Gå til innhold

Sammen med eskortepike

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror jeg holder på å bli sammen med en dame som jobber som eskorte på si. Vi har kjent og date'et hverandre en stund. Nå når det holder på å bli alvorlig fortalte hun meg så dette. Tror det satt langt inne, for det virker som hun liker meg og vil vi skal fortsette å være sammen. Det rare er at jeg ikke bryr meg om dette i det hele tatt, men jeg merker på en måte en forventning utenfra om at man kan da ikke ha en slik jente som kjæreste. Så føler jeg kommer i et slags kryspress mellom sosiale forventinger og hva jeg selv innerst inne synes. Dama er bare helt fantastisk på alle måter, og hun har vært helt åpen om hva hun driver med.

Anonymous poster hash: c7763...f84
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det som er rett for DEG uansett hva det måtte være.

• Liker 2
Skrevet

Gi blanke i hva andre måtte mene om deg og ditt. Hadde trolig ikke brydd meg særlig selv, men vanskelig å si før man står midt oppi det.

Hun skal vel ikke fortsette å være eskorte når dere blir sammen, vel?

Skrevet

De fleste eskortepiker i norge gir blowjob uten kondom, kan bli ganske mange ekle kjønnssykdommer ut av det.

Kondomer kan også ryke under akten så du er jo alltids utsatt sånn sett.

Anonymous poster hash: a5ee2...0ba
  • Liker 1
Skrevet

Gjør det som er rett for DEG uansett hva det måtte være.

Så for deg er det altså dealbreaker dersom mannen har vært med en eskorte, mens du selv sier at det er ikke noe problem til menn som skal bli sammen med kvinnen som har uøvd yrket?

Et prakteksemplar på feministisk dobbelmoralisme.

Ikke bry deg om noen andre sine meninger enn din egen, TS.

Anonymous poster hash: 4bd77...7a7

• Liker 7
Gjest New_Girl
Skrevet

Så for deg er det altså dealbreaker dersom mannen har vært med en eskorte, mens du selv sier at det er ikke noe problem til menn som skal bli sammen med kvinnen som har uøvd yrket?

What? Jeg har heller ikke noe problem med at han fortsetter å være sammen med denne kvinnen. Det er jo kun han som kan avgjøre om han kan leve med det. Personlig hadde jeg ikke klart det. Ville heller ikke vært sammen med en som benytter seg av eskorter/prostituerte. Men hva andre velger har da ingenting med meg å gjøre?

• Liker 4
Skrevet

Hæ? Jeg mener TS bør gjøre det som er rett for han uavhengig om hva folk måtte mene om det!

• Liker 3
Gjest brutal_mann
Skrevet

Så lenge du er komfortabel skal du skite i hva andre måtte mene og tenke.

Gjest Coolaid
Skrevet

"Jobber på si".... hva betyr det ?

Spørsmålet er om du syns det er greit at hun fortsetter å jobbe slik, eller om det er greit for henne å slutte.

Har dere snakket om hva dere skal gjøre om forholdet blir seriøst ?

Ellers vil jeg bare si at de aller fleste mennesker har en fortid. Det trenger ikke andre mennesker blande seg så veldig bort i. Lytt til deg selv og følg følelsene dine. Men løs noen floker og ta praten først.

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Har du synsproblemer? Hvor leser du at hun mener at han skal fortsette?Hun sier det som er best for HAN, noe bare han kan avgjøre!

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Skrevet

"Jobber på si".... hva betyr det ?

Spørsmålet er om du syns det er greit at hun fortsetter å jobbe slik, eller om det er greit for henne å slutte.

Har dere snakket om hva dere skal gjøre om forholdet blir seriøst ?

Ellers vil jeg bare si at de aller fleste mennesker har en fortid. Det trenger ikke andre mennesker blande seg så veldig bort i. Lytt til deg selv og følg følelsene dine. Men løs noen floker og ta praten først.

Vel, det er alt i ferd med å bli seriøst. Saken er at jeg ikke har bedt henne slutte, mens hun på sin side faktisk har sagt at hun gjerne gjør det for min skyld. Men jeg har altså ikke noe i mot det. Hun har en del faste kunder som hun treffer stadig vekk, men har ikke møtt så mange nye de siste ukene.

Anonymous poster hash: c7763...f84

Skrevet

Har du synsproblemer? Hvor leser du at hun mener at han skal fortsette?Hun sier det som er best for HAN, noe bare han kan avgjøre!

Thank you! ;)

Skrevet

Personlig hadde jeg nok ikke klart det, men om du ikke har noe problem med det så kjør på! Hun er ærlig om det og har tilogmed sagt at hun kan slutte om det er et problem for deg. Det virker som denne jenta virkelig liker deg :)

Må også si at jeg synes det er stort av deg å klare å se bort fra dette. Det er et stort tabu i vårt samfunn, og jeg forstår at du føler det er rart og ikke ha problemer med det. Men som de andre har sat, gjør det som er riktig for deg! Lykke til med jenta :)

Skrevet

Den var ny. Hun er eskorte, forteller ham det, ønsker å være sammen med ham, men har ikke tenkt å slutte. Utfordrende situasjon, selvsagt, men straight forward. Hans valg. Har litt sansen.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke skjønne det skal være negativt å feks gifte seg med en fagarbeider som da garantert vil være istand til å utføre sine ekteskapelige pilkter på høyeste nivå.

Anonymous poster hash: bc809...af9
Skrevet

Herregud... Er jo deilig å kunne få lov å være med ei som er eskorte...

Anonymous poster hash: 35f24...801

Skrevet

Herregud... Er jo deilig å kunne få lov å være med ei som er eskorte...

Ikke sant. :laugh: Der andre menn kanskje må punge ut 5000 kr for en times knull, så kan ligge å knulle på henne 24/7 free of charge. Glimrende!

• Liker 1
Skrevet

Ikke sant. :laugh: Der andre menn kanskje må punge ut 5000 kr for en times knull, så kan ligge å knulle på henne 24/7 free of charge. Glimrende!

Hehe det jeg også tenkte:D Eskortjenter bruker jo å se bra ut også;)

Skrevet

Dette er jo konge. :)

Hvis du fører regnskap blir du jo millionær på kort tid. Penger spart er penger tjent... :fnise:

Gjest Malanthor
Skrevet

Så nasty. Vil du virkelig ha noen som ligger rundt for penger. :kvalm:

Jaja, smaken er som baken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...