på hylla om mr perfect hadde bedt meg stanse. Og det vil nok dama di også :) Er virkelig ikke noe problem, trust me.

Anonymous poster hash: 140fb...7c3
Skrevet

Fra en eskortepikes synspunkt: Jeg synes virkelig ikke det er noe du skal trenge å bekymre deg over. Er selv eskortepike, og når jeg har sex med disse mennene så er det 50% jobb, 40% skuespill og 10% sex. Ingen følelser. Dette er ikke sex i mine øyner. For kundene mine er det sex, for min del er det jobb. Jeg er i jobbmodus. Når jeg har sex med en partner er det noe helt annet. Trives med eskortehoppyen, men ville også lagt den på hylla om mr perfect hadde bedt meg stanse. Og det vil nok dama di også :) Er virkelig ikke noe problem, trust me.

Er du singel?? jeg vil være kjæresten din!

Anonymous poster hash: bc809...af9

Skrevet

Det er mulig dette ligger utenfor hva jeg kan begripe, men selv om jeg ikke kan begripe det betyr det ikke at det ikke er sant. Du har altså en kjæreste, og hun liker å selge sex for penger. Det jeg undrer over da er følgende, liker hun arbeidsoppgavene, eller liker hun pengene det medfører, eller liker hun kombinasjonen?

Jeg vil anta at dreier seg om et viss antall i løpet av en måned, og tar man med samleiene med deg vil man komme opp i et total antall som overskrider langt over gjennomsnittet for en aktiv seksuell kvinne. Ja, det er bare et gjennomsnitt, og man har variasjoner, men man liker å stille spørsmål angående det som fraviker fra det "normale".

Ettersom hun liker det vil jeg anta at hun nyter det, og inn under dette hører det med en viss frivillighet. Det kan jo være frivillig selv om hun ikke liker det, men da antar jeg at hun ikke nyter det. Dette blir et definisjons spørsmål, og her er det potensielt mye uenighet.

De fleste innenfor psykologi vil påpeke at det er et avvik for kvinner å ha hyppig sex med ukjente menn, og som man i utgangspunktet ikke finner attraktive. Det er altså mekanismene bak dette jeg er nysgjerrig på. Hva kan tenkes å være forklaringen på dette?

Skrevet

Vel, med mindre du også har vært sammen med en, tror jeg nok min påstand må tillegges mer vekt enn din. Min partner liker yrket, sånn er det. Men du har kanskje ikke fantasi til å forstå at det kan være sånn?

Det er nok du som har for mye fantasi/følelser. Om dama di er så glad i pikk, kunne hun hatt sex med disse mennene uten å ta betalt. Jeg sier ikke at hun ikke nyter sexen, men hun gjør det for pengene.

Skrevet

Hva hvis hun blir gravid? Aldri i verden om du ville trodd det var ditt barn hun bar på. Vil du ha ei dame som ligger med mange andre menn?

Anonymous poster hash: 015a5...fe5
Skrevet

Tror jeg holder på å bli sammen med en dame som jobber som eskorte på si. Vi har kjent og date'et hverandre en stund. Nå når det holder på å bli alvorlig fortalte hun meg så dette. Tror det satt langt inne, for det virker som hun liker meg og vil vi skal fortsette å være sammen. Det rare er at jeg ikke bryr meg om dette i det hele tatt, men jeg merker på en måte en forventning utenfra om at man kan da ikke ha en slik jente som kjæreste. Så føler jeg kommer i et slags kryspress mellom sosiale forventinger og hva jeg selv innerst inne synes. Dama er bare helt fantastisk på alle måter, og hun har vært helt åpen om hva hun driver med.

Gjør det du selv føler for, og ikke bry deg om de sosiale forventningene :).

Anonymous poster hash: 6ad19...c21

Skrevet

Det er nok du som har for mye fantasi/følelser. Om dama di er så glad i pikk, kunne hun hatt sex med disse mennene uten å ta betalt. Jeg sier ikke at hun ikke nyter sexen, men hun gjør det for pengene.

Det kunne hun. Men nytelse + penger blir jo mer enn bare nytelse eller penger. Skulle vel ikke være så vanskelig å forstå.

Skrevet

Er du singel?? jeg vil være kjæresten din!

Anonymous poster hash: bc809...af9

Jeg er ikke i et forhold, men jeg har funnet mr. Perfect kan man si. Det er bare litt komplisert (ikke pga eskortejobben)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...